Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionschef
2009-11-07 22:55
Den här gången träffade ni rätt. Åker in i ipoden!
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Riktigt bra. Jag tror att dehär kan vara er i ett nötskal och det är på denhär vägen ni skall fortsätta!
Skivsamlare
2009-11-08 11:55
tycker det är riktigt tungt att ni har hittat ert sound. Diggar det som fan, ni kommer komma långt om ni fortsätter såhär dudes :) peace!
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE
så jävla fättt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2009-11-08 13:10
Urfett! Fortsätt såhär killar!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Riktigt sköön låt!
"Visst är det vackert.."
oj, tackar för fet respons dudes :D
klingan e laagom tung.
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !
Först: förlåt för sen kommentar, men bättre sent än aldrig! Fyfan, grym låt jö, ett av de bästa ja har hört av nån av er! Reffen var guld som verserna!Big up!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
sååå jäääävla skön feeling! GRYMT BEAT! verkligen riktigt grymt beat (imo)... Tung låt overall ;D
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Tack allihopa för en grym respons på låten! DMAt - Tack, fan va kul att du gillar beatet så mycket!
fy fan ni har verkligen hittat ert sound grabbar! Fortsätt pumpa ut sånna här låtar o ni kommer komma långt! Btw, oscar beatsen du gör e sjuka! Peace
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Beatet är fan sjuukt jävla skönt asså, man blir riktigt glad av låten, spelat den om och om igen på högvolym här hemma nu! :D
"Visst är det vackert.."
Helt klart eran stil, tungt är det också :)
Tungt, ni har verkligen hittat ett eget sound och det gillas!
riktigt jävla bra var detta! keep it rollin
aaaaaaaaaaahhhhhh !!!! fett fett fett fett fett fett fett ! älskar era röster och dialekt asså, keep it up! ps. denna åker in på mobilen :) / M
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
Producent
2009-11-11 11:52
behöver inte nämna det där med erat sound . Ni vet redan . riktigt bra! *tar av hatten*
:)
Producent
2009-11-11 11:54
pinestreet är en snubbe man redan vetat sen länge att han kommer komma långt. lägger det så jävla snyggt, beatet är moset på grädden.
Så jävla trevligt att ni diggar, tack för alla kommenterar! Konstigt - Tack! Värmer som fan att höra mannen!
Riktigt tungt, ser fram emot fler av era släpp. One!
Hej
shiiiit :D
184 REPRESENT! ni förtjänade en upp =)
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
köööör!
Skivsamlare
2009-11-14 15:06
får vell ta och glida upp till stockholm snart igen och hooka upp med dig klingish, ett tag sen nu :)
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE
yeah det lät nice grabbar.. beaten har en riktigt skön feeling asså o ni passa riktigt bra på det.. en feel good låt.. propps
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
Producent
2009-11-16 09:42
EEEVIIILL WOMAN
http://www.soundcloud.com/luegoods
youknowit! :)
mermermer!
kom igen nu kaffebönor ge oss mer musik ! ;)
ladda upp låen någon speedy funka ju inte ,denna var fet.
Stay strong
Feeeeett, åter igen!:D
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !