I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[AUDIO] Skoob feat Speedy - True Dat

Svensk Hiphop - Audio & Video

2008-10-12 14:53

[AUDIO] Skoob feat Speedy - True Dat

Kolla in!

True Dat

Moderator

2008-10-12 19:54
true dat gillade denna som fan :D beatet var hett Peace !

2008-10-12 22:03
feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet bad n evil up in this biiiiiiieeeeetch!
www.myspace.com/spydaprod
largemoney ent.

2008-10-12 22:38
galet skit !

efterlängtat som fan!

holla!
www.low-b.se // www.myspace.com/durtylow // www.blockstarz.se // www.myspace.com/blockstarzrecords

2008-10-13 00:09
Öh höh! Upp me´t!

2008-10-13 15:04
Warrup. Sorry Skoob, hade förväntat mig mycket mer från din sida.., mer djup och mening bakom lyriken liksom, med tanke på att det varit tyst ett bra tag också.., men måste säga att jag mycket hellre lyssnar på ditt äldre material.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-13 18:49
Måste släppa sånt här också, partaj partaj! Djupare grejer kommer, sånt ger man tid. Låtar som True Dat är där för att man vill släppa loss lite! Måste få ur mig den här rundan, innan man återvänder till det man egentligen gör bäst. Gracias för att du lyssnar, Magical!

2008-10-13 21:31
maaaaaaaaayne.. folk som mig behöver sånt här att 'go dumb' till !

holla
www.low-b.se // www.myspace.com/durtylow // www.blockstarz.se // www.myspace.com/blockstarzrecords

2008-10-14 17:04
Skoob: Det kan jag juh inte direkt diskutera emot haha =) Jag får vänta tills det jag vill höra med dig släpps då helt enkelt haha, fridens-
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-14 18:53
Haha, just nu ligger fokus på Speedy´s och mitt material, vi släpper loss lite, skön gung-hiphop; det är det vi tillsammans gör bäst.

Själv ska jag sen jobba på eget, precis som Speedy. Men nu är vi inne i en fas som man gärna inte släpper; inspirationen flödar, kul att vara tillbaka med broder Speedy; har ett par nya spår som släpps sedan på den färdiga plattan!

2008-10-15 00:47
yo i heard u can Rap true dat true dat. crazy shit alltid feta saker du ger oss. det tackar vi för chea

One

2008-10-17 15:06
One step two step, gungar mitt huvud till i alla fall ;) Keep it up man, and I'll follow!