Markoolio haha "Bra flow" Lät bah så soft när han sa de ;D Tyckte refrängen lät tung, och han glider på rätt bra, men vet han kan mycket bättre och hoppas han kanske visa det senare i Talang! Sen grabbar om ni tappar respekt för sånna som jobbar för att bli bättre o få ut sin musik mera är bara löjligt, Han skrev dissen till bobby och den va förjävla rå och bra, men betyder det att man inte kan uppträda i Tv t.ex Talang? För att se vad omvärlden tycker och få ut sin musik mycket mer. Jag tycker det är bra att folk kämpar verkligen med det dom älskar och jag får bara mer respekt när jag ser detta. Om man inte har bra kontakt med skivbolag osv och vet att man ha Talang som just Crome har, tycker jag det är jävligt bra och försöka få ut den talangen någonstans. och inte bara på Whoas framsida och kingsize ibland Även fast det är Talang och det klassas som löjligt när Barn o alla är med. Tror dock ni har fått fel intryck om det här med musik. Ska man bli bättre, få ut sin musik och samtidigt ha roligt, ska man fan bjuda på sig själv lite granna också!
Flyger fritt, landar platt