I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Far & Son - Hyr stället

Svensk Hiphop - Audio & Video

Rappare

2012-09-21 10:53

[Audio] Far & Son - Hyr stället

Det verkar inte finnas någon tråd, så jag kör på.

SpoilerSkjuter problemen framför mig som en personlig assistent

2012-09-22 15:22
Härligt beat och kul koncept. Var tydligen på amthist också:

Truthful words are not beautiful; beautiful words are not truthful. - Lao Tzu

2012-09-22 17:03
hahaah för fett
gör coola saker hela dagarna
Rappare

2012-09-22 17:14
Så jävla fett.
ClaesTrofobik.se

2012-09-23 14:20
Fet partylåt! Ser fram emot videon också, lät som kaos på radion när de va där.

Raden "Skjuter problemen framför mig som en personlig assistent" känner jag igen från nånstans.
If you go platinum it's got nothing to do with luck, it just means a million people are stupid as fuck.

2012-09-24 11:15

2012-09-24 12:54
diggas! Haha ser också fram emot videon :D
Moderator

2012-09-24 14:26
Nice! Har inte Amethist lagt ut videon av framträdandet? Hon brukar ju göra det när hon haft gäster.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2012-09-24 23:08
"Skjuter problemen framför mig som en personlig assistent" känner igen det med tror det va någon som hade det som "forumsignatur" eller vad man kallar det för några år sen
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2012-09-25 15:06
Extremt fet låt
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2012-09-26 19:05
kaos skrev:
"Skjuter problemen framför mig som en personlig assistent" känner igen det med tror det va någon som hade det som "forumsignatur" eller vad man kallar det för några år sen

Kan vara så. Eller så har jag sett det på Dagens Punchline när det fanns förr. Hursomhelst, bajt eller inte så är Simon G top 5 i Sverige på sköna texter (och skummast flow). Denna låt diggas oavsett!
If you go platinum it's got nothing to do with luck, it just means a million people are stupid as fuck.

2012-09-26 23:57
fakemail skrev:
kaos skrev:

Kan vara så. Eller så har jag sett det på Dagens Punchline när det fanns förr. Hursomhelst, bajt eller inte så är Simon G top 5 i Sverige på sköna texter (och skummast flow). Denna låt diggas oavsett!
Så kan det mycket väl vara. Jo dte har du helt rätt i.
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2012-09-29 17:34
Någon som vet när videon släpps? Ska bli jävligt intressant. Lät som att de gick loss rejält hos Ametist haha.

2012-10-03 15:36

2012-10-05 12:10
på riktigt, hör ni inte hur jävla vidrigt dåliga verserna är? hör man ens vad frej säger? har simon g ett flow? , hooken och beatet är så galet nice så det gör mig frustrerad med att förstöra låten med så genomusla verser.
hets, stress, fest!

2012-10-05 12:11
på riktigt, hör ni inte hur jävla vidrigt dåliga verserna är? hör man ens vad frej säger? har simon g ett flow? , hooken och beatet är så galet nice så det gör mig frustrerad med att förstöra låten med så genomusla verser.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.