[Video] Deltävling #2 i J-Son - Exercise RAP-tävling. Dags att rösta!
Nu är det snart dags för deltävling #2 i J-Son - Exercise-tävlingen . Idag klockan 14.00 kör vi 5 till av rapparna som deltagit. Imorgon kör vi de nästa 5 producenterna. De tävlande i dagens omgång är:TayTay. Rx2. RVP. BabyMike. Anthony Mills. 2 av dessa skall vidare till final. De som får mest views på 48 timmar . (Vi räknar views Onsdag 14.00 ), poäng av J-Son samt flest röster skickade till [email protected] går vidare. (Man kan givetvis bara rösta en gång - Don't fill up my inbox with bullshit!) Lycka till!!!
My Best Friend Is My Grind
Dåså - då är vi igång. Skicka namnet på den ni vill ska gå vidare till final till
[email protected] - Endast ETT mail per person. Du har du automatiskt chansen att bli en vinnare av en
iPod Nano .
aa fyfan vad tay var överlägsen..helt sjukt enkelt han borde vinna detta.
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !
Toastare
2009-12-07 17:34
taytay dat fucking dude slaktade alla.
Så här sätter J-Son poäng: 1. Baby Mike. - 750 poäng. 2. Rx2. - 400 poäng. 3. TayTay. - 300 poäng. 4. Antony Mills. - 200 poäng. 5. RVP. - 100 poäng. Just nu har Baby Mike och TayTay ungefär lika många röster. Baby Mike har mest views.
Tay var faktist galen! Han förtjänar vinsten!
"Visst är det vackert.."
Producent
2009-12-07 19:11
Moderator
2009-12-07 21:29
Jag tycker Tay-Tay gjorde en överfet grej, likaså my man Rx2 men Baby Mike, goddamn.. Aldrig hört dig innan men fy fan vilken överraskning, grymt sweet. Min röst till Baby Mike!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Glöm inte att man röstar genom att maila namnet på simn favorit till
[email protected]
Rx2 va klart bäst
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Min röst går till Tay tay!
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
Ursäkta förseningen! Vinnarna presenteras inom 30 min.
Resultatet ser ut som följer:1. Baby Mike. - 750 poäng av J-Son. 300 poäng för tredjen mest views. 750 poäng för flest röster. Totalt 1800 poäng.2. TayTay. - 300 poäng av J-Son. 750 poäng för flest views. 400 poäng för näst flest röster. Totalt 1450 poäng. 3. Rx2. - 400 poäng av J-Son. 400 poäng för näst mest views. 300 poäng för tredjen mest röster. Totalt 1100 poäng. 4. RVP. - 100 poäng av J-Son. 200 poäng för näst minst views. 200 poäng för näst minst röster. Totalt 500 poäng. 5. Antony Mills. - 200 poäng av J-Son. 100 poäng för minst views. 100 poäng för minst röster. Totalt 400 poäng. Baby Mike och Tay Tay får vidare till final!
Tay måste VINNA!
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !
Baby mike så klart !!!!!!!! kiiiiiing kiiiiiiiiing muddy cliq!!!!!!!!
yeah i said it!
Baby mike utan tvekan! Tay tay tätt inpå! No homo
Ärligt talat vad var det som var så bra i Baby Mikes video?
"Visst är det vackert.."
Sorry bara till tay från en grupp människor, som missade att rösta & Vi skäms. Ingen låg på hans nivå tyckte då vi!
Jag tyckte bigmike var dålig, förstår inte vad folk ser. Tay var fetast Easy
B
ibland blir man så sne, tay dat fuckin duuuuude borde få shitten
Fucks your life up crew Tjabo!
det är sjukt, tay tay visade tydligt att han är bättre än dom andra. sjukt, han borde vinna, få lite shine för det han gör .
We make rap, but we live hiphop
Att Baby vann är ganska självklart. Tycker resten låter skit, speciellt taysay.
Soulpat snacka skit, hur fan kan du säga att taytay låter skit, löjligt! Han skulle vinna med hästlängder, kan bara säga att taytay har över 1000 mer views än babyfjant, och va lätt grymmast! thats it
Owiee Nu lugnar vi oss lite, Jag bryr mig inte om folk säger att ja e wack lr wathever de kliar inte mig, Men börja inte snacka om mig, skulle vilja höra nån säga babyfjant framför mig oj oj oj de hade vatt kul :)
Both Tay and Baby Mike murder it all.. BUT, my vote goes to Tay because his rap fits totally to this beat/intrumental.. Baby Mikes voice is super and run the rapping very well.. But sadly he does not fit to this beat/intrumental. Rx2 runs it super too, but here he should need softer rapping with faster flow. Then some extra I can tell that RVP, could do good songs. Anthony Mills, what should I say, super - but in this comepetition he does not fit.MY VOTE: Tay
-§ '_' § ( . )( . )