Tanka ep´n här!! St-one pioneers!
wzup peoples...! här kommer finally min ep ut många som frågat sista året vad som hänt o varför inte plattan släppts, men nu släpper ja den gratis i ett steg mot min fulllängdare i slutet av sommaren/början av hösten. hoppas att ni tycker om vad ni hör produktionerna står flipside productions lazystar duggud furious styles o dimer för enjoy peoples o skriv gärna vad ni tyckte här finns den... www.st-one.se ONE!
Test my skills in fact are you my enemy... i´l snipe your ass like your lastname was kennedy
YES!! Men vafan kan inte tanka det :S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det verkar som om de e nått strul o tanka hem de med firefox men de funkar me explorer ska fixa de så fort som möjligt
Test my skills in fact are you my enemy... i´l snipe your ass like your lastname was kennedy
Det funkar inte för mig heller. Jag använder IE.
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
kan ni inte ens lyssna ?
Jag använder IE, kan lyssna men inte tanka.
.
ok men de kommer fungrera inom närmaste timmen... just bare with me one!
RECOGNIZE
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yesss sir, skitsamma, jag pallade inte vänta mayne.. jag har lyssnat på alla spår via sidan, blytungt.., ser fram emot plattan, wordup ;) my shit's commin soon too... holla at ya boi! one!
www.low-b.se // www.myspace.com/durtylow // www.blockstarz.se // www.myspace.com/blockstarzrecords
thx playas.. nu funkar den o ta hem iaf..... enjoy!!
ajde!!!!!!
Skitfett! bra skit, 1
Http://www.myspace.com/vitoeme<br/> Block Starz Records
thx... keep it up!!! one
got damn it
Producent
2008-01-23 16:35
Den är grym!! P.S Jag heter ju inte Word-Rec längre så du får hitta på nåt annat ist för Word wizzie :P
fet skit, suckas är dom som ej tankar! //furious
www.myspace.com/furiousbeats1 www.myspace.com/headlikeorange
hehehe aight wizzie! yeah tanka de e gratis one!
fett som alltid ST!
NBS - Nothin' But Skillz
Jävla gubbe, bra grejer detta; stabilitet!!!
thx gubbar.. ni vet this year it´s on..!
helt ok!
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
fett att du tankar iaf.... one
Pioneers låten har man ju haft ett tag och den är verkligen överfet! men det finns andra riktigt sköna låtar på denna ep också, detta är bra skit!
Detta är mkt fett, St har känslan!!! respekt från UB /majistern
Underground Beats Crew: Morjas (Manager),Majistern (MC), Jens Sjölin (Assistant Manager), Marc Swing (Producer, MC), Dison (Producer, MC), Esteban Globe (MC, Producer) www.myspace.com/ubsweoz
tack så mkt det värmer att ni tycker om den one
fortsatt o tanka
Moderator
2008-02-05 21:02
Detta har jag missat, tankar för fullt!
myspace.com/jiahprod
Bra grejer man, keep it up!
thx a tanka för fullt!!!!! one!
ajde!
uppåt..
yalla