[video] Sir Sampalot (STHLMssyndromet, f.d. Up Hygh etc.) gör ett beat
Ena halvan av Stockholmssyndromet gör ett beat. Jag har några fler på lager så om folk kollar och gillar så blir det nog en serie av det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2010-01-23 01:14
alltså så här låter ju beatsen som nybörjare i beats forumet kommer in och droppar sina beats. i min åsikt är det inte allt för bra alltså.
Som nybörjare i beatsforumet? Det här är ju sinnesjukt funky bara, rytmen är enastående. Om folk i nybörjarforumet gör sånna här beats hade jag hängt där rätt mycket alltså haha
Tare Lugnt Vol 4 och Dirty North är båda ute nu! www.thosedamn.se www.randombastards.com
vad är det för jäffla fläckar på väggen
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE
Vilket sjukt fett beat :) Riktigt skön och funky.
'' Stay True To The Art, And Don't Stray Away From The Path '' - Epz The Mekanizm
fett shiet bro
~ Digital Dirt Ent. ~ www.twitter.com/digitaldirtent
Tack för (nästan) alla kommentarer! De andra kommer upp senare. Håll utkik, eller prenumerera på youtube-kanalen.
vad är det för jäffla fläckar på väggen Det låter vi va osagt tills CSI-teamet anländer. Nej, men va fan, d e så mina tapeter ser ut.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett mannen fett!! släng upp fler beatsvideos diirekt
Du får vänta en liten stund, typ en vecka eller nåt, måste hinna göra några fler också. Patience young jedi!
hur bär du dig åt för att få in ljudet från kaossilatorn? spelar det i högtalare och tar det via mic eller går det på något annat vis?
Nej, den har två RCA-utgångar och en hörlursutgång.
roligt att se tycker ja, om än lite hårt nerklippt
Jo, men jag var ju tvungen att anpassa den efter youtubes maxgräns på 10 minuter. Det mesta av det jag klippte bort är bara jag som letar efter skivor/samplingar, klipper i ljuden, snackar skit etc.
nä ja hajjare e svårt å klippa ner de, men som sagt, ball å bra initiativ, ba nörden i mej som vill ha mer av hantverket behind the scenes
så jävla fett! Sampalot kan sin shit.. Inte många får till hans swing och tyngd i beatsen.. En av våra få beatskaparlegender här i svea Och du som tyckte att detta hör hemma i beatsforumet... Dags att börja leta beats där helt enkelt om det finns den här kvalitén.. Jag hoppas bara att det inte är dina beats på myspacelänken på din sida.. Säg nån som inte kan ta en heal sampling, loopa den och sen lägga på trummor?? jaja.. Iaf.. Big up man, keep doing that dirty, funky shit
rapperted.se
D-rock P28 Jo, men det är ju första videon så med tiden kanske jag lär mig att bli lite mer pedagogisk. Hela oklippta versionen är mest jag som sjunger för mig själv, snackar en massa skit som jag trodde skulle va intressant eller typ snöar in mig och lyssnar på en loop i en kvart etc. Men Jag har den ju så jag kan tänka mig att skicka den men då vill jag ha något slags bevis att du verkligen har kollat igenom hela, haha. *rodnar* @ted Jag lägger upp vol. 2 någon gång i veckan ifall jag hinner. Jobbar typ 56 timmar den här veckan så jag kan inte lova nåt. Dubcnn.se ville att jag skulle göra en exklusiv video till dom också så håll utkik efter den med.
Yes,det kommer mer! Lätt den fetaste beatmakin videon jag sett bland svenska beatmakers!
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
Funkenteller P24 Okej! Vad heter kabeln som går från RCA till datorn då? Behöver få tag på en!
alltså så här låter ju beatsen som nybörjare i beats forumet kommer in och droppar sina beats. i min åsikt är det inte allt för bra alltså. hahah kul att du inte har en aning om va du snackar om, jäävligt fet beat va de väntar oxå på mer !
fyfan va soft de låter !
http://www.myspace.com/akaamusik
Konstigt P22 Tjockt rolig du e yao :) Mista sampalot got beats 4dat ass.
:) tack_för_fisken P23 Det beror ju på vad du har för ingång in i datorn. Den heter RCA - ??? Kolla vad du har för ingång i ljudkortet, det är antingen RCA, tele eller XLR.
funkent.. skante berej lägga upp de igen, får vänta på nästa , ja gillar sånna här filmisar me mecket å pillet, kvasifilosofin osv, hundra gånger mer intressant för mej än mycket som man får sila mellan här appropå nada, nån som har tips på bra beatmaking mooviez förutom deep crates, beat kingz å dom vanliga
fett, lägg ngt mer i beatet tycke jag, lite enformigt, ngn fet synth slinga, lite mer melodiskt,men de e ba min smak annars fett yo!
Pandilla AOTS www.soundcloud.com/akopalips www.sideeffectzmusic.com
Detta gillas som fan! Academics, ska vi inte styra ihop en sån här åt dig?
randombastards.com | twitter.com/randombastards Trainspotters "Bastards!" | http://bit.ly/bastards-zip
BoLCe Jag sa ju att det bara var råa beatet, skelettet så att säga. Om det blir en låt av det så kommer jag antagligen se till att det händer nåt i beatet. Men för min del när det kommer till loop-baserad musik (alltså typ all musik utom klassisk och flummig jazz) så vet jag efter typ 3 sekunder ifall jag diggar eller inte så det är så jag gör mina beats. Arrangemang är självklart viktigt men det är sekundärt för min del.LÄGGER UPP VOL. 2 IDAG!!! Förmodligen både här och i producent-forumet igen.