Så vad menar du? Att den här skitgruppen skulle få spelningar? att folk seriöst skulle betala för att se dom live? eller köpa deras skivor? du måste skoja kompis. Såhär går det när man har för många "yes-men" i sin närhet. Och missförstå mig rätt, jag är stort fan av Stor t.ex, en kille som verkligen har talang. Så jag hatar inte ner på förorten. Det här handlar om att det är otajt, dåligt och pinsamt.
Jag snackade om AKI, inte Stockholmssyndromet. Verkade mer på ditt inlägg som om du snackade om honom, och inte om dom. Och jag nämnde inte ens förorten i mitt tidigare inlägg, har aldrig påstått att du hatar på förorten. Stor har fet talang, Aki likaså.
"har spelat sen mixtapes var på kasett du vet att jag gör de fett" tror nog att det är den enda som har rappat med de la soul som 14 åring den där aki.
tar över de här
tung som fan! fattar inte varför folk ska hata på sånt som faktiskt händer. själv fick man brinna några utanför krogen men det var totalchill, sverige börjar bli mer acceptabelt nu känns det som
äcklig o sne. vänerns-öl-stars
Smaken är som Jointen. Släckt eller tänd ! Håller med om att AKI är grym. Han har ett av dom om inte den skönaste flow i svensk hiphop för tillfället !! Då snackar vi inte nåt jävla wannabe on p3 skit ! Hans ton på rösten biggar ju upp skiten som fan me ! Och om låten. Nja. funkar väl för vissa ! gemigpiller : Håller fullständigt me. Har brännt sen Lifegoeson föddes. Då på mitten av nitti =) var det jävligt hysch hysch om de. Nu kan jag bränna en mitt på dan bland folk o dom bara ler tillbaka !! Sen kan jag ju hålla med om att det kanske inte är så bright o typ promota det så där. För det är ju knappast ballt o puffa !!Leagalize It !!
"Lever orden i eviga tider likvid lingvistik med musik omgiven av mystik mikrofonmetafysik, inte ens professorer i matematik kan räkna ut min skit"
bra skit. om stockholmssyndromet blir kända kommer det bli det bästa som hänt svensk rap och hiphop länge!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack för alla kommentarer! Hajar inte riktigt det där med att vi skulle spela gangster dock. Ser inga pistoler, rånarluvor eller liknande. Ser däremot en massa spliffs, en ölburk och glada miner. Bara för att man är schmutz betyder det inte att man spelar gangster. F.ö. så spelade vi in den i min trappuppgång och tro mig, vi var inte dom första som rökte där. Sen ni som tycker att det är kefft med vuxna män som röker i porten så borde ni nog lyssna lite mer ordentligt: "Två små röda rizla, twista L..." Vem fan använder små röda rizla nuförtiden? "Soffan i min fritidsgård är lite hård. Den är gjord av betong och är skitig och grå." Vuxna män, fritidsgård? Och om ni fortfarande inte hajar poängen så börjar andra versen ju "År 1999's portrökare, kunde inte röka hemma för att morsan skulle döda mig..." Sen gjorde ju Aki en annan twist på temat men hans vers är ju mer humor, tex hela Klubb Betong-delen. Så, nej, jag personligen röker inte i trappuppgångar längre*, men gjorde det en jävla massa i mina yngre dagar så den här låten först och främst ett soundtrack till den tiden och för dom som lever i det nu. Och varför blir ni som ogillar det så jävla upprörda? Det här är väl det första som ni hör av oss? Det är ju inte som att ni har plågats i flera månader på MTV. Om ni inte diggar, supporta inte, lätt som en plätt! Sen kan ni ju ta tre minuter från era liv och lyssna på Ingenting på vår myspace, den e dedikerad till er. Peace *Bara exklusivt för whoa-tv ;P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Shuleluu Nice att se Stockholmssyndromet grinda nu!! Big upp Önskar er alla lycka bröder! Och till ni andra som inte kan relatera till vad dom rappar om va tysta istället!! Peace//Mohammed Ali//Ayla klicken
haha, så jävla tuuuung alltså!!!
..
hur gammal är han? 45? hahahaha skönaste kommentaren jag läst! vuxna mannen varför hänger du där i poorten!
shit ser jag så gammal ut hahahahhaah
hahahaha, du har skön nyvaken känsla på frisyren också.
grabben har kritat 100 gram han frågar vem vill köpa de finns inga para sluta snåla broshan låt oss röka hahaha! SLUTA SNÅLA MANNEN
Enligt min bedömning har Aki mer att komma med än såhär. Hjärndött.
http://www.goteborg.se
det där va moget! men bättre så än rutet.låten tilltålat mig inte på ngn speciellt sätt förutom att jag finner mig själv i texterna.inte när det gäller röka då jag är straight edgare sen jag va 11 men iaf så hade jag en sådan period i mitt liv (det började när jag va typ 12-13) att man hittade på fett sköna urbana sporter bl a att runka i trappan hos ngn.det va tider,synd att man va tvungen att växa upp )= ´finns inga guzzar mannen sluta gnälla,snälla låt oss runka´ shiet.kommer det ngn runka i din trapp remix vill jag fan vara med!
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE
aldrig hört stockholssyndromet innan, kul o höra nå nytt, missbrudar!
Komiskt att min farfar inspirerade ert gruppnamn! För er som inte känner till historien bakom stockholmssyndromet så skapades det under Norrmalmstorgsdramat på 70-talet. Tillsammans med Clark Olofsson rånade min farfar (Jan olsson) banken med bravur. Låten var sådär däremot..
"Jag hatar citat"
Skivsamlare
2009-07-24 13:28
tycker låten sög hästsnorre långt år helvetet faktiskt. riiiktigt enerverande beat, riiiktigt dålig text, riiiktigt mycket flowmissar/dåligt flyt överlag från alla?! whaat the fuck is this? audioforumet på sin höjd alltså.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Tung låt!!! Big up Stockholmssyndromet! Ni vågar köra den där nya stilen! Resten av hatande söder-Yos kan gå hem och röka erat gräs ni köpt för överpris framför datan.
Om Pelé är kung då måste Maradona vara GUD
TUNG. aki är kanske bäst i sverige just nu.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Tycker den var tung.. De två första killarna var skitsofta, på en annan nivå...
www.mofetajerre.se
Big up Dittin89's farfar! Man vet att en låt är fet när den ger starka känslor åt båda hållen, dvs starka Internet-känslor skrivna av svettiga pojkhänder
Lyssnade inte igenom hela låten.. min första tanke är: fan va keff..
det finns en chat! missa inte den...
tycker refrängen är jävligt tung!
soundcloud.com/brormusk/sets
är de ett skämt ? jag hör inget bra med låten, mixen var sjukt kass, texten likaså och flowet var skit dåligt...
http://www.myspace.com/akaamusik
Ganska skön, men ni kan bättre
riktigt dåligt alla andra låtar har varit sjukt bra varför komma med detta skräp? tummen ner. dunkar dom andra låtarna tills ni släpper något lika fett. fred.
Riktigt tunga asså..... nice
www.barabazz.com
Moderator
2009-07-27 14:48
Den blir bättre och bättre för varje lyssning! Jag som inte har koll riktigt, ordningen? Däremot får jag ont i huvudet av beatet efter ett tag.
time isn't wasted when you're getting wasted .
ehh betyg 2/5 OG Kush fast denna låten borde mätas i standard p ga beatet! aki var nice...resten var sådär o beatet var wack eller helt enkelt inte min smak...refrängen var inte så intressant heller!
Funkenteller är det bästa som hänt Sverige! BIG UP!!!
//b+
Ni lägger det töng!
Soy esa clase de persona, me buscan todos los hermanos mayores de los niños de la zona
eller hur bara för att lilla svenska pojken insdel från landet inte diggar eller förstår så betyder inte de att alla andra inte gillar.. och nej han e ej 45 om du tycker han ser ut som de skaffa glasögon.. sen vad i denna låten har något med ålder att göra? mig vetligt så finns blazande både bland äldre och yngre i dom flesta olika klasser... ska jag va ärlig så tror jag att du dissar för att du innerst inne vill va med och att du diggar han sten hårt men vågar inte stå för de,, tönt,, jag e gift 2 barnsfar (alltså ingen 15åring eller barn) och säger big upp till aki de han gör för svensk hiphop.. och jag har inte bara åsikter om hur och vad han är genom en vidio, känner han och tycker han gör ett väldigt bra jobb inom musiken,,, men du kanske föredrar fronda eller nått?... big up AKI OCH DOM ANDRA I LÅTEN,, tjock nice.. gillade känslan i den.. peace mad of di STOOPIDSTOODIO
Not gangsta bara Gata
Producent
2009-07-27 21:10
fuck hatare!!! bara hatare på whoa nuförtin! haha ge dig, det var lika många "hatare" på whoa förut med. men bara det att alla lärt sig ordet "hatare" nu. så pinsamt.
Fifan va jag mår dåligt av det hära beatet :/
be the change
Jag kommer boka dem!
//b+
haha riktigt tjock nice låt, och smutsig video! alla va tighta som fan, diggar speciellt Funkenteller i video, och varför skriver jag snart xD alla börja kolla på funkenteller i svart keps och vit t-shit i bild på 03:13 haha så schtekt snubben är :P
"nej, jag personligen röker inte i trappuppgångar längre*, men gjorde det en jävla massa i mina yngre dagar så den här låten först och främst ett soundtrack till den tiden och för dom som lever i det nu." Var de bara jag som fattade detta eller?
BIG UP BIG UP STOCKHOLMS SYNDROMET! Fuck alla haters!
nu e den borttagen darifran sa gar inte o tanka.. finns den nanannanstanns??
Gillade det inte alls, tycker inte att någons flow eller text är speciellt bra, känns mest uttjatat och beatet är ju som en melodi på repeat i något 8-bitars Nintendospel när man håller på att förlora.
- grind or die -
Vuxna mannen varför hänger du här i porten?
Beatet är kanske inte något jag skulle spela på min begravning, men jag hoppas att ni förstår det genialiska med denna låt! Lekfullheten och skapandeglädjen som att lägga rap med en hög och en mörk stämma samtidigt panorerade åt olika håll, de tre helt olika personliga flyten som alla ger helt olika känsla för beatet som förövrigt är ett av de smutsigaste och hårdaste jag hört från den svenska scenen. Förstå eller förintas! Mvh Bazz
Beatet är kanske inte något jag skulle spela på min begravning, men jag hoppas att ni förstår det genialiska med denna låt! Lekfullheten och skapandeglädjen som att lägga rap med en hög och en mörk stämma samtidigt panorerade åt olika håll, de tre helt olika personliga flyten som alla ger helt olika känsla för beatet som förövrigt är ett av de smutsigaste och hårdaste jag hört från den svenska scenen. Förstå eller förintas! Tack!
hehe, sånt som man önskar att man kunde skriva själv om det inte vore för den där jävla jantelagen.
förstå eller förintas hahahahhahaha bästa jag läst! sthlmssyndromets skiva kommer va moooooord!! kom ihåg att jag sa det....
den låten är fett lökig men den är så jäffla underhållande så jag kan bara inte ogilla den. hade det varit parodi eller skämt hade ni varit kungar. varje gång jag går ut och ser grannen som röker (det är förbud att röka i lägenheter här och jag bor på bv brevid rökplats) så är jag typ ´ej vuxna mannen...´ o han wtf är det med mig
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE
att rappa om droger förstör hiphopen fyll glädje i rappen, ffs. Lycka är att ha en joppe.
Fixa en nedladdningslänk till, någon söt människa. Helt jävla överjordiskt tung refräng. Heavy rakt igenom också för den delen.
Ja en nedladdningslänk vore grymt uppskattat. Skiten är tööng
Can't break necks in boxes
Haha jag kan inte sluta tänka på B-Real när jag ser killen med vit t-shirt och svart keps! :D