I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-04-07 17:13

HampaaH, nej Markoolio gör hela låten.

Do you fools listen to music or do you just skim through it?

2008-04-07 17:38
helt skuj tävling isf, jävligt förvånande att fronda som e så pass etablerad ändå ställer upp och "ger bort" en låt till markoolio, han skulle ju kunna skita i tävlingen och lansera den själv ist!
sen att "vanliga folk" skickar in är inte så förvånande, dom kan ju inte väntat sig så hög kvalite direkt (markoo o co)..aja dåligt tycker jag, han borde fått köra en vers ist!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-07 17:38
Jag fattar inte riktigt men...

Visste Fronda från början vad priset var? Stod i stil med: Gör vinnarlåten som kommer att bli framförd av självaste Markoolio? Om han visste om det fattar jag inte varför han ställde upp.

Det är absolut en bra inoficiell EM-låt, som skulle ha gått mycket bättre än många andra.
 i get more pussy then panty!

2008-04-07 19:22
confidence P24

Den säljer bättre om Markoolio är på framsidan, och Fronda får royalty. Svårare än så är det inte. Dock jävligt rubbat, men ni har bara er själva att skylla. Sluta köpa Markoolios plattor.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-08 00:04
vad är det sjuka.. det var en tävling.. inte direkt gjord för artister lr så.. mer soffpotatisar som skulle kunna mixtra ihop några rim på lagerbäck o få den inspelad av markoolio .. tycke nog dom flesta som skica in va ett roligt pris..
palla hata så mycke folk
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Lyricist

2008-04-08 01:16
Tycker fronda själv borde framföra låten. Gör den nog bättre än markolio
There shouldent be no war between humanity.
Världen är som en bur av natur.Djävulen och ljuset
är raka motsatsen mot svart på vitt det är min bibel -Amen

2008-04-08 03:39
självklart

2008-04-08 07:38

teambanan P17:

Du måste ju vara helt dum i huvudet..
http://www.mrofs.se

2008-04-08 12:53
Markoolio kommer inte kunna behärska låten! Fronda gören till 100% grymt!

Markoolio kommer inte ens kunna göra den bra till 50%!

Fronda borde släppa låten. marko kan säkert rappa det är det många som kan men han kommer inte kunna göra frondas låt till nått bra texten är lyssnade men marko i rap mäsigt är väl inte direkt nått att hurra för!

2008-04-09 12:09
Fan jag hann inte höra den.. Men jävlar va soft att få props av Kenneth Andersson iaf.
Crüel town, it's a Crüel town...

2008-04-09 14:47
har den som mp3 om någon vill ha?

2008-04-09 14:52
finns på tpb me :)