[Video] Saam & Sima - Mörka nätter
Officiell video för "Mörka nätter" av Saam Fawzi och Sima Saleh. Verklighetsbaserad. Spela upp i 1080/720p för HD kvalité. Hämta MP3 @ http://bit.ly/xFVBJ6 Inspelning & Mastring: S.F Production Beat prod. Exzact Lyrik: Saam Fawzi Video & Regi: Saam Fawzi Manus: Saam Fawzi Tack till alla medverkare! -: Vers 1 :- Så många gånger vi har tjafsat om problem som jag hämtar med mig, vilket som får dig fälla tårar, det hände gång på gång du varna, ville trösta mig att aldrig göra om jag sket i dina råd, tog bort din hand från min kind mörka nätter på gatan, jag va så blind dina tankar hos mig, bad till gud att se mig komma tiden blev djupa andetag, du kunde aldrig somna jag va den du alltid lita på, ditt änglabarn gatan fucka mig, tog dig från mig varenda dag ändra på din son, du ville se mig som en man uppfostra mina barn och bära min pappas namn mamma, jag har aldrig velat ändra mig mamma jag vill aldrig mera kunna se dig svag det kommer en dag då du får se mitt gamla jag låt mig bara vila lite, försvinna ett tag... -: Refräng :- Gatan ändra mig mamma, ingen kraft för o stå kvar dina tårar föll samman när du såg mig dra och jag behandla dig fel, jag borde ha lyssnat på förlåt mig mamma, jag kommer och rensar dina sår -: Vers 2 :- Jag är så ledsen mamma, ja va tvungen att gå jag skriver detta brev för jag undrar hur du mår det har gått flera år, jag går på nya spår jag tänker på dig lika ofta och släpper en tår har du rensat dina djupa sår för varje år jag saknar din varma famn och doften i ditt hår förlåt jag har insett mina fel allt kändes som ett spel, och jag va trampad en del hur vågade jag krossa dig när hela världen vände ryggen va du den enda där för mig mamma, jag kan inte fatta att jag stack jag vaknar upp och ser mig omkring men allt e svart jag hamnar i ångest såfort jag tänker på våra minnen så många gånger jag fått dig gråta men du finns i mitt inre jag packar väskan, lämnar skitet här vill se dig le ska vara den sonen du gjort mig till för och leva med
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.