I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Guerilla War Tactix - Hellrazah Chainsaw

Svensk Hiphop - Audio & Video

2009-07-07 22:57

[Audio] Guerilla War Tactix - Hellrazah Chainsaw

Nu i sommar så släpps Guerilla War Tactix debut album "THE INVASION" på i tunes & spotify.
Det är ett tungt, mörkt hip hop album som cirkulerar kring många konspirations teorier.
Vårt syfte och budskap med "THE INVASION" var att invadera dagens hip hop industri och ta det tillbaks till kulturen och underjorden där den hör hemma.

Albumet gästas av b.la. Goretex (Non Phixion) Jise (The Arsonists) Planetary (Outerspace) Mok Vurban (Chessurect) och vår sångare Elijah Guidance.

"THE INVASION" är ett samarbete tillsammans med Collén & Webb och är producerat av beatmakers som Dustydress, Mok Vurban, Marc Swing, The Misanthropist, The Infidel M.F.L

Vi har lagt upp några sneak pre's på myspace för att folk ska få lyssna och fatta ett tycke om vårt mästerverk.

Jag presenterar nu låten Hellrazah Chainsaw feat. Elijah Guidance & Mok Vurban och lyssna gärna på vad som mer finns i vår playlist.

Länk till http://www.myspace.com/GuerillaWarTactix

Peace!

Cruz DurrtyJada & Matt Maddox

GUERILLA WAR TACTIX - BLACK MASS RITUAL - HUMAN GENOCIDE PROCESS - www.myspace.com/GuerillaWarTactix - Album Out Now!

2009-07-07 23:30
Check it out people!
mok vurban

2009-07-07 23:32
mok vurban

2009-07-08 11:54
feeet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround

2009-07-08 12:14
Sjukt efterlängtad skivan är! Kommer de släppas i butik någonstans?
http://www.youtube.com/watch?v=AmBcILu8hCY

2009-07-08 13:26
nackups

albumet är helt färdigt och det släpps på i tunes och spotify och sedan kommer vi även pressa upp den också.

jag är mitt uppe i allt det där nu med marknadsföring men den släpps nu i sommar.
GUERILLA WAR TACTIX - BLACK MASS RITUAL - HUMAN GENOCIDE PROCESS - www.myspace.com/GuerillaWarTactix - Album Out Now!

2009-07-08 22:40
People?
mok vurban

2009-07-08 22:51
Har bara hört lite av er tidigare, tyvärr har jag konstigt nog sett förbi det. Det låter väldigt fett och det här är riktig hiphop. Om skivan pressas upp(som nämnt) så vill jag gärna ha ett heads up!

Bra att ni finns! (No homo)

pz
Producent

2009-07-09 00:06

2009-07-09 15:34
allt som allt ca 300 lyssningar men bara 4 kommentarer?
komigen...
mok vurban

2009-07-09 15:53
da boomb
www.myspace.com/dressyourself
www.myspace.com/chessurect
Moderator

2009-07-09 16:27
Visste inte ni hade lagt upp en tråd om låten, men det är fett som faen , jag vill lätt kirra plattan när den kommer ut.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-07-09 18:27
tunga top secret grejer!!

Är förväntansfull inför albumet å hoppas det går bra för er.
Crime Pays, ask the Rothschilds!

2009-07-09 20:04
huvudsaken e att skiten hörs. tack till alla som diggar.