Arrangör
2008-12-06 00:26
[audio] Organismen ft Öris - Finskor & Paraply
Alla har vi nån gång stått i finaste gå-bort-skorna och vart insprejade med dyraste lukta-gott-på-flaska för att sedan få reda på att vi inte är på väg någonstans. Finskor & Paraply är en låt om utanförskap och känslan av inte accepteras där man vet att man hör hemma. Låten är producerad av Kids On DMT och är tagen från Öris & Ågrens uppkommande projekt "Bill & Bull" som kommer släppas som en gemensam uppvärmare inför respektives solo-album 2009. Saxat från
bloggen Länk till låten
"Exciting! Tempting! Salacious! Obsequious! Vainglorious! Lugubrious! Oh, sorry, I got carried away on a fun-to-say word avalanche." -Tim Schafer
"Bill & Bull" - Viktigaste släppet på extremt länge.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Fyhelvete! Typ det bästa jag någonsin hört! Gaah! Så jävla awesome! Känslan!
Inte tjejer från finland.
va tung. Fett namn "Bill & Bull"
Låter riktigt fett!
Högt liv
Hörde denna för ett tag sedan, och den har spelats sen dess.. extremt fet topic, tog mig ett par lyssningar att verkligen förstå verserna, men got damn.. måste säga att jag känner igen mig hehehe... riktigt heavy produktion också, allt känns jävligt väl genomarbetat Bill & Bull kommer att bli smaskens för den som väntar på nått gott.. De tracksen jag hört so far e bangiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnn!!!!!!!
www.markemusik.se www.twitter.com/markemusik http://mekkeriet.blogspot.com
Ugk wasshappenin
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fetaste svenska låten på länge! skön refräng
Tokfet låt! Den känns väldigt mycket som ett "Peta på döda saker.." släpp.. fett fett fett!
tjuukkkk
Fucks your life up crew Tjabo!
Kan någon lägga upp den på någon bra sida såsom speedyshare eller liknande? Tacksam som fan isf. Zshare måste vara den pissigaste skitsidan i världen.
:)
Undra vem som är vem?
Blunted in stockholm
Producent
2008-12-07 22:43
teevee den är bättre än speedyshare. och nästan exakt likadan, bara att du får vänta 20sekunder på att ladda ned.
sjukt fet låt. Peta på döda-vibbar som fan av den. Skulle även kunna tänka mig UGK(eller bun b då...) kicka på det där beatet.
PAO!
beatet mördar! fett beat, fet topic och helt aiiight rap.
hets, stress, fest!
Sjukt fet låt, älskar när åhgren gör sånt här!
Undra vem som är vem? Vem fan vill vara bull?
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Ganska självklart att det är öris som är bull.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
blev tvungen att lyssna igenom låten för att få svaret på frågan:
Rör det sig om finskor...
eller finskor?
...ska jag vara ärlig så blev jag besviken över svaret.
Jag vissla' på en taxi, den formligen flög Den skulle vara ny, men skylten ljög
Sorry asså men är denna låt ny eller var den med på ett mixtape för 6år sen?
ThatHype.com Your urban online Magazine and Community!
Jontelito.. Det är en ny låt som inte är släppt innan.. Tack så mycket till alla som hookat låten och även till alla goda ord, det värmer. Som svar på vem som är Bill o vem som är Bull så är det väl ganska tydligt att "om Måns blir diskad så blir Måns torkad"
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Hahahahahahhah word på Gurra_B Jag tänkte precis samma sak, Finskor "finländska kvinnor" och paraply hade varit en sjukt kul topic på en låt! Men den var fet såhär oxå... P!
Vik din egen krona, bli din egen kung
www.aforism.net
Producent
2008-12-09 02:23
älskar refrängen på låten, mest för att beatet blir nästintill underbart då.
beatet blir fett bra på reffen, versena e fett tunga, öris vers va snäppet vassare.
o just de.. du är jävligt äcklig också.
mäktig känsla över denna!
Redaktionen
2008-12-12 14:38
370HSSV P21 påminner inte ens.. enligt mig..
www.markemusik.se www.twitter.com/markemusik http://mekkeriet.blogspot.com