Henok Achido - Can I [Video]
Nu är videon till Can I med Henok Achido äntligen här! Kolla in den här
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
det här kommer nog att bli nästa grej i media
Den här veckan började bra sa han som blev hängd på måndagen.
Videon är regisserad av 5 olika videoregissörer som var för sig inte hade nån aning om vad de andra gjorde. Coolt!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
ojojoj... videon e mooooord... tungt mannen.. bäst..
Mannen Jag e bättre än dig, om nån tycker du e bra e d för att de har sett dig med mig ------- CAMPUS CLICK www.myspace.com/scoopg
Sjukt som fan, menar videon är ju skitbra men alla verkar sova på den
sjukt jävla fet video alltså! låten är sjukt nice den med, men videon är feet
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
Cool video! Diggade låten också!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Varför var Adams-Ray med i videon?
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
galnaste låten :) mer av detta asså...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Cool shit!
www.mofetajerre.se
najs shit
somos humanos, animales trabajando en lo urbano a veces vamos a las fiestas
fyfan vilket jävla värdelöst beat..... Vore varit bra annars bre.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sjukt najs video, diggar låten också.
naeeejz
Videon ar ju riktigt nice, laten ar val det med men Henok kan mycket battre enligt mitt tycke!
nu när han börjar få shine måste han ju fan sluta swaggerjacka
Håller med, beatet var.... I didn't the like the beat at all.
At the gates of Eternity...
Både videon och låten va average tycker jag. Det känndes inte som om någonting stack ut direkt...
Mud on your sofa - FRRRRRUCK your couch!
han e tung! lycka till henhen
Sjukt häftigt :)
Fett tung låt, videon var sådär
alla andra kan gå sova. Henok är på gång!
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
henok har potential som fan, men som förstasingel förväntade jag mig något med mer hitpotential.. fast han kanske inte vill gå samma väg som lazee och adam.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
den va bra men man har ju hört att henok kan ge mer dock va videon as soft
jaja skit fett asså, henok henok henok
måste säga att både låten o videon har växt på mig konstigt när sånt händer...
Mud on your sofa - FRRRRRUCK your couch!
Haha.. Ännu en Lazee/Adam Tensta eller? Texten säger mig inte ett skit.. Snackar om att han är hustler när han är från en svensk förort? Jo, visst.. Pinsamt.
jeppehehe P18 jag fattar inte? varför ska man inte kunna vara en hasslare om man är från en svensk förort? säger inte att henok är det har ingen aning om vad har drar in för pengar o hur han gör det. men du får det att låta som om att man inte kan hassla i sverige? vad betyder hassel för dig? allt e ju relativt men varför skulle typ 50 eller game (dina favoritartister?) vara mera hasslare när dom sålde crack (om dom ens har gjort det?) på gatan än taisto här i sverige som säljer koks på gatan?
berätta vad en hassel e för dig o varför man inte kan vara det i sverige. ta d privat om d e nån som grinar över att vi tar det i tråden.
kan man aldda ner denna någonstanns? Själva låten.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
diggar som fan. reffen kanske saknade något. men d va ju andå skitgrymt. så fet video
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
jeppehehe P18 rap and schoo is my hustle. Rap is henok's hustle. so we're hustling
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
schöön
hets, stress, fest!
Synd att videon och rappen slösas på ett mindre bra beat.
Hustler
People who are forced to use their Brains to make it in this world. They outsmart the smart, cunning, and has streetsmarts. They know how to get money and is skilled at doing it to. Also they can be so sly that they can sell you stuff you don't need.
1. Nine To Five Job. 2. Working in A Strip Club 3. Drug Dealers 4. Selling fake Designer Purses in front of stores 5. "I'm a Hustla I can sell Salt To an Slug", verse by Cassidy
kunde förklarat det bättre själv, håller med grabben längre upp, visst visst sverige är ett fint land jämfört med många ställen, men det innebär väll inte att folk inte "hasslar"?.. allt är en hustle, school, ur 9-5, music, vad du än gör så är ditt hustle!... och så kmr vi till detta, är det aldrig någon på whoa som någonsin köpt en femma? eller något annat som skulle klassas i samma fack?.. vad kallar du han/hon som säljer den saken?.. drug-dealer?.. det är väll en hustler?.. , jaja lite korta tankar från mitt håll...
Respekt till henok, och respekt till alla andra jävlar som hustlar sig fram på ett eller annat sätt, folk måste våga inse att det händer saker och ting runt om i sverige oxå, nu menar jag inte att vi ska va stolta över det eller vafan man nu ska, men det är en sanning, så länge det är sanning, så tycker jag det är jävligt skönt att folk vågar säga saker som andra är rädda för... I HUSTLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Let the man talk his shit! stay on ur hustle baby, real nice work, hoppar det blir topp nivå snart on some real shit! snälla sänk ner volym på det ni pumpar och låt skön musik som detta komma fram..
Uncut Music Group
jävligt kul med en video som inte bara är greenscreen filmad och innnehåller variation. sånt gillar vi. bra låt och bra video!
jeppehehe - Mohahahahaha! Skulle nog saga att det ar du som ar pinsam! "Snackar om att han är hustler när han är från en svensk förort? Jo, visst.. Pinsamt."
bra flow o så men texten gick bara in i ena örat o ut genom de andra
Street savvy