I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] GUBB-PSALM:23: lite ny smyglysning + oldschool bonuses

Svensk Hiphop - Audio & Video

   
Rappare

2010-08-04 12:11

[Audio] GUBB-PSALM:23: lite ny smyglysning + oldschool bonuses

Vet att detta är den ständiga klyschan artister av alla dess slag alltid hostar ur sig, så varför skulle da gubbster vara annorlunda? svar NEJ .
Jag är exakt lika dan. Svar JA, kommande plattan är försenad till tidig höst

så för de som diggar mig ,ILLIZIT och väntar på att PSALM:23: ska bli klar - kan jag bara säga att ni bör spana in ILLIZITZ senaste släpp med
my man OBX sålänge...really najs shit som bör checkas.

så trots att ILLIZIT legat lågt sedan släppen 2008 , så är vi på väg tillbaka igen och 2 släpp från ett vilande label e la itte så pjåkigt för 2010?!

nog om det...

I väntan på egna plattan PSALM:23: ska droppas i höst så har jag i min myspace profil lagt upp lite oldschool shit som exempelvis

GUBB - SPELET (KRISTUS Ce-QUE remix)
galen remix utav Kristus en klassiker. fanns bara på en 7tummare så tror inte många hört den. från 2004... Enjoy!

Men oxå lite nytt såsom...

OBX & GUBB - ORMAR
( ny låt från OBX senaste platta...checka)

2 nya råsnippets från PSALMEN .

GUBB - JIDDERKUNGAR & GUBB - MORD


LÄNK TILL LÅTARNA OVAN
http://www.myspace.com/illizitmuzikceo

OK . HOPPPAS NI DIGGAR . PSALMEN E PÅ G!
FRIDENS // GUBB & ILL FAM 2010


(frågor kring Gubb,obx,illizit . vill du boka oss?, eller bara tjöta om nåt annat.
ni kan kontakta mig via myspace el via whoa

GUBB - PSALM :23: Nya albumet UTE NU ! via whoa.nu el best den limiterade tryckta uppl direkt fr [email protected]