I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Aktuell MP3: Doktorn & Kommissarien - Svenne (Trash)

Svensk Hiphop - Audio & Video

2007-12-13 13:20
Oracle P24
skiten suger ok? skärp er

Redaktionschef

2007-12-13 13:31
Hangman> Uppenbarligen är det ungefär lika många som uppskattat låten som inte uppskattat den (av kommentarerna att döma) så det där känns lite väl hårddraget :)

Vi kommer att fortsätta lyfta fram den musik som vi tycker förtjänar uppmärksamhet. Sen att vi inte har samma smak eller uppfattning som alla som laddar hem låtarna är inte mycket att göra åt. Whoa är vår sida och vi kommer fortsätta driva den som vi vill.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2007-12-13 13:44
Diktatorn Oracle har talat.....

då va de sista gången jag lysna på veckans iaf.....
"styr som jag vill". nu har jag en förklaring till VARFÖR musiken e så keff iaf.... allvaligt. hälften gilalr säger du.... finns folk på audifoumet där alla gillar lixom.... det är ju meningen att låtarna ni lyfter fram ska va grovt mycke bättre än forum släppen...

aja,,, jag ska absolut inte störa denna tråd eller diktator Oracle mer.... sagt mitt nu (å lite till)

lycka till och godjul...

peace
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag)
WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
Redaktionschef

2007-12-13 14:35
Solid

Ja gör oss alla en tjänst och sludda ladda så att vi slipper dina tvångsmässiga inlägg i mp3-trådarna som ändå bara osar av negativitet och avundsjuka. Trist och sorgligt är vad det är.

Om du inte kan visa ditt stöd för det vi försöker göra för svensk hiphop så kan du väl alla fall vara glad för artisterna som får chansen att synas/höras i ett lite större sammanhang. Spela roll om du gillar låtarna eller inte. Faktum kvarstår att din mentalitet är sjukt tråkig. 

Sen kan man även fråga sig hur du får "vi" till diktatorn?

Redan första dagen du registrerade dig på communityn var det här en "diktatur". Dags att vakna. Whoa är ett gäng människor som jobbar ideellt på fritiden för att det ska finnas en plats där svensk musik kan diskuteras, mötas och förhoppningsvis också frodas (genom att knyta nya band, ökad exponering osv). Många av oss har varit eller är fortfarande engagerade i portaler som svenskunderjord, streetzone, eyegasm.se, hiphoptexter.com, svenskabattles.tk, kingsize, dagensskiva.com för att inte nämna klubbliv, artisteri och andra kulturinslag ute i landet.

Om inte vi är tillräckligt "behöriga" för att driva Whoa så vet jag inte vad. Sköt ditt så sköter vi vårt.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2007-12-13 16:01
Solid

skicka in en låt då?!'

får säga att denna låt växer, earlyyyyyyyyyyyy
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Admin

2007-12-13 17:10
Solid: Hade du inte skrivit som en tvååring hade jag kanske tagit dig seriöst. Tyckte du att mp3orna var bättre på SVU? Det var jag som hade hand om de där och nu hjälper jag till på whoa. Sedan är det tänkt att whoa mp3orna ska vara ett forum där artister har möjlighet att skicka in sin musik, det vill säga det är inte vi som ska leta upp låtar och artister. Sedan finns det ingenting som säger att whoa-mp3an nödvändigtvis ska vara bättre än en låt i audio.

Får man fråga vad du klassar som bra musik?

Svenne (Trash)
är en jävligt skrockig låt som man bör ha någon som helst distans för att uppskatta och dessutom någonting helt nytt och ovant för många öron.

2007-12-13 17:58
Oracle

Tycker dne här mp3:anm var en frisk fläkt, o kul att ni valde nått annorlunda. Men på ett sätt håller jag med solid, det e "er" smak som står i fokus o inte nån demokrati, för det skulle bli för jobbigt o alla skulle ju rösta på typ "kaggen" så en demokrati vore väl ingen höjdare heller...

Men jag tycker ändå atte borde va nån sorts minimum exponering av varje artist under ett år, sen får dom sköta sin hustle själva...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-13 20:09
Solid
* "det är ju meningen att låtarna ni lyfter fram ska va grovt mycke bättre än forum släppen"
- Med tanke på att en majoritet av dem som haft en låt som "Aktuell MP3" även har släppt grejer i Audio både före och efter så är det lite svårt att sätta ett sånt kriterie.
Ibland blir det låtar vi har jobbat på att få fram, ibland blir det låtar vi fått i knät, alltid blir det låtar som majoriteten av oss tycker funkar.

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Producent

2007-12-14 02:34
funkar är nödvändigtvis inte bra ;)
Level 8 Studio - www.level8studio.se
Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!

2007-12-14 22:32
change - "Funkar" i betydelsen att det troligtvis finns ganska många som uppskattar det. Som i det aktuella fallet där en stor del av dem som yttrat sig i tråden varit positiva :)

10-4, over...

2008-02-09 23:31
man måste va leeeeess på musik när man lyssnar på de här..

de va min kommentar.

tack å hej!

2008-02-10 01:10
Verkligen värt att leta upp en tråd som varit död två månader för att langa en nonsenskommentar...

10-4, over...