I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Permoman - Mitt Medvetande Försvinner (Prod. Permoman)

Svensk Hiphop - Audio & Video

2011-09-21 17:26

[Audio] Permoman - Mitt Medvetande Försvinner (Prod. Permoman)

http://youtu.be/3PDFAlKVK5I

Reppar muterade och recessiva gener, Motala och att jag i alla fall inte är negern! CPn, förlamade och andra newcrips kommer aldrig bli äkta.

2011-09-21 17:44
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2011-09-21 19:02
hör inte vad du säger. beatet var tråkigt :<

2011-09-21 19:33
amen shit Permo! jag vet att du kan bättre! som konstigt sa hörs det inte vad du säger. hur fet än texten är.

2011-09-21 19:57
baaah som jag alltid sagt. ett cp ska inte mixa sitt egna shit då man är så madoddsig att man inte hör vad som är madoddsigt. nu vet jag åtminstone att jag måste delegera ut mixningen till någon icke-cp innan albumsläppet. så tack.

2011-09-21 23:06
Allvarligt talat? bara för att du varit med i Basementality betyder det väl ändå inte att du kvalificerar dig ifrån "vår hiphop"?

2011-09-22 13:33
jaojao_ P21

Vad jag vet så har det skrivits om Permoman i diverse nyhetstidningar, vilket fyller kriterierna för att få postas i den här forumsdelen. Permoman är ingen nykomling, han har kört sin grej långt innan många här var födda, nästan..

Skitkonstigt ljud, du hade ju mycket bättre kvalité förut. Låter som om du kör i en datormick. Vad hände?

2011-09-22 14:07
Jag misslyckades helt med mixningen vad det verkar. My apologies. Var väl lite förhastat att släppa en låt i ett så pass tidigt skede. Äsch, nu fick jag kalla fötter och ska krypa tillbaka till den sjukhussäng jag kom ifrån. På återseende den dagen jag har något att komma med!

2011-09-22 14:13
Kör hårt Permoman! Visa dom!

2011-09-28 01:03
Lätt permoman vadå skumt ljud lät ju as fett hörde varje ord du sa
forsätt kriga på micken hatare finns det gott om men kärlek fårn gazreal
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.