Riktigt riktigt bra!
Forumssignatur...<br>
ken,de har va fett nice rakt av man.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan hade tänkt köpa hoodien du har i andre versen.. men finns bara i XL.. så jävla fet. Måste ge daps igen för fetaste låt och video på lääänge här i sverige
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
KEN du har hittat tbx till den riktiga KEN som har alltid ska va!
Vår musik och blogg hittar du på -
http://www.smsmusic.se
Videon var helt ok beatet låter bra men jag tål verkligen inte din rap Ken. Du rimmar på tok för simpelt, du flyter på tok för konstigt och du krystar jättemånga rader. Sånt är inte acceptabelt enligt mig! Visst många rappare krystar enstaka rader, men fem, sex rader i en låt är inte godkänt! Efter att ha varit i gemet så pass länge borde du iallafall kunna skriva mer komplicerat samt att du borde kunna flyta lite mer komplicerat (och lite mindre flowmissar) (Och ja alla Ken Ring fantaster, jag tycker verkligen inte om Kens musik längre, han har gjort EN bra låt i hela hans karriär. . . Det är skandal!)
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Måste bara svara. Jag vill inte vara fucking komplicerad. För många anledningar. Men först och främst för mig så handlar det inte hur man säger saker, det handlar mer om vad man säger. Det är viktigast för mig. Att vara kopmlicerad gör dig ju bara komplicerad och färre människor förstår vad du vill egentligen vill säga. Och jag vet också att många av mina lyssnare inte sitter och tävlar i IQ test på nätet, dom går in laddar ner min nya skiva och blazar en fet i parken. Så mitt råd till dig är att hitta lite skurre, bränn alla mina album och sätt ute i solen och andas in verkligeheten. För den är verkligen komplicerad om det är nu vad du söker. Men må bäst och tack för att du sen kommer inhandla "Hip Hop" i maj. Peace homie...
www.barabazz.com
Spades_Joola Jag såg videoklippet du lagt upp och jag kan bara konstatera att du knappast befinner dig i en position att kritisera Ken och hans musik!!
så hip hop o beaten e fet jävla tung allså tungish
spades_joola > Gillar att publiken garvar åt er redan INNAN ni börjat rappa.
haha ja spades_joola var verkligen värdelös. fet video ken!
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
spades_joola vet inte vad han snackar om.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
För att hålla mig till låten och videon så upprepar jag: Jag tyckte inte det var bra alls. . oavsett vad och varken Ken eller någon annan av hans groupies kan ändra på det! som svar till Ken: Nej jag avstår att ladda ner din musik, eller lyssna mer på den överhuvudtaget. Känner många som säger att du är jätteduktig men jag kan faktiskt inte höra det tyvärr! Och jag vet att majoriteten av dina lyssnare inte har speciellt hög IQ det sa du själv. Men för det behöver väl inte du lägga dig till deras nivå? Jag gav dig min åsikt angående låten och that's it! (Inlägget ändrat av Oracle pga offtopic 2009-04-13 19:23:54)
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Ger mig fan på att jag lär bli fan-bashad av Ken-dyrkarna i tråden nu, men må så vara... soundbwoy Det är jävligt orelevant huruvida Spades anses vara en sämre rappare än Ken Ring eller inte, det är som att påstå att så länge du inte är politiker själv så har din åsikt ingen betydan alls när det kommer till politik.. Blir så trött på alla som resonerar "gör det bättre själv eller håll käft", klart man har tillstånd att kritisera. Måste man gilla skiten bara för att man inte (enligt VISSA ) kan göra det bättre? Logiken liknar kvinnliga nittiotvåors... Sen har Spades mer än all rätt att dissa Ken för hans texter då t.o.m. du måste fatta att Spades skriver så inihelvete mer komplicerade och djupare texter än vad Ken gör.insdel Jo, du har nog jävligt bra koll på vad som försigick på spelningen och varför typ tre pers fnittrade och skrattade i publiken innan vi satte igång, herregud. Älskar hur 90% av Kens fans är rabida och tar varje chans de får att försvara sin hjälte, herregud- låt honom tala för sig själv och nöj er med det svar han ger. Vem fan bad er om kommentarer och åsikter kring Spades' rap i DEN HÄR tråden, som sagt: Verkar som VISSA på detta forum har tungan så långt upp i röven på ken att den praktiskt taget sticker ut genom halsen på honom...-----------------------OnT: Jag förstår att det här är en hyllning till rappen och hur den räddade dig, men det kändes ändå väldigt orelevant med reportaget kring Stockholms gatubarn i videon :/ Skön unge som glider runt, han har stil- det kan han fan ha. Sen var videon snyggt klippt också, men jag tycker det är synd att du kör typ samma färger och filter m.m. och står och posar framför nån betongvägg och gungar lite stillsamt på alla videos du släpper numera, känns som alla videos är samma typ. Okej att man ska köra sin stil och hålla sig till en röd tråd, men när alla videos ser ut att vara till samma låt tycker iaf jag att det är för mycket och att det är dags att pröva nåt nytt. Låten vet du redan vad jag tycker om, nog om det.
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
jag vill gärna också veta vad dokumentären i videon heter
-GRK fi life-
skön unge som glider runt, han har stil- det kan han fan ha. Sen var videon snyggt klippt också, men jag tycker det är synd att du kör typ samma färger och filter m.m. och står och posar framför nån Det är ken själv i reportaget ditt jävla ägg!
Crime Pays, ask the Rothschilds!
haha N_Jack skriv en bok eller nåt fet video som fan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ken du har fortfarande inte svarat på vad det är för dokumentär eller liknande du har inspelat till musikvideon? ...
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
sväär driver N-jack eller menar han fuckin allvar .. ?? hip hop behöver inte bestå av komplicerade shit som flerstavsrim o överdrivet gaalna punchlines,, fan ju "enklare" o rakt på man läggere destå fler kommer fatta budskapet, o de e BUDSKAP hip hop handlar om.. folk i gatan bryr sig inte om flerstavsrim eller punchlines som dom ändå inte fattar, vissa göre vissa inte,, de e den äkta känslan som e viktigast.. allså förståruuuuuuuuuuu?? fuck dej om du inte förstår,, så enkelt ere lite stongad men föröskte iaf få ut detta på rätt sätt pz
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
Dedt är ett 3 minuter inslag från rapport det datumet som står under videon. Har det bara på vhs. Må Bäst.. Peace
www.barabazz.com
Finns det klippet ifrån när du va liten ken nånstans??? kan du inte slänga upp den???
BAHA!
Ska skicka upp det sen...
www.barabazz.com
grym låt i helhet. så jävla skön beats o ken förklarar bra men stör mig ibland att det e så enkla rim. komigen nu Ken. du kan bättre
Aska på
Sorry jag va dum i mitt förra inlägg. Ken gör ett bra jobb. i en låt som denna e det viktigaste att få ut d man vi ha sagt, direkt in i människors huve. Inte göra det för svårt så att man riskerar att folk misstolkar hela grejen.
Aska på
Tycker som innan att låten är riktigt fet... Videon va ok
Det här e fett, du håller de äkta! får lite flashbacks när jag var ca 9 bast och köpte din första platta, reccade in på band och pumpade i freestyle! Fortsätt!!
Jag hade också en KEN period när jag var yngre. Det är med goda minnen jag lyssnar på gamla Ken spår. Jag glädjer mig åt att saker och ting verkar gå kens håll for once. jag kan inte påstå att jag idag är ett fan, musiken och livsstilen är ingen som tilltalar mig längre. Jag kan dessutom tycka att det mesta är sagt och upprepats på tok förmånga gånger. Jag kan hålla med Spades om att Ken hade varit utav bara helvette så mycket bättre om texterna genomarbetats mer. Vi vet alla att du skulle kunna om du ville, men du har fått för dig att det är gay, selloutish eller vad de nu e att rappa mer kvalitativt. Du sa att det viktiga inte är HUR man säger något utan VAD man säger. Det där stämmer inte. Crash course i kommunikationsvetenskap 101(och det gäller även musik): om du vill att folk ska lyssna och förstå så räcker det inte med att ha ett bra budskap, du måste förmedla det på ett intressant sätt anpassat till din målgrupp. Det betyder att du absolut inte ska ändra din stil till något du inte är. Att höra dig lägga Afasi verser på eurodance beats hade inte funkat, Men det betyder itne att mer tekniska tilltag itne skulle uppskattats av skallarna som skakas på dina konserter. Samma killar som idag attackerar Spades (och eventuellt mig) för kritiken, skulle sitta och skriva: "OUUFFF!!!! Detta ÄR Det BÄSTA Nånsin!! This Is reaL Shiiiii! Ken! Du KNÄCKER! OM du skulle kliva upp ett steg på den tekniska stegen...
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Fattar vad du menar, men jag sitter inte så länge heller med rhymes och förskriver aldrig. Plus att jag alltid är så blazad att jag knappt kan se. Men samtidigt för mig är det viktigaste vad jag säger och inte hur. För när jag skriver, om jag tänker på hur jag ska säga bara så är det lätt att glömma vad man vill säga. Men men... Det finns musik som tilltalar er där ute så det e soft. Hörde att Vamilla Ice reccar nytt. Han är ganske komplicerad.... Will he ever stop, i dont know. HAHAHAHAHA
www.barabazz.com
Haha Jag ger dig den ;)
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Ken Du borde sätta ihop en dokumentär om ditt liv, från när du var liten tills den du är idag. Tror riktigt många skulle se den och det skulle vara riktigt intressant
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
För er som inte har sett Kens rimstuga så knappa på länken: Länk till http://www.youtube.com/watch?v=HdSO3T2dTEs HAHA! hahahahah !
If there is a chance, there is a possibility!
Känner igen mig i det friktion skrev Jag hade en Kenperiod för längesen. Jag kan fortf. lyssna på vissa gamla låtar. Men gillar inte det senaste som kommit ut. Men denna var ganska cool, beatet är bangin. Vissa rader är sköna som fan. Jag kan nog pumpa denna låt ibland, men jag är också en rimnörd så den är inte en favorit.
tycker att ken blivit rätt tråkig faktist... /HESHOWS
Men först och främst för mig så handlar det inte hur man säger saker, det handlar mer om vad man säger. Det är viktigast för mig . Att vara kopmlicerad gör dig ju bara komplicerad och färre människor förstår vad du vill egentligen vill säga. Och jag vet också att många av mina lyssnare inte sitter och tävlar i IQ test på nätet, dom går in laddar ner min nya skiva och blazar en fet i parken . Du sa att det viktiga inte är HUR man säger något utan VAD man säger. Det där stämmer inte . Crash course i kommunikationsvetenskap 101(och det gäller även musik): om du vill att folk ska lyssna och förstå så räcker det inte med att ha ett bra budskap, du måste förmedla det på ett intressant sätt anpassat till din målgrupp . Det betyder att du absolut inte ska ändra din stil till något du inte är. Att höra dig lägga Afasi verser på eurodance beats hade inte funkat, Men det betyder itne att mer tekniska tilltag itne skulle uppskattats av skallarna som skakas på dina konserter. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1! Att inte ha ett sätt är att ha ett sätt. Allt är val och alternativ.
Han skrev att hans målgrupp inte är jack, spades blabla (=fler komplexa rim även om texten blir skit!!!!). Kens målgrupp är de gillar hans sätt (eftersom att han inte vill ändra på upplägget), därför kan han inte göra några jävla fel eftersom att han inte vill nå ut till DIG. Målet är att nå ut till de som förstår konceptet och livet.
Så varför ska han bry sig om (dum)skallarna som antagligen har betalt för att gå på hans konsert, som inte ens är hans målgrupp? Och varför skulle det ens finnas några dumma jävlar som betalar för att skaka huvuden? Om du snackar om gratiskonserter och så borde han kanske anpassa sig till poppare. Inte ändra hans stil, utan bara byta till popbeats.
people have hated me, people do hate me, and people will hate me!