[Audio] Mofeta & Jerre ft. Organismen - Flyg iväg med mig
Nu släpper Mofeta & Jerre sin nästa singel från kommande fullängdaren Bomben. Låten heter "Flyg iväg med mig" och gästas av Organismen. Mofeta & Jerre feat. Organismen - "Flyg iväg med mig" > Länk < (Rubriken ändrad av Oracle 2008-09-04 15:18:00)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
FETT!
shades on my eyes you can't tell I'm .....
Redaktionschef
2008-06-06 20:39
Fan, börjar mer och mer att kännas som att bomben kommer att lämna efter sig en förjävla krater :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Ja.. dom går ju fullt ut på det moderna streetmodet iaf.
Tyckte låten var bra, mofeta makes you feel good! Men jag tycker det kommer för mycket glada låtar? Visst det är hur skönt som helst men skulle va roligt att höra låtar med djupa/mörka texter!
MR-J sa de, för mycke glatt, gillar mer de nedstämmda som ågren har för sig som verkligen beskriver de..
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Längtar till dom droppar bomben! Mofeta och Jerre släpper bara fet skit.
http://www.myspace.com/macgbg
Riktigt bra!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Jag har haft lite svårt för Mofeta & Jerres senaste grejer då allt har låtit så påklistrat glatt, men det här var riktigt jävla lagom fett! Ågren dödar låten, Mofeta lägger en minst lika säker vers och refrängen är förbannat catchy! Kan vi hoppas på en video?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan vilken tråkig låt Mofeta är så fruktansvärt tråkig i längden. Organismen lät jävligt ointresserad när han la' sin vers. Och ibland går den väl t o m i en jobbig baktakt? Nae, trött på akvarie-rapen. Inte äkta nånstans.
http://myspace.com/BoodaBlezzin
så sjukt fett ju! bömb
tyckte inte om,gillade inte reffen alls,verserna var okej men lite tråkigt,organísmen gjorde det helt okej men ändå under sin nivå
Nej, detta var medelmåttigt. Inte alsl något speciellt känns det som.
Fet skit faktiskt!
harebratja.
Fett bra, går det att ladda hem?
tuuuuuuuuuungt muff!
soundcloud.com/brormusk/sets
tkr den är fet och det är bra att dem kör på sin stil.
hets, stress, fest!
haha men hur fan ser killen ut?
Gillade faktiskt inte...Ågren är alltid tight dock! Reffen var snuskigt bull
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Helt okej, men förväntade mej en liten bättre låt från dessa grabbar...
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Diggade detta:D men sant att mofeta borde släppa lite tyngre grejer lixom!
feet låt och som jag sa. den bästa jag hört iallafall av er. diggade rakt av. mofeta & jerre grejjen angående att dom lät så glada i sin musik anser jag är bra. ibland i kalla sverige så kan de behövas lite mer kärlek,detta gäller alla på scen. kör hårt grabbar, likaså me klubben Uno / L
Riktigt grym låt, tajta verser och reff med skön vibe!
Kul att ni kollar in den, tack! Grymt att folk gillar! Låten ser vi som nästa singel från vår skiva Bomben, vi släpper den bara för lyssning just nu. Vi gör musik vi diggar, om vi poseade med hårda mörka låtar hela tiden skulle det inte bli så bra. Men folk verkar ha rätt kort minne - Fuck you som vi släppte med Organismen och Stor är inte direkt glad... Sprid ordet, hoppas ni diggar!
www.mofetajerre.se
Iofs, fortsätta sprida glädje! vill man ha mer deppat får man lyssna på något annat :)
ingen tvekan att både mofeta och organismen är skillade rappare.. men är det bara jag som tycker att mofeta oftast lägger det skönare när han gästar låtar? det skulle iofs kunna förklaras med att mofeta jerre stilen inte faller mig i smaken bara..
"livet är en stor bajskorv som man tvingas ta en tugga av varje dag!" -mifune //Öpir
Jävligt nice! Tyckte dock mer om den live (på Re:publik typ). Så jävla fett när Orgen kom upp lite oannonserad och kickade sin vers.. Jävla drag..
Refrängen låter som att den är direkt plockad från Snooks första skiva.. alltså, inte bara sådär "naturligt inspirerad" utan snarare pinsamt plagierad. Från början till slut, nu när jag lyssnar igen blir jag nästan förbannad för det är sjukt tydligt hur såväl stämningen och uppbyggnaden som stämmorna och melodin bara skriker SNOOK! Annars helt okej, svänger ju och sådär men jag har aldrig övertygats av Mofetas rap. Känns alltid så intetsägande och platt, vet inte riktigt hur jag ska förklara men jag lämnas helt oberörd bara. Nu låter jag väl lite mer harsh än vad jag menar, det är ju proffsigt gjort och låter ju absolut inte -Dåligt- ! Förstår att folk fastnar för musiken, den är inget för mig helt enkelt :) men kör hårt och lycka till, ska kolla in skivan när den kommer och se om den lyckas konvertera mig!
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
tuuuuuuuuuuuungt
Stay strong
bra skit grabbar
WWW.ISMEN.NU
står ingenting ivägen...bara pengar:(
MTMTX
brää! tack för ris & ros
"Can you get Fonky?"<br> www.mofetajerre.se
snyggt
Fucks your life up crew Tjabo!
njae, den var tung men jag förväntade mig mer
Jo var väll lite sämre än vad jag trodde, Men det är ju helt klart soft. Förstår inte varför folk gnäller och säger att det inte är äkta för att dom gör glada låtar? I like what they got goin' on!