1,2,3 är cp, ska fixa det!
Fett, ska lyssna snart!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Yeah man =) Diggar skiten mannen! Framförallt Portad från perrongen, En värld utan tid och Rapp i käften! Bra texter å sköna beats ! :) Peace broo!
harebratja.
Lil-A you do thatUnited tack som fan mannen! värmer :)
Ah fan. Finns inte mkt mer att säga... TUMMEN UPP cpbra material... ser fram emot mer. =)
Låt två är fet! Props!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE
Skitnajs asså. Egna softa beats. Sköna teman. Fet rap. Det är charmigt, det är bra, det är najs.
FETT SKIT :) Riktigt bra!
www.Myspace.com/Danilbeats
Tack som fan allihopa! :)
fan jag har alltid gillat vad Åkersberga har att erbjuda, ni har ett särskilt sound där borta. Låter najs som fan! Vet inte om det är för att jag lyssnar på myspace, eller så har du inte klockren ljudkvalité vilket i sånnafall är synd som fan eftersom det här förtjänar bra inspelning! Holla
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
grymt!
Som sötast när jag ser dina brister.
Riktigt fett män! Allt diggas!
Oj softigt! Lite dåligt ljud, men det sabbar egentligen inte vibben alls. Najs
Tare Lugnt Vol 4 och Dirty North är båda ute nu! www.thosedamn.se www.randombastards.com
riktigt nice! diggas hårt! stort plus för åkersberga =) PEAYS! UPP!
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Tack för alla kommentarer! Verkligen kul att ni diggar :)
Och oja, åkersberga is always keeping it down! Sprid ordet!
Sov inte på detta nu folk!
Skivsamlare
2008-02-16 17:20
diggar en värld utan tid! skön mode...
nice stuff, håller måttet hela vägen, riktigt nice gjort! fortsätt!
Ja'da!
En positiv överraskning!
Wow! Grym netplay, yo! Åkersberga!
Tackar och bockar! Verkligen kul att få så många trevliga kommentarer!
Give me, give me more Upp
Come on people, hatar att behöva uppa..
Min farsa har lyssnat och tyckte det var skitbra.
beklagar att jag inte hunnit kommentera förens nu..men haft dator haveri. måste säga, ni är skickliga rappare, sköna beats sköna röster å höra på å framför allt bra texter.. spår 2 tror jag var en favorit, pz
Riktigt jävla grym netplay mannen! Ser fram emot att göra fler låtar tillsammans - we we'll rule the world pöss //Pompish
å dani-L har blivit dukitg på beatsen.. kul åhöra!
Tummen upp för det här, tvärsoft netplay! man tackar för denna.
Tack så mycket boys! Riktigt kul att ni diggar! Spread the word :)
det är mycket bra skit detta, skills finns hos er, no doubt asså. tyvärr inte min stil direkt, fastnar inte i hårddisken. fortsätt göra er grej, big ups!
aZZ_eM
Alrighty man, tack så mycket för kommentaren!