Adam tensta med på Andra Avenyn
Är det bra eller dålig pr? Själv tycker jag det är helt ok om man jämför med Fronda som var med i Bobster.
eller fronda som var med i schlagerfestivalen?! bobster är ju kool!
hahaha aa det e så jävla häftigt att vara med på tv, ibland och i vissa program bara. min pappa är starkare än din också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dessa skämt till "beats" han kör på kan ju jämnföras med skådespelar insatserna i Andra avenyn.
Lyricist
2008-03-04 13:08
Nöjd: skämt till beats? hoppas att du inte menar de som gjorde att han blev en av sveriges största hiphopakter 07-08? det är en sak att inte gilla dem, men att inte förstå hur de kan slå är ju bara att dumförklara sig själv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rolle: Jag tycker beatsen är skit, att han är störst i sverige rör mig inte i ryggen.
Sen att han är en bra rappare är en annan femma, det är lazee med.
Har aldrig sett Andra Avenyn men i tidningen så verkade det ju som att han bara skulle spela och inte agera. Det kan väl bara vara bra för hans del, även om det verkar vara en skitserieNöjd Whaaat? Själv tycker jag inte att Adam Tensta har mycket att komma med som rappare men beatsen han kör på är ju mäd tunga! Men smaken är ju delad
Sen vart har jag sagt att jag förvånad att det slog? House funkar på klubben, men inte i min högtalare.
har redan vart med, eller kommer han?
somos humanos, animales trabajando en lo urbano a veces vamos a las fiestas
valdez P18 Han har redan vart med, går att kolla på Svt's hemsida på webbtv.
Tycker inte just Adam tenstas beats är så jävla feta att bara sitta och digga till framför datorn, men det är helt okej ute på krogen. Tycker sån hiphop passar bättre ute än vad typ Big L skulle göra. Samma gäller Lazee nya låtar.
Ison o fille var ju med i leende guldbruna ögon så varför inte.
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
moffacurry P2 Men det var ju mer ett agernade, dom hade ju egna roller.
Hej, jag heter Nöjd här på whoa och jag gillar att såga Fronda i varje tråd
www.goldrush.se
Vem kan klandra honom för att såga Fronda?
Tomten- tihi, nu tycker du att du var smart va?
Tycker det är så onödigt att folk ska hata på honom. Han har ju aldrig utgett sig för att vara något annat än han är, så om han vill sälja ut sig lite så är det väl inget mer med det?
Haha Andra Avenyn äger ju. Började kolla i tisdags och har kommit upp till 32 avsnitt :) Man fastnar direkt. Ska bli kul att se Adam Tensta medverka
jag har tröttnat på adam tensta och hypen kring adam tensta. Så övermäktig rappare är han inte och så rolig att lyssna på är han inte, bortsett från de beats han kickar på. Hans polare och copycat/waverider Lazee går ju bort direkt, ignenting att orda om. Det går inte att möjlka en späd ko.
ja, så är det.
"Hej, jag heter Nöjd här på whoa och jag gillar att såga Fronda i varje tråd" Ja antagligen, är du 24 och lyssnar på han så måste det vara nått fel på dig.
Jaha var det så han kallade sig, satt och funderade på andra avenyn vem det kunnde ha varit "adam tensta" alltså! Är han känd eller? tydligen inte eftersom att dom inte visste vem han var i programet, han kanske blir stor vad tror nI?
MR-J P19 Testa slå på tv'n eller radion. Kanske gå ut på krogen? Finns ett liv där också.
Nöjd P22 :
Du är ju bara pinsamt när du skriver sådär.. ?
Försök andas ut och skippa att prata fronda på whoa under 1 timme, klarar du det?
Lägg energi på artister du diggar istället
har hissen stannat, så tryck på röda knappen.. vi hjälper dig.
www.goldrush.se
pappa, pappa han tog min spade...
det var illa nog när adam tensta slog igenom o man hörde hans electropop var man än vände sig .. nu får man dessutom stå ut med en exakt kopia i form av lazee . usch säger jag. sen vill jag även passa på att hata på andra avenyn. det är den mest patetiska "storsatsningen" nånsin.. är det så svårt att hitta en enda ung skådespelare som faktiskt kan spela? tydligen
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Varför skall alla hata? Personligen så gillar jag inte Adam Tensta, Och det beror inte på att jag är emot hans "hype" eller något liknande utan mer att jag inte gillar den nya eran med house influenserna.. Men jag lyssnar fan så mkt hellre på Adam än på nordman när man har på radion eller om jag går ut på klubbar eller liknande, Och va fan gör det mig om han ställer upp och spelar på andra avenyn, Skämmer han ut sig då? är han inte lika cool längre i allas ögon? Musik är för mig något posetivt som jag gillar.. Man kan inte gilla all musik. Men det är bättre att lägga energi på att gilla musik än att ödlsa en jävla massa krut på att ge fingret åt alla som är dåliga... Personligen om jag var musiker så skulle det aldrig fall mig in att tävla i melodifestivalen, på grund av att jag inte tycker att det finns någon ide att tävla i musik, framför allt inte i olika genren... Men vad gör det mig om fronda ställer upp för att skapa PR för sig själv och sälja 10.000 extra plattor nästa gång han släpper ett album? - Promoe Dis other rappers; say: I'm better than you/ When music is a mission not a competition/
Haha, vilket tjafs om fronda, jag tycker han gör skit musik nu, men "gamla" fronda va riktigt jävla tung ! Men de hör inte hit , adam tensta med andra avenyn .. cool : ) , spelar väl ingen roll !
soundcloud.com/jerrones