I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Crome i Talang 2010

Svensk Hiphop - Audio & Video

2010-04-24 12:58

[Video] Crome i Talang 2010

Inte sett någon uppmärksammat detta här...om så är fallet ta bort tråden, men måste bara fråga hur det kommer sig att bert karlsson låtsas älska crome så mycket?

bra publicitet är värt mycket...men wtf...

(Inlägget ändrat av Oracle 2010-04-25 13:39:14)

REHAB IS FOR QUITTERS!!!

2010-04-24 13:02
Crome fixa en fet bitch till Bert!
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !

2010-04-24 15:02
Jag har ingen aning faktiskt. Undrade också hur han kunde bocka honom. Han som sjöng refrängen var jävligt duktig, men inte Crome själv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-04-24 19:55
Denna tråd bör istället ligga under Audio/Video och inte under allmänt...

2010-04-25 02:02
booooooooooooooooooooooooooooooooobb... fett king
~ Digital Dirt Ent. ~
www.twitter.com/digitaldirtent

2010-04-25 03:38
Blev besviken på Crome, han kan fetare. Och jag tror inte Bert är så himla petig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-04-25 13:08
Lite bättre än bröderna iaf...

2010-04-25 13:58
Reffen var sjukt clean, crome gjorde sitt helt okej.
http://www.myspace.com/akaamusik

2010-04-25 17:48
Reffen va väl skön, diggade inte Crome

2010-04-25 19:51
av nån anledning tappar jag respekt för rappare som är med i sånna här talangjakter...

2010-04-25 19:53
vafan äre för jävla luffare
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !
Producent

2010-04-25 20:17
av nån anledning tappar jag respekt för rappare som är med i sånna här talangjakter...

word.

först är han astuff och dissar våldtäktsmannen, sen ställer han upp i TALANG... jag skrattar nog mer åt än gillar detta.
Producent

2010-04-26 11:27
Markoolio haha "Bra flow" Lät bah så soft när han sa de ;D
Tyckte refrängen lät tung, och han glider på rätt bra, men vet han kan mycket bättre och hoppas han kanske visa det senare i Talang!

Sen grabbar om ni tappar respekt för sånna som jobbar för att bli bättre o få ut sin musik mera är bara löjligt, Han skrev dissen till bobby och den va förjävla rå och bra, men betyder det att man inte kan uppträda i Tv t.ex Talang? För att se vad omvärlden tycker och få ut sin musik mycket mer. Jag tycker det är bra att folk kämpar verkligen med det dom älskar och jag får bara mer respekt när jag ser detta.
Om man inte har bra kontakt med skivbolag osv och vet att man ha Talang som just Crome har, tycker jag det är jävligt bra och försöka få ut den talangen någonstans.
och inte bara på Whoas framsida och kingsize ibland
Även fast det är Talang och det klassas som löjligt när Barn o alla är med.
Tror dock ni har fått fel intryck om det här med musik.
Ska man bli bättre, få ut sin musik och samtidigt ha roligt, ska man fan bjuda på sig själv lite granna också!
Flyger fritt, landar platt

2010-04-26 12:11
Markoolio haha "Bra flow" Lät bah så soft när han sa de ;D
Tyckte refrängen lät tung, och han glider på rätt bra, men vet han kan mycket bättre och hoppas han kanske visa det senare i Talang!

Sen grabbar om ni tappar respekt för sånna som jobbar för att bli bättre o få ut sin musik mera är bara löjligt, Han skrev dissen till bobby och den va förjävla rå och bra, men betyder det att man inte kan uppträda i Tv t.ex Talang? För att se vad omvärlden tycker och få ut sin musik mycket mer. Jag tycker det är bra att folk kämpar verkligen med det dom älskar och jag får bara mer respekt när jag ser detta.
Om man inte har bra kontakt med skivbolag osv och vet att man ha Talang som just Crome har, tycker jag det är jävligt bra och försöka få ut den talangen någonstans.
och inte bara på Whoas framsida och kingsize ibland
Även fast det är Talang och det klassas som löjligt när Barn o alla är med.
Tror dock ni har fått fel intryck om det här med musik.
Ska man bli bättre, få ut sin musik och samtidigt ha roligt, ska man fan bjuda på sig själv lite granna också!

haha, håller med det om markoolio xD

sen till saken som du oxå nämner här ang. rappare i talang. jag håller med dig, det är inte fel, det bevisar lite mer att dom e beredda att göra något åt sin dröm liksom.
tänk så bra publicitet han får nu genom detta, kommer synas för sjukt större publik, och om han till nästa gång kommer med en bättre låt dessutom så e det grymt ju.
för även om just denna låten va sisådär, så vet vi alla här om vad crome e kapabel till? jag ser positivt på detta, bara för han e i talang betyder inte de att han kommer bli sellout o lämna sin stil, tvärtom, nu blir han hörd, kanske skivbolag kollar upp honom och vips har han kontraktet han förtjänar! (Y)

big up,men något fetare nästa gång iaf!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2010-04-27 10:58
Nice beat

2010-04-27 12:07
Man ska inte grina på någon som vill skina.

Tycker det är fett,

2010-04-27 21:43
Fattar inte hur Bert kunde tycka denna var ''kanon'' de var den inte...

2010-04-27 21:47
Själv förstår jag inte hur någon kunde gilla det där. Det enda jag har att säga till refrängen är: Wtf? Jaja. good luck :P
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det.

http://www.myspace.com/johanawesome

2010-04-28 13:54
mesigt!

2010-04-28 13:55
se de positivt då? om dom tyckte detta va kanon, så ska dom se honom när han faktiskt är bra! ;)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2010-04-29 00:05
All reklam är bra reklam, å den är här gratis.. Snart din tur cromie!
mama said knock you out