I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
[Audio] Prendel- Jag är så jävla känd
Svensk Hiphop - Audio & Video
Tillbaka till forumet
prendel P39
2011-06-27 22:28
[Audio] Prendel- Jag är så jävla känd
www.youtube.com/prendel
SagoLikMusic P38
2011-07-05 22:14
fett prendel! :)
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker
ämde
2011-07-06 01:50
c'mon..
Konstigt P38
Producent
2011-07-06 02:58
1: varför lägger alla upp sina låtar på youtube och sen skippar nedladdningslänk?
2: varför lägger folk upp ganska så trista och värdelösa låtar upp på nätet för?
jag är ganska så säker på att prendel själv tänkte "vad är det här? är jag så här dålig nu när jag faktiskt har varit bra?"... i know how it is.
Borttagen
2011-07-06 03:08
konstigt, varför är du alltid så jävla dryg? Jävla tönt, sluta vara gangster på internet. Och nu ska du säkert försöka knäcka mig och tro att du är något men i don't give a shit. Tänker inte ge mig in i en äcklig diskussion på internet med en random som säkert är fet och ful sittandes handikappad med korvfingrar knappandes på tagentbordet..
köp ett liv av nån.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Borttagen
2011-07-06 09:21
haha håller med att Konstigt brukar vara dryg men är håller jag med honom till 150% Så jävla värdelös låt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dopeboy
2011-07-06 11:32
Riktigt dåligt, inte ens din ironiska stil lyfter upp hur pinsamt detta är..
Underhållning P34
Rappare
2011-07-06 23:35
Oooowh, shit! Vilken jävla tight banger! Fan, lovar Dre fick slicka din röv i säkert två månader innan han fick prodda åt dig!!!! Går inte en jävla dag utan att jag pumpar denna låten. <3333333 DU ÄR SÅ JÄVLA KÄND, BÄTTRE ÄN MJ!
Wurrup?
SimonMannen
2011-07-09 02:27
Den var bra gjord, de var den! men du har tappat stil tkr jag.. det är som att du inte har nåt o skriva om. så jag skulle vilja höra nåt av dig med bättre tema på låtarna!
http://soundcloud.com/simonmannen
Slackerlife P36
Rappare
2011-07-09 12:30
fyfan vad dålig
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
Tamminen P35
2011-07-10 19:23
fyfan vad dålig
I SPEAK MUSIC
prendel P39
2011-07-24 14:27
Haha, ni måste inse charmen ju, lyssna på texten ;)
www.youtube.com/prendel
Crackson P41
2011-07-24 16:10
Det här är definitionen av riktigt dålig svensk hiphop. Det var tom pinsamt att lyssna.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Gogaku P40
2011-07-24 16:26
Het brud iaf.
Married to the money, fuck the world, that's adultery
dede P35
2011-07-26 20:08
Crackson
definitionen av riktigt dålig svensk hiphop?
...Så smäller man på Michael Crackson & Kurt Codein - Semester...
Brorsan hookar mig med studiotid
och med rimblock och penna och 20g weed
Den typiska "jag måste få fram hur mycket jag puffar" blandat med ett kasst nödrim och att den verkar vara gjord på fem minuter. Sen sitter du och gnäller på att Prendel gör definitionen av kass svensk hiphop genom den här låten som man per automatik förstår att där är en stor nypa ironi i.
OnT:
Det är verkligen inte den bästa låt du gjort. Jag gillar verkligen din ironi i texter och så, det är det som byggt upp din stil till en stor del. Men den här låten är ju verkligen inte på bottnen av havet heller. Jag har hört sjukt mycket svensk hiphop som är kassare. Men ur ett perspektiv hur givande den är så är det ingen låt med allt för advancerad text. Däremot fungerar den okej ur ett humorperspektiv.
dirtyz
2011-07-27 20:40
fyfan vad dålig
http://www.youtube.com/user/DirtyZlebbo
Dopeboy
2011-07-28 15:00
dede
:
Smakar den salt?
dede P35
2011-07-28 20:30
Jag vet inte. Du får fråga någon som smakat.
Jag bara säger att denna, trotts sin humor, är bättre än mycket annan svensk hiphop, det säger väl en del?
TSE P36
Toastare
2011-08-20 01:03
keff skäms påre
life s a bitch men om hon va fin skulle inte du knulla henne då ?
Tillbaka till forumet