PiteYo raps
tjenixen, vill bara tipsa alla som vill lyssna på lite hiphop å inte har nått att göra på torsdagar 19.00-20.00. jag och min vän ska sända fet musik varje torsdag framöver till sommaren, vi ställer siktet på att spela lite mindre kända spår från både kända och mindre kända artister, kommer säkert kända spår med, beror förstås på temat, i första sändningen så blir det att summera år 07s utländska artister, blir förhoppningsvis skitbra:). gå in på www.pitefm.se på torsdag och luta er tillbaka i datorstolen så sköter vi resten. peace! ps: säg gärna vad ni tycker sen om ni lyssnat, jag pluggar radioprod så är tacksam för att höra för och nackdelar, tack
MTMTX
vi kommer spela allt från kanye west till aesop rock idag, väldigt blandat, hoppas nån vill lyssna
MTMTX
Grymt! På tiden att pitefm får lite bra program :)
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Nu missade jag dock :/ Det går inte att lyssna i efterhand?
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
det går repris på söndagar, kl 17.00-18.00 , så checka det gotdam!:) vi själva blev riktigt nöjda med programet så lyssna gärna på reprisen ni som missade, vi hade visst vissa problem med nätlyssningen hörde vi, men det är nog fixat...nästa vecka är det de svenska artisterna från 2007 som vi ska spela. peace!
MTMTX
släng upp låtlistor för att väcka större intresse.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
fast själv tycker jag att det blir lite roligare om ni inte vet vad vi ska spela, annars kan ni ju lika gärna ladda ner alla låtar å göra er egen spellisat....fast ni missar ju vårt snack mellan låtarna ioförsig. funderar på det:). vi har inte heller gjort nästa program klart så vi vet inte hur spellistan ser ut riktigt. peace!
MTMTX