I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Vito Eme feat. Eboi – Overdose (officiell video)

Svensk Hiphop - Audio & Video

Redaktionschef

2010-10-08 00:43

[Video] Vito Eme feat. Eboi – Overdose (officiell video)

Från Whoa-bloggen:

Parallellt med veckans mp3 och intervjun med Vito Eme, kommer här också premiären av hans video till låten Overdose. Låten gästas av Eboi.

Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2010-10-08 11:25
Jag respketerar allas grind, alla som vill uppfylla sina drömmar osv. Men personligen så tycker jag att detta inte duger och det säger jag inte för att detta inte är min stil eller något sådant, utan för att hooken, soundet och versen är väldigt svåra att förstå, de är faktiskt dåliga i min mening och jag talar spanska. Vissa saker låter nyskapande, vissa vill bara låta nyskapande och faller platt, men Eboi höjde låten med sin vers. Thats about it! Svårt att bedömma en artist efter en låt, men denna gick inte hem.

"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>

2010-10-08 15:14
word rebel, förutom att eboi höjde låten, tycker den här var förfärlig, och spanskan som snubben levererar var hemsk, va tvungen att anstränga mig för att förstå dom tomma raderna han hade o säga
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito

2010-10-08 20:31
Hmm, ni tror inte spanskan är lite svårare att förstå för att det är chilensk spanska då? Det går ju att koncentrera sig lite extra och förstå hyfsat eller hur? Generellt är just chilensk spanska och kubansk spanska bland de svårare att förstå om det går riktigt fort eller är med slang. Tycker iaf jag. Videon är väldigt proffsigt gjord, känns inte typiskt sunkig svensk. Låten passar fint som club banger, typiskt sådant sound. Grattis till grabbarna att de fått färdigt allt nu iaf, hoppas den slår i de spansktalande länderna.

//Paz

2010-10-09 01:49
Vito,, jag tycker de är fett brush! f*ck them haters!

/wogozinti

2010-10-09 11:06
feta grejer! men fattar inte alls vad vito säger
http://www.myspace.com/akinonline

2010-10-09 16:08
ne grejen e att de e dålig och slarvig chilensk spanska. mumlig och inte bra artikulerad. jag är chilenare och pratar spanska 90% av tiden. inget hateri, bara ingen diggeri
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito

2010-10-09 20:40
asså beatet är ju ht-beat.. Första 5 sek av låten är ja övertygad om att
det kommer vara en banger.. Men sen såå blir den inte riktigt vad man tänkt sig..
Den är helt OK men man förväntar sig mer.. dock bara lyssnat 1 gång..
Highfive anyone, anyone?

2010-10-10 01:14
maxad låt en banger helt enkelt
Cap - RoadLake Entertainment