I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Sir Sampalot gör ett beat vol 4 (Stockholmssyndromet - Ormar i gräset)

Svensk Hiphop - Audio & Video

2010-06-09 12:08

[Video] Sir Sampalot gör ett beat vol 4 (Stockholmssyndromet - Ormar i gräset)

Beatet som sen blev till låten Ormar i gräset från ETTFYRANÅNSTANS?
Om ni gillar, köp skivan: http://sthlmssyndromet.se

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-06-09 13:52
Skivsamlare

2010-06-09 14:46
Du gör så sjuka beats. Jag älskar dina beats! Så sjukt flummiga, spaceade, funkiga. En av mina favoritbeatmakers helt klart. Att du droppar videos gör det inte sämre :D

Har du fått lagt vantarna på en kaossilator pro än btw?
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2010-06-09 15:32
Tack!!!

Nej, det var som med originalet, alla var slutsålda. Det dumma var att jag sålde min Kaossilator innan så jag blev Kaossilator-lös. Men jag köpte en Novation Xiosynth istället och det var egentligen bättre för den har inbyggt ljudkort och det ljudkort jag använde var riktigt ruttet och jag hade inte ens något klaviatur så nu har jag ny synth, nytt ljudkort och midiklaviatur. Och det gick på nästan halva priset av vad Kaossilator Pro skulle kostat så jag mår bra ändå.

Ska försöka filma när jag gör ett beat med Xiosynthen asap.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-06-09 16:06
Det här beatet är en av mina favoriter från plattan. Kul att se hur det gick till att göra det.

2010-06-09 16:39
Det härliga med enkelheten.
//Crooked//

2010-06-09 19:27
kan säga din första vidjo fick mej å köpa kaossilator pro i ett oövewrlagt ögonblick å den e ju extremt fet. borde va ett beat video forum istället så den här lekstugan får tillbaka lite värdighet, ska langa nåt när ja lagat sakerna här hemma . tilsl de, fortsätt vara såhör fet

2010-06-16 13:57
Det här beatet va SJUUUKT !! o fett tungt