Hemma hos Petter [videoklipp]
Länk till 1000 apor alltså seriöst.. drygare människa än den här Katrin får man ju fan leta efter. (Inlägget ändrat av Oracle pga flytt till rätt forum 2008-07-03 01:55:48)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag lackade och pallade inte kolla klart.
Redline!
vadå jag förstår inte? var hon seriös eller? ett jävla mm,ande iaf.
www.RekFoto.se
Shit va e detta? Orka inte titta på hela stängde av när hon mmade loss i köket....
HAHAHHAHA är hon hög???
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Man fattade snabbt atte va ett skämt... men frågan är: Fick sleepy till det?
Sleepy verkar fett hatisk haha.. sitter bara och glor i soffan.
är väl en parodi på carin flyttar in men va sjukt störande person
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Jag tyckte ändå hon gjorde det jvligt bra.. Eller så är jag full
hiccory vad är det som hon gör jävligt bra? haha
jag hade slängt ut henne efter 5 min MAX
Jga vet inte men tycker mig känna igen den "tjejjen" hon gestaltar, o hon gör en bra parodi av den typen av person... Eller så är hon helt enkelt sån...
Katrin är väl ironisk här men hon är ju helt dum i huvudet på riktigt också, att hon är gift med Alex är väl ett bevis på det.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Jobbigaste människan jag sett .
soundcloud.com/jerrones
hahaha så jävla skönt!!
383 mannen vi slaktar bijaces !
Så jävla jobbig person ... shit.
Forstog illa kickt att det var ett skämt, men vilken dryg människa hon är :P alttingen speedad på tack eller bara allmänt retard
//Crooked//
Så fruktansvärt tråkigt och drygt bara! det är inte roligt någonstans
fan va fattig teve
Vila I Frid Tony Snow
Ja det hela är på skoj självklart. Sedan så känner ju Petter och Alex varandra så jag skulle nog tro att Katrin och Petter umgåtts en del innan. Men visst, det är fortfarande jävligt tråkigt och jag skäms typ när jag kollar på det.
hoppas hon dör i stjärtherpes, hejdå
dannyM_
fyfan, när hon kommer in i vardagsrummet, *klick* hur orkar man se klart?
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
hehe, det är ju förfan den där katrin schulman... riktig skojar brud!!!
Crime Pays, ask the Rothschilds!
det här är fan i mig humor.
Om hon nu driver.. så vart ligger humorn?
tråkiga jävla skitkassa svenska teve-humor.
Jag kan inte sluta kolla
Producent
2008-07-03 13:05
Haha, klockrent. Schulman familjen ftw.
Hon påminner om barbra Straisend (stavning) i filmen hon drar runt o käkar morot
fyfan va pinsam!
Hiccory: Shit, man! Den här filmen såg jag typ en gång i veckan när jag gick på dagis! Vad fan heter dne på svenska... Goddag, Yxskaft eller nåt. Fru schulman? Nej tack.
Skittråkigt och hon va äckligt irriterande:/
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
måste ju va ett skämt... ali-g style alltså. annars blir jag arg. kul va d på nå sätt
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
ojojojojojojo nu börjar d bli riktigt tungt här kring 2.35 min
AAAAAA KLARAR JAG HELA?????? 3.30 TUNGT SOM FAN
Mama i made it!
Haha Simon don´t drink that wine
Alltså, det låter ju som hon utför fellatio.
jobbi brud.
Ni klagar på tjejen,vafan snubben har en våtdräkt.
ahhaha va fan va då slänga ut henne, hon e SEXIG
www.mk044.se | www.myspace.com/temythadon
Hon är fan lika Barbera Straisand. Och det här var inte roligt nånstans. Man fattar rätt snabbt att det är humor. Men man vill ju ändå höra vad Petter har att säga och inte hennes jävla "mmande". Värdelöst helt enkelt.
ärligt det var ju fan kulhahahahahah
http://www.kalvinhiphop.com
haha Damn! hade flippat över på henne.
Jag känner för att slå sönder något nu.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Hehe, saftig rumpa.. skulle jag vilja smiska upp i brygga!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
ärligt talat är det ingen av er hårda hiphopskallar utan självdistans som inser att hon driver och att petter är med på det? seriöst nu, slappna av. det är ju kul MMMMM m mm mMmm
http://www.kalvinhiphop.com
Lilli P23 jag såg det. men som du ser blev det tom för mycket för mej efter ett tag. esp med det här "mmm, mmmm, mm, mmm, mmm"
bara så tråkigt och drygt
Jag ligger i soffan och dricker min vodka // Tills den är borta och spliffen har slocknat //