I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] MBFIMG springer på någon för sista gången - M. af Industrin.

Svensk Hiphop - Audio & Video

2009-08-29 10:32

[Video] MBFIMG springer på någon för sista gången - M. af Industrin.

Yup, ni läste rätt. Idag går Internet-tv-serien "bumped into" i graven. Det sista avsnittet spelades in sent igår natt efter en vända på Södermalm i Stockholm. Jag snurrade runt och letade efter ett par Karelska piroger när jag sprang på Makkan Af Industrin.

Jag vill tacka alla er som följt serien och givetvis alla som bidragit med sitt artisteri. Det har varit både lärorikt och roligt att gå igenom denna serie och jag känner att det är dags att ta saker vidare. Raplusten verkar vara väckt till liv och rappare ringer mig varje dag för att få stå framför min kamera. Jag hoppas att den hungern håller i sig och att ni alla fortsätter spotta raps. För det är det allt handlar om i slutändan. Kan du spotta så har du större chans att klara av att ta dig framåt i industrin hur din vision än ser ut. Fortsätt gärna själva spela in verser framför kameran och lägg upp på YouTube. Jag kommer kolla igenom så mycket jag bara kan under tiden jag planerar vad nästa steg för MBFIMG-TV är... - Skicka gärna in fler förslag på vad ni skulle vilja se. [email protected]

MBFIMG bumped into Makkan Af Industrin >>>

By the way... missa inte... Shazaam - Ri-Talk - "At The Movies". Ny seriestart på IKVÄLL MyBestFriendIsMyGrind.com.

Sir David Husselhoff
MyBestFriendIsMyGrind.com
Twitter.com/MBFIMG

My Best Friend Is My Grind