I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Toffer - Flippa Snart

Svensk Hiphop - Audio & Video

2012-10-19 22:17

[Audio] Toffer - Flippa Snart

Den här låten handlar om alla dom här dagarna vi alla har haft någon gång, då det känns som hela fucking världen är emot en och vill jiddra med en. Då man bara har lust och gå loss på nån jävel och flippa!

2012-10-20 00:51
Herregud, vad är ditt problem?
B

2012-10-20 01:10
word^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-10-20 04:15
"herregud" du låter som en liten fjortis som klagar.
Jag vill sprida den, för den är fett skön och lyssna på.
& för att den förtjänar mer cred än vad den har fått.

Vafan är ditt problem själv? horunge.

2012-10-20 04:15
Såg att du är från Märsta, det säger nog det mesta.
finns bara kaxiga snorungar där.

2012-10-20 12:50
fan är ditt problem Mecstudios, jag svär jag lackar på dig, fatta
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2012-10-20 14:34
Problemet är att livet inte är regnbågar å fjärilar. Man super ner barnen på så mkt lögner att man verkligen tror att man kan bli vad som helst. Livet är ett helvete, det är de som gör d intressant !

Flippa på !!!!!!!

2012-10-21 02:26
Haha oj, du "lackar" på mig. skulle jag bli rädd för en internet gangster som dig?`tss, knappast. jävla idiot. lyssna och njut av låten istället.

2012-10-21 02:48
ironin med att skriva

"herregud" du låter som en liten fjortis som klagar.
Jag vill sprida den, för den är fett skön och lyssna på.
& för att den förtjänar mer cred än vad den har fått.

Vafan är ditt problem själv? horunge.

Såg att du är från Märsta, det säger nog det mesta.
finns bara kaxiga snorungar där.

till någon, och dagen efter kalla en annan person internetgangster.

Du får mer än gärna skriva ett privat meddelande till mig om du har planer för att visa hur stor och tuff du är irl också.
B

2012-10-21 10:04
fan snackar du om elajt, fan jag flippar snart på dig också satans sitcomentusiast
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Producent

2012-10-21 11:45
Måste finnas något annat i Märsta också.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2012-10-21 13:40
Lugna dig nu Esco! Vi minns alla vad som hände sist du bråkade här.

2012-10-23 02:25
men den här toffer gör den soft shoo till han

2012-10-23 02:30
fuck skriva på whoa shit det är bara barn och det är synd

2012-10-27 16:34
Esco? Jag kallas för Tobbe G, men kul för dig att du blandar ihop folk!

2012-11-01 20:57
TheMecStudios skrev:
Esco? Jag kallas för Tobbe G, men kul för dig att du blandar ihop folk!

Jag tycker att du borde tänka dig för innan du använder någon annans identitet. Jag kan ge flera exempel på att du faktiskt är Esco och inte "Tobbe G". Ta exemplet med tråden "Tay Tay - Love the way you lie" där du kommenterar "Fyfan vad fett, big up!", du kommenterar detsamma på videoklippet med youtube kontot HiphopBaramusik som tillhör Esco.

Att du endast länkar till videoklipp som är publicerade på Escos konto när du skapar trådar här och inte ditt egna säger även ganska mycket. Att du kommenterade "sug kuk horunge" på youtube samtidigt som du gjorde det i denna tråd säger också något.

Vi kan också ta exemplet med att du gråter på youtube då någon har släppt en diss till dig, din kommentar går såhär "Riktig pinsam snubbe alltså, dissar oss för att vi tjafsade lite i en kommentar på internet? fucking skojar du eller, gå och lägg dig förfan jävla pajas." som jag faktiskt tycker påminner om det du gör i denna tråd.

2012-11-01 22:08
Nja.... tråkigt rimschema, monotomt och känslolöst, trisst beat.

Franky säger nej...

http://www.soundcloud.com/mentor13

2012-11-03 00:49
Vart nå knas med youtube, här är ny länk!

Producent

2012-11-03 11:46
" klippet har tagits ner pga flera meddelande från tredje part om brott mot upphovrätten".. ja det låter som "något knas med youtube".....