I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Checka årets äktaste hiphop låt - GUBB feat PST/Q

Svensk Hiphop - Audio & Video

Rappare

2007-12-17 16:58

Checka årets äktaste hiphop låt - GUBB feat PST/Q

OK gott fok . i dessa dagar me hip pop  å massa annat shajt så bjuder jag på en låt i den äkta hip hoppens bemärkelse signerad Gubb, PST & Kristus.

GUBB feat PST/Q - INDUSTRIMÖRDARN (orala steroider Pt2)

länk till låt
www.myspace.com/illizitmuzikceo

skiten e tagen fr mitt nya tape OKUTTAT och går att beställa via 

[email protected]

för tillfället e vår varukorg på www.illizit.com ur funktion ,soorry bout dat! så maila oss istället era beställningar på ovan nämda mail-

Ni kan oxå hämta hem låtarna/tapet som download via vår

Mp3 SHOP
www.klicktrack.com/shop/label/illizit

Riktig fukkin rap inget annat !!!

L&R  // GUBB & ILLIZIT FAM

GUBB - PSALM :23: Nya albumet UTE NU ! via whoa.nu el best den limiterade tryckta uppl direkt fr [email protected]

2007-12-17 17:05
bra låt du!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-17 17:06
gött att höra er igen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-17 17:08
tung låt! riktigt tung vers av pst som väntat.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2007-12-17 17:39
"äktaste" vet jag inte, men den var inte dålig iaf.  Tumme upp.

2007-12-17 17:50
grymt flow av Gubb! tummen öpp ! tycker bara de hörs lite dåligt en kvaliten blir la sämre om den går via myspace..Pst vers är riktigt fet kul att höra tycker vissa delar är sämre av låten men som helhet är den bra

2007-12-17 18:05
fet låt alltså, gubb kickade flow på den här ändå
www.alexanderadiels.com

www.soundcloud.com/alexanderadiels

2007-12-17 18:06
det låter bra.. men somsagt låter det som att det är lite dålig ljudkvalite?

2007-12-17 18:06
aa pst kickade ut den hårt som njursten också
www.alexanderadiels.com

www.soundcloud.com/alexanderadiels
Skivsamlare

2007-12-17 18:37
Kul som fan att höra Pst/Q igen.
Yes! In Concert — For the love of music

2007-12-17 19:53

Fina grejer! måste få tummen ur röven och beställa hem ett ex av tapet

götet!

va?

2007-12-17 20:00
fyfan vad cp-fett! tungt!
SMÅLAND!
Rappare

2007-12-17 20:22
självfallet är kvalitén aningen sämre än på mixtapet el på downloadshoppen mp3:orna

bara så det är tyvärr ...

tjacka låten idag via

ILLIZIT DOWNLOAD STORE

L&R // ILL FAM

GUBB - PSALM :23: Nya albumet UTE NU ! via whoa.nu el best den limiterade tryckta uppl direkt fr [email protected]

2007-12-17 20:35
skönt att någon dissar fansen för deras snålhet o gnäll.
Tung låt

2007-12-18 00:22
gubb det e fan galet nice...har alltid diggat din skit

keep it up dude!
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>

2007-12-18 01:57
Ooooh PST är back on track, shit asså.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2007-12-18 03:01
pst pst pst !!!

så grym kille alltså.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!

2007-12-18 04:07
"Svensk hiphop behandlas som en efterbliven lillebror" - PSTQ

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!!!! Så jävla sant dessutom.

2007-12-18 10:13
Bra grejjer, Göteborg rullar på!

Tummen UPP!
www.Tredjelinjen.se

2007-12-18 12:01
gör så man kan tanka den!

2007-12-18 14:37
^ du kan tanka den, men det kostar ca en 10 kr genom våran download shop (info och adress i första inlägg) eller så köper du den fysiska plattan, bara 55 kr + ev frakt, blammmmm ^
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2007-12-18 14:44
vill inte vara den som är den, men det där lät faktiskt rätt tråkigt och platt.
inte min kopp helt enkelt
damn, what's wrong with my generation?
we was the cream of the crop but it seems we've been robbed
that's what happens when you trade in all your dreams for a job

2007-12-18 15:00
Jävligt nice att höra PST igen!

och vad jag tyckte om låten,.. den var ju helt okej men beatet var verkligen inget jag föll för.
Västkust Rockerz

2007-12-18 17:29
gillar ordet äktaste :)

fett beat
Devil McDoom - http://www.twitter.com/doomsthlm

2007-12-18 18:35
ooh weeeeeeee
dra upp pst o kicka denna på henkan 25e
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Rappare

2007-12-18 20:57
lovar ska gö allt för å få med pst mannen den 25e på vibes . kommer knäcka . tack för all posstiv respons!

forts beställa tapesen via att ,aila oss på [email protected]

L&R // ILL FAM

2007-12-18 20:58
ni kommer sälja där också va? kostar 50 spänn eller vad

2007-12-18 20:58
nee man, palla paya för musik , vi lever år 2007 mannen!

Rappare

2007-12-18 21:10
yes kommer kränga tapesen där 25e... 50 kt/st

Kicko.........Fukk you å din jävla inställing . skulle vilja bithcslappa dig tillbaka till bb där dom tyvärr krama fram dig nångång på förm 90-talet.... sponsra folk som sliter för sim skit el köp en stor stark din jävla lallare...

brukar inte lacka på folk men din inställning får mig ba å vilja ........

2007-12-18 22:02
Äntligen.

Tack gubb som tar tillbaka det till vad som på riktigt är bra hiphop!
don have it all upstairs but who the fuck cares
4-20 24-7
TRAINSPOTTERS.SE / RANDOMBASTARDS.COM

2007-12-19 03:50
hah din vers va lite lång men de var hype endå-

2007-12-19 11:45
Kicko_:
Inte fan laddar du ner en bagare o låter han göra göra bullar för free, IDIOT.
Nä du får göra dom själv om du inte vill betala.

Eller så kan du betala för gubbs utrusting o betala för trycka skivorna då hade han nog kunnat ge dig en skiva.          

Du har väll aldrig haft ett riktigt jobb du skolkar från skolan o tror du e cool o sen får du grejor från mossan o fassan så du förväntar dig att alla andra också ska ge dig free stuff
Producent

2007-12-19 12:42
Nae usch, det är något som jag veeerkligen inte gillar med dig Gubb... Pst var dock skön såklart!

2007-12-19 15:36
vet att gubbs vers e aslång men detta var lite meningen med det hela , att göra nåt som inga direkt gör längre idag....bara kickar å fukkar 16 rader, 8 ref , 16 rader osv osv....

RICO WON - Accept What You Can´t Change ...Out Now on illizit!
www.illizit.com

2007-12-19 15:48
Kicko.........Fukk you å din jävla inställing . skulle vilja bithcslappa dig tillbaka till bb där dom tyvärr krama fram dig nångång på förm 90-talet.... sponsra folk som sliter för sim skit el köp en stor stark din jävla lallare...

brukar inte lacka på folk men din inställning får mig ba å vilja ........

säger ba att man kan få tag på allt nu från nätet, du blir vell "känd" på lika sätt ändå, bara att DU känar en liten slant på de,tyvärr, men så ere!

2007-12-19 16:03
bra skit!
Högt liv

2007-12-19 18:03
Tuuuuungt shit

2007-12-19 18:28
men kicko din jävla lallare, nu kanske jag kände att 50 spänn är en jävla struntsumma för att supporta gubb/illizit o det dom håller på med .. jag vet också att man kan ladda ner musik, jag gör det också .. men är det schysst musik och när artisten dessutom säljer skiten för ett schysst pris så kan man ta en 50-lapp o visa att man uppskattar! så ta din lilla veckopeng o gör nåt vettigt

2007-12-19 18:46
utan pst på låten hade det varit bortkastad tid. gubb rimmar ju som ... jag vet inte vad, kan väl även säga att flowet är inge att hurra för heller.
Kung i undre världen

2007-12-19 19:45
Kicko

din tjomme, om du nyss hade släppt ett tape så skulle du nog föredra ifall folk köpte din skit istället för att sitta framför skärmen och klicka ner det.

men det handlar mer om att supporta artister som inte ännu har lika stora möjligheter som andra att finansiera släpp mm. men ändå droppar tung skit och gör sin grej och gör den bra.. om du nu tycker det så är det väl jävligt kul om artisten ifråga kan fortsätta släppa tunga grejer eftersom folk just köpt plattor/tapes mm. och artisten på så sätt fått in cashen som lagts ut plus kanske lite till

tänk till lite grabben.. 
va?

2007-12-19 20:55

Pstq, fan va kul!

Gubb är inte min kaka tyvärr..

2007-12-19 20:56
i just denna var iofs inte pst heller det hör jag nu

2007-12-19 23:54
Jag har just laddat ner skivan,och den är jätte bra!!
=)
http://www.myspace.com/callep

2007-12-20 00:07
FET! BREAH BREAH

2007-12-20 17:42
Pstq är galen ! haha

2007-12-20 20:31
Haha, äktaste.
Skulle aldrig falla mig in att lyssna på nåt som släppts av en person skriver så.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16

2007-12-20 21:25
men kicko din jävla lallare, nu kanske jag kände att 50 spänn är en jävla struntsumma för att supporta gubb/illizit o det dom håller på med .. jag vet också att man kan ladda ner musik, jag gör det också .. men är det schysst musik och när artisten dessutom säljer skiten för ett schysst pris så kan man ta en 50-lapp o visa att man uppskattar! så ta din lilla veckopeng o gör nåt vettigt

tänk om man inte har råd då?de vet väll inte du..
hade jag släppt ett mixtape och tagit betalt före hade det varit i 1 syfte, att JAG skulle käna påre, om de samtidigt är ett bra mixtape vet man ju aldrig, men du borde ju bli kändare om alla kunde tanka istället för dom som köper de,för då får ju mer folk lyssna påre! zhtek

2007-12-20 21:30
Kändare ja, det kanske är okej för folk som spelar in med en datamick o cool edit pro, men sen om man satsar på det o har riktig utrustning, kör med riktigt tryckeri osv så blir det rätt dyrt o göra skivor. Du har inte tänkt på att dom som släpper skiten kanske också har dåligt med pengar? dom har la fan inte råd o släppa hur mycket som helst om ingen köper det heller. Då spelar det fan ingen roll hur känd man är, om alla bara laddar ner o man går fett back hela tiden. Och SOM SAGT, 50 spänn - Du har råd. Sluta lipa o väx upp ungjävel

2007-12-21 12:54
De låter som ett vettigt resonemang.. köp från dom rika o sno från dom fattiga.
För de e de du gör när du väntar me o köpa till dom e kända.

Du behöver inte köpa detta här, de e din instälning som e fuckt up.

Men som du säger om du ie fattig hur fan har du råd med internett? med Mat? va gör du på din fritid. 50/100 kroner kan man alltid ordna.

Hur tror du det kommer sig att många av våra svenska artister säljer stort utomlands men dom flesta svenskar inte ens hört talas om dom?
FÖR ATT DE INTE E LÖNT MED PR HÄR FÖR FANSEN E SÅ JÄVLA SNÅLA O EGOISTISKA.

2007-12-21 13:20
en 14(märks ju) åring skriver på en sak på nätet, som säkert "hatar"gubb. och ni hakar upp er som fan på det?^^ haha, jävligt roligt enligt mig.

varför inte bara skita i honom?
Kung i undre världen
Rappare

2007-12-21 14:25

fett  najs me all possteiv feedback . props till er som tagit digt tid till att doe´wnloade åel lyssna å,sdan säga vad de tycker. över 2000 downl loads låter ju nice , ingenn aning vad d brukar ligga på /vecka...? Holla om nåjn vet , kul å veta ba!

känns som ca 80 % diggar skiten å det e betydligt mer än vanligt för mig på detta forum
FETT!

Kicko, Stjärnan ,,, ni vet uppenbarligen inget om flow och rhyme patterns. eller så har ni  nu bara ingen taktkänsla överhuvudtaget!? DEn som säger att jag inte flowar på INDUSTRIMÖRDARN ....eh ja vet inte riktigt va jag ska säga ???

"de ger löften om frodiga guld gröna skogar som lummiga ängar,
   plötsligt de vänder té blodiga bovvar med flummiga pengar å hungriga drängar,
   stär bänga som blina , rusar in tottiga penga stinna. Lindas kring flottiga typ händer å
    fingrar , tänker som oftast sånt här det händer väl inga. Men faktum é nog att dom icke
   sagt ett ord, å du blev riktigt fukked jag tror, när du skrev kontraktet i blod"

"för jag é så trött på skiten, rappen, hip hoppen hela biten, lyriken, tvärt av besvisken
   på fansen som sviker å skriker: det här urtrist, hip hop e nu i akutbrist, på nåt
   med en kultvist, så här é en fulfisk med rhymes i gult pis med lösningen...
   när industrin é inavlad, glycerin med twin kablar (BOOM) känn hysterin när jag spränger
   byn som  Bin Laden -vem vill ta den-sista turen upp I "kärringsmedjan" sedan delta som sista djuren upp i näringskedjan..."

tjacka låten/skivan readan  idag via [email protected] (webshoppen funkar ej så maila oss)

eller köp dem som mp3 ´or  (lagliga)

ILLIZIT DOWNLOAD STORE

L&R // ILL FAM