I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Kodie - Man Of The Hour

Svensk Hiphop - Audio & Video

2009-03-25 02:05

[Video] Kodie - Man Of The Hour

Big brother Kamran i ringen o jag bakom micken!

Bless

//K

(Rubriken ändrad av Oracle 2009-03-25 02:40:01)

Fight Life - either you live it up or give it up
www.kodie.se
www.myspace.com/kodiefightlife

2009-03-25 02:15
skit tung låt

hur går det för boxarn idag?, han verkar grym
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-25 02:18
Thanx man!

Det går skitbra...hård träning, god mat, bra sömn...Vi väntar bara på nästa fight!

Stay tuned!

//K
www.kodie.se

2009-03-25 17:28
tung låt å video

2009-03-25 18:04
Låter riktigt bra. Aggressivt som det ska låta! Riktigt skön rap.. trodde det var någon känd rappare från staterna. Men det kanske du är? :)

Du borde inte nämna att han varit med i Big Brother. HOLD IT! I samma stund som jag skrev det där så kom jag på att du kanske menade att han är din storebror. :D Kul isånafall, men annars hade det bara varit negativt att skriva att någon varit med i Big Brother. Nu bjuder jag på min korkade tolkning av att du skrev Big Brother, hehe.

2009-03-25 18:22
Thanx yall!!
Uppskattar era feedback to the fullest!

CapKillah P31
HAHA naa det storebrorsan det :) Men det va en rolig tanke, tänkte inte på att det kunde uppfattas så när jag skrev det, såg det nyss HAHAHA...

Keep punchin!!!

//K
www.kodie.se

2009-03-25 18:39
KDawg: Haha, kul med min lilla missuppfattning. Men skönt att jag förstod det själv. Men helt ärligt nu, varför har man inte hört nåt från dig tidigare?? Du e tight som fan ju! Ville ladda ner låten och kollade din myspace, hörde mer bra rap och hittade till slut www.kodie.se där mixtape fanns för nedladdning, so fresh!! Blir glad varje gång jag hittar en ny talangfull artist. Kör hårt, du har en framtid!

2009-03-25 21:19
CapKillah P31
Tack som fan för dina ord mannen! I appreciate it!
Jag var ganska aktiv i gruppen Pennybridge Kingz från 1998-2005. Började plugga sen och musiken har sedan dess bara varit en hobby, en kul grej bara.

Stay tuned

and

Be safe

//K
www.kodie.se

2009-03-25 21:54
Whoa!! (bokstavligt) hur fett som helst!!
folks, wake da fuck up!!!!!!

hur grymt som helst!!!
mad propps från Linköping!!!
http://www.youtube.com/user/TheMeccaMusic

2009-04-03 18:28
KDawg: Okej! Jag var på en hiphop-kryssning med en boxar-kompis för ett par år sen. Om jag inte minns fel så fick vi varsitt Pennybridge Kingz-mixtape av nåra på båten. Så jag kanske har hört dig tidigare iallafall då. Men ditt nya mixtape är riktigt bra, spelar det i bilen till och från jobbet varje dag! :)

2009-04-04 00:58
riktigt tight, big props!

2009-04-08 12:18
"Kamran har fru och två små barn. Han är utbildad till flygmekaniker och jetmotortekniker."
- En riktig förebild, önskar er båda all lycka. Bra kickat, reffrängen gjorde verkligen sitt!
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL

2009-04-08 12:44
din röst e insane !
gillar som fan , vart kan höra mer av dig
Attityd Crew 2006-09
Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk