God Jul från Ken Ring med ny Video!!!!
Hoppas ni har en bra jul folket.
Här kommer mina julklappar......
Ena är en ny liten video och dom andra är bara bra jul låtar som ni kan ha när ni är eller tänker på era närmaste...
Video:
www.barabazz.com
snabbish.. ser helt okej ut!
jag vill kunna ladda ner videon.. kan man det på youtube eller kan du länka upp den så man kan ladda hem den ?
Grymt Ken, grymt
www.goldrush.se
Danne var den som sken mest imo, markoolio va cräääjzy ;D
-_-
Nice grej, men känns som den är väldigt ihopklippt, lite synd.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Timbuktus rad: "När dom gör filmen om mitt liv, så lär det bli en komedi / action och drama, kryddat med romantik"
lät väldigt lik Färska Prinzens rad: "Även om mitt liv i grunden är komedi / som hade vatt ganska bra om jag inte varit mitt i" I låten "Karriar Stabil" på Dom Viktiga Skorna skivan Varför svälter folk (när mat är så gott?)
Och den är ännu likare hypers cover-session på Karriar Fragile: "Vilket gör att mitt liv blir komedi / med lite drama, och en gnutta romantik"
Är inte det baite varning på den?
För övrigt lät allt bra väll.
Gillar dock inte refrängen med stamandet, är lite jobbigt.
You say Soulja Boy, I say Eminem, You say Jim Jones, I say Biggie. You say Plies, I say Nas, You say Flo Rida, I say Jay-Z, You say UNK, I say NWA, You say Lil Wayne, I say Tupac, You say Dj Khaled, I say The Game, You say Mike Jones,I say Ice Cube. Copy/Paste if you still listen to real hip hop
svesnk hip hop lever och nu är det upp att fortsätta puscha bra skit...kommunikation är svaret på mycket av sveiges hip hop illusion
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Lyricist
2007-12-25 06:31
VidaLes; nej det är inte "Bajt" , däremot är det idiotiskt att tro det. En fråga: Hur många låtar tror du det finns i hela världen där det inte finns en enda rad som är halvlik någon annan rad? I övrigt så tycker jag videon är smådryg och ögonvänlig. Rätt tuff
Fett fett! Tackar Ken hehe :)
Gillar låtar där alla är med, men mange scmidt och markoolio kan man klara sig utan faktiskt. Markoolio har sin grej och gör den bra och jag tycker han kan hålla sig till det. Schmidt är Scmidt och det säger allt. I övrigt riktigt grym låt och cool video. Peace!
One day we all gon' die. But when I die, I'ma be so high
Fegon_ ; Nej det är inte idiotiskt att tro det.
You say Soulja Boy, I say Eminem, You say Jim Jones, I say Biggie. You say Plies, I say Nas, You say Flo Rida, I say Jay-Z, You say UNK, I say NWA, You say Lil Wayne, I say Tupac, You say Dj Khaled, I say The Game, You say Mike Jones,I say Ice Cube. Copy/Paste if you still listen to real hip hop
fett skön
Some say they expect Illuminati take my body to sleep
Låten är fet! Timbuks, Petters och Kens värser är fan inte att leka med! Sen gillar jag Rusiak också! Men Markoolio? Plz...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Graffare
2007-12-25 15:24
tack ken för bland de bäst julklapparna jag fick :)
fett!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ken ...
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen.
markoolio är ju tokskön! Haha, snubben är inte hiphop och försöker inte vara det. ta det lugnt alla hatare. han är en entertainer och lyckas med det. jag tycker det var en asrolig ide att ha med honom. Big up!
"Skulle väl åka dit som en inbrottstjuv /<br> som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud /"<br>
sinnes sjukt att vissa kan va så wacka ken o timbuk la tajt
yeah i said it!
Tycker alla la det tight..utom Petter men Petter är Petter så han kommer undan med det ändå
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
snygg video! fin julklapp haha danne rockar
fet video
www.soundcloud.com/arionmusic
danne lägger det bäst tycker jag..
Fucka ur!
fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy helvete va fet video asså .. bästa svenska rap-musikvideo jag sett
www.soundcloud.com/arionmusic
Tycker också Danne la det bäst..
danne lägger de bäst men markolio e fan ändå skönast.
Sjukt nice att höra något från Rusiak. Hade varit en jävligt nice remix utan han också men det var fan pricken på i:et.
Alla lägger de fett utom Timbuktu som låter gnällig som fan. han är inte tung för fem öre i den här.
harebratja.
Big big danne la det riktigt fett!
fan asså det finns villka skam i den högen som verkligen borde sluta med vad dem gör
yeah i said it!
VidaLes Haha läst Hypers blogg kanske? Du glömde "", eftersom du inte kom på det där själv precis. Kul att du kör.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
grymt, jävligt skönt att markoolio är med faktiskt, klockrent
Haha Markoolio utanför Viking Line, klockren! Fult med nån moppepöjk som körde burn-outs med nån trimmad crossmoppe :D
Give me five!
Haha markoolio är rätt rolig. "Sålt fler plattor än alla er tillsammans" hahahahahahahahaha!
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
BearC P20 Ja det är saxat ifrån hypersblog på rappareisamverkan.se
Och jag tycker fortfarande att det är "bajt"varning (stavning?)
Redaktionschef
2007-12-27 14:32
VidaLes > skärp dig nu, har oerhört svårt att se att timbuktu ens känner till Färska Prinzen. Finns väl över huvud taget inte mer än 50 personer i Sverige som tar Keffat Liv på allvar? Sluta snacka baitvarning din uppmärksamhetssökare och diskutera videon istället.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
haha det var vidaLes som bajtade hyper. för fan raderna är inte ens lika
https://soundcloud.com/invalida
Oracle P24 Skärp du dig. Och varför skulle inte Timbuktu kunna veta vem prinzen är? Om man är känd måste man lyssna på någon som är ännu kändare än sig själv då?
Och om man är känd kan man inte bajta då?
Ta era otränade öron och klaga någon annanstans!
Redaktionschef
2007-12-27 15:47
VidaLes > Självklart inte. Bara fett pinsamt att du försöker vända en tråd om Ken och ett par andra rappare till en diskussion om dig själv och dina kompisar - utan att ha någonting alls att backa upp det med . Finns ingen likhet med prinzen/hyper värd att anmärka på i den där raden från timbuktu. Så lägg ned. Har du mer att säga i den frågan kan du maila juju records eller timbuktu istället för att skriva här på forumet. Kan du inte slita dig från whoa kan du gråta i min gästbok. Och ja, det säger jag både i egenskap av admin och privatperson.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Skivsamlare
2007-12-27 16:03
eeh. mange jälva bajssnoppschmidt fuckar hela låten. resten var la chill
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Fet låt, fet video. Big ups Ken!
dingrinn.blogspot.com
Toastare
2007-12-27 17:40
Riktigt tung låt. Alltid kul när några av sveriges finest går samman och visar att hiphopen i Sverige inte alls är död. Får lite abs av att höra Rusiak, får verkligen hoppas att det kommer mer från den mannen. Markoolio är också skön, han har självdistans!
Jag skyller allt på Emma!
Skivsamlare
2007-12-27 17:41
Helt ok video. Förstår dock inte hur folk har missat att höra låten innan med tanke på vilken buzz det varit med den.
Yes! In Concert — For the love of music
Toastare
2007-12-27 20:06
bojjan, jag har bara hört originalet.. där bara ken kör.. eller måste jag ha stängt av och bara lyckats höra hans vers.
Jag skyller allt på Emma!
hälsningar den bästa ken ja nånsins ken!!!!!!!!!!!!!
pallar inte kens miner..."galenminen"
vad gör dr mugg i videon?