[Audio] Lorentz & M.Sakarias - Baby! (11 maj)
schpränked out (Inlägget ändrat av Mabande p.g.a. CAPS 2009-05-05 15:52:06) (Rubriken ändrad av Oracle 2009-05-05 23:04:09)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Man skulle kunna propsa dessa 2 bröder i evigheter!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2009-05-05 16:20
"Man skulle kunna propsa dessa 2 bröder i evigheter!" Ja, vi märker det.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Ja, hehe nu måste vi hålla oss i hela sex dagar... Under tiden får man väl göra en mix av markoolio balsam boys och diverse idoler från audioforumet för att stilla abstinensen...
Ja. Det lär ju bli camping utanför Åhlens för dom flesta av oss natten mellan 10:e och 11:e.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Ushush.. så dåligt Har aldrig förståt varför han inte kan ha på sig mössan som vanligt -.-
"When you drop the drive and it's all Hip-Hop" www.algerstam.blogg.se
hehe måste ändå säga att det är en ganska catchy reff.
www.twitter.com/addthissss www.addthismusic.com
folk klagar för att de gör ful hiphop. kan ingen se det som bra pop istället?
http://www.goteborg.se
för att det inte är bra pop heller.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Det är bara rakt av bajs.
kan bara hålla med de flesta... Usch.
Producent
2009-05-05 21:29
nein, dom här snubbarna funkar inte.
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
Assså va faaaaaaan ere för fel på folk :S LÄr dig använda autotune om ni ska använda det ! Pinsamt!
hahaha, är nog trött, men fan den baby låten var rooolig :D
palla hata hela tiden låt dom köra sin grej , hur hade de sett ut om alla gör samma sak inom hiphop , fett dött blir de , jag gillar när dom gör ovanliga låtar för det blir oftast bättre än och höra samma gammla rap om o om igen hehe=)
Detta va riktigt corny...
Jiim Citerar något jag läst någonstans på internet: "Just because you're unique, doesn't mean you're useful". Visst, grabbarna gör en egen grej, men det är ju SKIT ändå.
Komiskt är det, att Lorentz som var så älskad efter "Lugnet Före Stormen" är så hatad nu. Låten är inte superbra, tycker verkligen inte att den ska släppas som singel om man jämför med dom andra låtarna som är på plattan.
Choose a job you love and you will never have to work a day in your life.
Håller lite med Age .. Samma gäller STOR´s förra mixtape: Dikter ifrån bikten, hur kan det vara en så stor klassiker då både Lorentz & M.Sakarias gästar på tejpet, ännu på typ 3-4 låtar?
hahahaha roligt är det iallafall speciellt det tv4 klippet...
yeah i said it!
Zoni Då äre väl roligare att Stor är med i kartellens video då dom rådissar Lorentzsakraias i deras blogg? Soundet är ju det som stör folk, inte att de är kassa rappare, soundet på dikter från bikten va inte i närheten av det här..
hiccory I got it! Själv tycker jag om största delen av deras musik, elle alla de låtar som är hiphop (elle lite hiphop helst).. int detta
Sista remixen på baby var ju toooojt!
Vad är det här? Är det ett skämt? Sånt som folk gör på roliga timmen på mellanstadiet borde inte läggas upp här.
Profet
profet hehe ja kan skulle nästan tro att det e ett skämt, för dom är det!
Frankykid: Eller hur! vad kommer efter detta liksom? Ett klipp på när Kantarellskolans femteklassare har musiklektion? Vad händer med whoa.nu och vad händer med hiphopen? Haha.
Profet
låter som dom suttit i studion o knaprat extacy sen dom upptäckte autotune
www.twitter.com/mzamora036
keffa
Detta är så mycket bättre, där dom samplat eller rättare sagt snott slingan från
Haha MR-J! Idag kan vem som helst kalla sig hiphop!
Frågan är dock. Vem fan vill kalla sig hiphop?
S-oteric: Jag håller med! Är detta hiphop så slutar jag med hiphop direkt! Extremt pinsamma smågrabbar ju.
Profet
profet P29 det är hiphop, stick nu.
FUCK A BLOG DAWG CAUSE ONE DAY WE GON MEET
essge nej, det är det inte
det är gata. fattar ni inte det era jävla färskingar..lorentz e den ända riktiga thugen i sverige.
http://www.goteborg.se
chana_masala P20 jo, det är det
FUCK A BLOG DAWG CAUSE ONE DAY WE GON MEET
haha detta urartar nu haha
Om man tänker efter så är "Lorentz" så jävla talanglös. Fyfan vad äckligt.
Shit han kunde svenska..
Han låter bättre utan de jävla "SPRRRRÄÄÄÄNKIIII BBBOOOY"
Naw!
Formatet va galet tungt... vart finns mer av gamla lorentz?
Formatet finns med på hans mixtape! Lugnet före stormen
hittar inte tapet... nån som sitter på det som kan lägga upp?
Fattar inte att folk skriver att dom inte är hiphop. vad är det dom har missat för att kunna vara mc´s? för ärligt talat dom har feta texter nice flow som fan men ändå kommer folk å säger att dom är bajs å inte kan rappa. Man kanske inte gillar soundet, på samma sätt som jag inte gillar slipknot. Men dessa bröder kan rappa, det är inget jag tycker, det är då det är!
Onemind
Gillar reffen i "Himlen", I ovrigt sa mjeaaaa...tycker Sakarias varierar sig for alldeles lite, sjukt forutsagbart och monotont flow. Vore kul om han gjorde det lite mer intressant ibland. Lorentz ar val motsatsen, gar lite val langt i sina rop och ordlekar, vart tog rappen vagen? Tycker dock dom kan fa gora sin grej, och jag ser hur det kan ga hem hos vissa, men inte samma publik som forst uppmarksammade duon dock. Personligen har jag sovit pa Lorentz forsta tape "Lugnet före stormen", men "Formatet" va tung sa hiva lanken om ni har den, google/myspace gav inte mycket. Mina 2.