PatoPooh-Ahbow RMX#2 FT-InfiniteMass,Fille,Paragon,Lazee,UKN,Ricky mfl
De har tagit sin tid, men nu är PatoPooh´s efterlängtade Ahbow Remix #2 äntligen här. Remix#2 ft: DJ Element, Dj Silence, Alias Ruggig(Ukn),G riot, Paragon, Havana Juan(AP), Ricky, Lazee, Rigo (InfiniteMass), Fille, T.I.T.O.(InfinitMass), Houman Sebghati, Jauli, Momo(Ukn), Jahmal, Lorenz Pato Pooh släpper även snart sin ep "The I Work Hard Ep" mer info kommer snart. Var ej blyga med att sprida tack.http://www.dehdinpoik.com http://www.myspace.com/patopoohddp (Inlägget ändrat av Oracle som fixade till länkarna 2008-06-17 10:56:59)
Pato Pooh - Ahbow Pato Pooh - Ahbow RMX#1
Pato Pooh on Ametist SR Metropol part 1 Pato Pooh on Ametist SR Metropol part 2 Ahbow Remix #1 Behind the scenes with Sam-E Lazee talking about the ahbow remix @ Make It Blast More clips comin soon
AHBOW!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktiiigt niceee. ahbow serien i sin helhet. överaska oss med en trea haha !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Diggar din shizz, Pato Man Pat! One! //Vito Eme
Http://www.myspace.com/vitoeme<br/> Block Starz Records
Detta har jag längtat efter varje timme som gått på jobbet! hiphopscenen 2008 är ahbow!
Fy fan va fett! Men det är ju tre feta låtar nu, en tredje remix vore överflödig.
gaaaaaaaaaaaaaaaaalet tung sjukt fet
nice som vanligt!!
MCaliste/BlastOff/SB/Fjärde Världen www.myspace.com/blastoffcaliste
Redaktionschef
2008-06-17 10:54
Skönt att Lorentz inte flippade ur (göra konstiga ljud osv) utan vågade rappa "normalt"... nu kom hans kvalitéer fram bättre. Min favorit är annars Moms från UKN :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Oracle P25 håller med dig när det gäller "lorrelight", och Moms lägger det riktigt bra. Gillar även Rickys och Paragons verser. Var längesen man hörde dem på ett lite hårdare beat i stil med detta...
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //
Det kan bara blir bätttre alltså.....Aboooowwww
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
Jag hör Ahbow! Som en somalisk pappa.... Feeet riimix!!
ya hörd mä!
big up till broshan pato pooh och alla på deh din poik! Ni gjorde det igen !!!
Ja'da!
Riktigt bra skit! Har väntat länge på denna remix och det va det värt. Tycker nästan den här remixen spöar förra remixen. Föresten, vem är G Riot? lät riktigt jävla bra. Bigup!
Can't break necks in boxes
ouf, feta grejer!!!
hets, stress, fest!
whosa P2 Griot är en artist från Florida som numera bor i Sthlm. Han finns även på Myspace.
heavy shiit
okay www.myspace.com/johnlazy
Första halvan var bättre än andra halvan av låten. Jahmal och Lorentz lyfte slutet. Helfett! Fett med propps för intiativet, grymt roligt med sådanna här låtar. När kommer .mp3?
Jag är jointen
"AHBOW", grymma projekt !
soundcloud.com/jerrones
Vem har proddat beatet egentligen?
Poto pooh blivit riktigt fet! Niiice som fan!
aj aj galet fet!! lorentz kickar de tajjt
Tycker Lazee underpresterade som fan lixom Fille Feta va GRiot, Paragon, Jahmal, Moms och Lorentz
Geni
AHBOOW, Tungt shit man!
Ny Användare : ReskOnee
.mp3 ?
-§ '_' § ( . )( . )
tvärsoft ju
http://www.goteborg.se
OSTbre P16 aleex_ P18 _Kicko Mp3-versioner är på gång och båda remix-versionerna kommer finnas för nedladdning på nätet inom kort.
Så länge kan ni ladda original-versionen på:
Länk till http://www.dj-silence.com
Ricky va osså jävlit soft aså Juan med fast man inte fattar
Geni
lorre lazee moms & ruggig la de riktigt nice
Riktigt jävla bra, ricky fet jävel, exakt som ni förklarat! ait.. denna e top!
Riktigt tunga remixer..nice för svensk hiphop!
det finns en chat! missa inte den...
Riktigt fet remix rakt igenom. Nuff said!
AMG - hooligans
lorentz bita lil wayne haha , basline i mitt blod kännder det rinna i varje ven. lil wayne : cashmone in my blood i feel it runnin in everey vein
Vart kan man höra mer material med "Ricky" ?? Nån myspace eller liknande, sjukt tung !
383 mannen vi slaktar bijaces !
Vem är han Jauli? Riktigt tung vers. Annars tyckte jag att Lazee och Pato la det bäst.
Redline!
Dr.Octagon X26 Jauli är en ung talang från Hässelby som har riktigt bra grejer på G... Han har även spelat in lite med b.la. Ken & Houman Sebghati tidigare... Mer får du reda på när hans släpp kommer inom kort! haha
Dj_Silence P28 När har han spelat in något med Ken? Houman vet jag att han har spelat in med.
ZUTT P18 Han har kommande grejer med ken. stay uoppppp ddp All daaay
www.patopooh.com
Langa Mp3 denna är sjuk älskar fan variationen mellan språk&stil osv perfekt o sätta in Ricky osså fyfan va bra han är :O.
Geni
feet låt... bara hoppas att .mp3 blir klar snart ;D
-§ '_' § ( . )( . )
fett. första gången jag hört lorentz rappa ok med, tidigare har jag mest undrat varför han inte släpper i audioforumet.
www.discotheque.se
fan va jag diggar UKN snubbarna!Lazee 2
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol