Afasi & Filthy - Glider - uppe på myspace!
20 feb 2008, 00:00
Tja tja, nu ligger nya singeln "Glider" uppe för lyssning! Den har gått ut till radio och tv och börjat snurra nu! Finns att köpa via iTunes, cdon m.m. fr.o.m. den 5/3. Som tidigare nämnt, "Fläcken" finns i butik 9/4. SPRID ORDET och rör er som på glödande kol, goddamnit! /Afafafasihttp://www.myspace.com/afasifilthy
Månda, tisda, onsda, torsda dagarna går livstid går förlorad.
Redaktionschef
2008-02-20 17:41
Fan vad den här ska pumpas. Hoppas den får mycket snurr på klubbarna.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Skivsamlare
2008-02-20 17:45
Ja den är riktigt fet..
Yes! In Concert — For the love of music
Riktigt bra men tycker live versionen från MTV Beat är bättre. Mera drag i rösten men detta var riktigt bra också.
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
waaaaaaaah grymt det här!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett beat.. hade vart grymt att höra med nån lite råare rappare som inte körde svenska
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
Grym låt, grymt lagt av afasi! men... är det singel material? Med tanke på deras tidigare singlar, hade förväntat mig något mer röjjigt. Blir lite enformigt, hellre "fredag hela månan" som första singel. Då den är enklare för "vanligt" folk att digga med.
den e så jävla skön :)
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
personligen tycker jag afasi gör sig bättre med snabbrapp..,
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag är så sjukt såld på afasis musik. Detta var riktigt fett
den är cooool!
www.sexstyckenstryk.com www.myspace.com/mattiasingo www.myspace.com/dickochingo
så jäääävla bra! men fan den lät bättre på mtv beat! älskar när dom leker lite med chopped & screwed också!
Totalt jävla less på chopped & screwed.. tycker bara det är jobbigt nu. Låten var sådär, hoppas skivan kommer ha bättre låtar än så.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Tycker att c&s är lite tråkigt jag med, men annars fet låt!
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
tycker det flowet afasi tatt till sig på senare tid blir jävlit drygt efter ett tag, annars e låten riktigt feet !
Man gör ingen "hit" singel på en låt som har chopped and screwd i sig iaf. Blir för mörkt och tråkigt.
Tycker afasi är bland dem bästa rent rapmässigt men de känns som de bara e massa feta rim o tycker han e ganska opersonlig i rappen......tycker som någon annan skrev hade velat ha någon lite råar o tyngre rap på detta beatet...afasi blir lite mesig här sorry maayne
"Fullt med snitches överallt,alltid lugn i sinnet för jag röker hasch"
Riktigt fet låt, men han hade skönare attityd på MTV Beat, han lät drygare. Exempel: När han äger "pokerflin" och "vad kul det blir"
Fet jävel de där!
Högt liv
Spelas på p3 lite då och då.
One day we all gon' die. But when I die, I'ma be so high
Inte singelmaterial, men goo låt. Går man igenom gamla mixtapes kan man ju hitta minst 500 låtar med mer singelstuk. därför oroar jag mig lite för resten av skivan, dock är jag säker på att deras hunger och vilja att slå igenom kommer resultera i en topp-platta, kommer köpas direkt.
Du orar dig lite för resten av skivan, men ändå är du säker på att det blir en topp-platta?hmm;p
amen jeesus såhär säger vi då. Tanken har slagit mig p.g.a glider som singel att de andra låtarna är sämre, men sen får faktumet att de är hungriga och inte kommer släppa nåt dåligt mig att ändå vara säker på att den blir bra. trodde det gick fram men jeje.
TUUUUUUUUUUUUUUUNGT! så mycket bättre än lördag hela veckan eller vafan den hette
c&s is the shit, plattan kommer vara feeeet
work some magic
Afasi & Filthy ska ut på turné i vår borlänge 1 mars.. på hiphopfestivalen goldrush jam.. övriga som lirar: fjärde världen, organism 12 & dj large m.fl linköping 28 maj. L´orient (18år)
http://www.mrofs.se
Synd att man inte kan ladda ner låten, vill ju ha den när jag glider! Det finns inga som helst anledningar till oro över plattan. Det kan inte bli annat än bra men visst saknar man dentekniska rappen lite. Det är han bäst i Sverige på.
Jockish @ B-vik
Dem BAJTAR Basutbudet så hårt i den låten. Dem har en låt där dem oxå screwat "glider".. fast "glider in på klubben". Efterapningar är såååå trist.
Save the animals, eat the rich ------------------------------------- SB-BPG-
Hoffa P25 tog dig ett par veckor att komma pa nagot att klaga pa i vilket fall :D