Kan lägga upp den här, kan dock inte lova att allting är 100% korrekt. Kan jag få ringa dig o ta en kvällspromenad Fråga vad du känner, vad du gör och vad gjorde jag Vill veta ifall du lever ett bättre liv Vill höra historian från ditt eget perspektiv Vill veta om du hatar eller älskar mig Vill veta om jag fortfarande känner dig Vill veta om du fortfarande spelar tv-spel Vill veta vem du skedar med För du och jag vi är ju bara mänskor Men vem har du nu när du ska prata känslor Har du fått nån ny styvfarsa Hur går det med alla dina psyktankar Vill veta allting om dig För helt ärligt du vet allting om mig För jag har inte förändrats ett Dugg Men du verkar ha blivit fett skumDe va länge sen nu Jag ringde dig och du hängde med ut Ta mig på orden - jag tar ner dig på jorden Och får dig glömma bort alla saker som jag gjorde Vi har inte pratat på mer än fucking ett år De har varit fett svårt men de fucking känns så Att du har glömt mig medans jag har stannat kvar För jag har tänkt på dig fucking varje dag Men allt jag vill är att vi ska ta en promenad Snacka lite skit - vill veta om du har de bra Vill inte bli förlåten - jag vet vad jag sagt JAg står mitt kast med huvet nere för jag är man Jag vill inte snacka "fan baby jag saknar dig Saknar du mig? älsking fan va med mig" Nej - Är nyfiken, jag vill bara veta lite Har du gått vilse eller har du klarat hela stigen Jag vet att vi har haft det så jävla kul Vill bara ta en promenad som de va förut Jag vet redan att det är försent att fucking starta om Men jag hatar att se att vi går åt varsitt hållDe va länge sen nu Jag ringde dig och du hängde med ut Ta mig på orden - jag tar ner dig på jorden Och får dig glömma bort alla saker som jag gjorde Bryggan:Jag fattar inte Varför jag har blivit så vilsen Vill inte ha dig i mitt liv Vill bara ta en promenad o snacka lite skit Nu har jag sagt det jag ville ha sagt Kan du nu ta upp telefonen o ringa lite snabbt Vi kan snacka lite grann, du kan va så jävla kall Eller så kan du snacka fan om allt Kommer aldrig nånsin kunna sluta tänka på Du såg ett sms sen va de slut där efteråt Vi har inte kunnat fått avsluta nåt Har inte drunknat i dina ögon en sista gång Kan inte få nudda dina läppar längre men Känns som att jag hamnat i nåt fängelse Jag vet att de är försent att testa igen Men jag vill bara prata min vän Känner nu att det kommer salt på min kind Ville bara kunna säga att du alltid var min Trots en stenhård insida uppbyggd av hårdträning Så står den kallaste mannen helt gråtfärdigDe va länge sen nu Jag ringde dig och du hängde med ut Ta mig på orden - jag tar ner dig på jorden Och får dig glömma bort alla saker som jag gjorde Jag fattar inte Varför jag har blivit så vilsen Vill inte ha dig i mitt liv Vill bara ta en promenad o snacka lite skit
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag