I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Silversystrar - Alltid (prod. Leontin)

Svensk Hiphop - Audio & Video

2010-11-20 17:52

[Video] Silversystrar - Alltid (prod. Leontin)

Silversystrars bidrag till Leontins All in 1 mixtape
Streetvideo av Patrikvincent.com

Rappare

2010-11-20 22:14
Fan är uppe med brudens röst?
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Producent

2010-11-20 22:47

va?!

2010-11-20 23:16
tungtt! har alltid tyckt om silversystrar :) keep it up!

2010-11-21 12:21
hennes röst låter äckligt äcklig, men den blonda va grym :)

2010-11-21 23:00
stör mig också sjukt mycket på att hon försöker rappa med "mansröst"

mer nice om hon skulle låta lite mer feminin då skulle jag bli imponerad, nu låter hon bara som hon vill vara snubbe!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-11-22 06:33
Gudde P22
hon försöker rappa med "mansröst"

Du tror inte att det kan vara hennes riktiga röst eller?

Detta är fan fett som fan, och skön röst så sluta gnäll nu kärringar.
Ganska kul enligt mig att t.ex trofast låter mer, som Gudde sa att han ville att Fröken ska vara, "feminin"

Fett som vanligt, kleingkleing

Rappare

2010-11-22 07:03
sc_
Du får har en åsikt lika mycket som oss andra. Så sluta gnäll nu kärring. Vissa diggar det andra inte.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Rappare

2010-11-22 07:09
sc_ Så låter hon i intervju-sammanhang. Don't get me wrong, låten är fet, rappen är helt ok men blir tveksam till rösten bara. Jaja.

2010-11-22 10:18
kul att ni tar er tid att lyssna och kommentera!

och angående rösten är det självklart helt okej att folk inte diggar, men att jag skulle försöka låta som en man o.s.v. är bara bull. jag låter såhär när jag tar i. jag kan använda min röst på en mängd olika sätt och tycker att det är sjukt kul och en grym fördel som rappare. hur som, jag kan ha ett långt utlägg om det här och t.ex. börja rada upp rappare/sångare som inte rappar/sjunger som dom pratar, men i slutändan handlar det ju ändå bara om vad man diggar och inte, så det spelar ingen roll. antingen gillar man eller så gör man det inte. inget mer med det.

värme.

2010-11-22 10:24
skitdåligt. Båda två. Fyfan vad jag hatar dålig musik. Rösten uff.

2010-11-22 11:15

Hon åt dina bollar med mayonäs (;

Tycker Frös röst är sweet, lite som fuckad upp skitunge. Tror inte de gör musik för att runka våra öron, isf kan man lyssna på LilWayne som stöna i autotune .
Det som jag tycker är lite spektakulärt är att hon tog lite för mkt på första versen i videon, ser ut lite som puppet med en sådan mun som åker upp och ner (=
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE

2010-12-08 15:19
pallar inte heller rösten alltså, annars hade det varit fett