I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[CD] Adam Tensta - It's A Tensta Thing @ Justdet.se

Svensk Hiphop - Audio & Video

   

2007-11-29 23:52

[CD] Adam Tensta - It's A Tensta Thing @ Justdet.se

Adam Tensta - It's a tensta thing
Nu har jag lyssnat på denna platta konstant i fem dagar och nu tror jag att jag har börjat fått grepp om detta album. Adam Tensta har förutspåtts av många som Sveriges nästa hiphop-hopp och med all rätt, för med sin första singel They wanna know lämnade han verkligen ett stort avtryck på den svenska scenen. Med den nyss nämnda singeln visade Adam att han var ett namn att räkna med, låten var producerad av house-duon Addeboy vs. Cliff och dansgolvs-känslan var total. Adam bjöd på ett väldigt fräscht sound som vi i Sverige tyvärr inte är så bortskämda med.


Nu kan ni läsa en recension som JustDet.se gjort med Adam Tensta, längst ner i recensionen hittar du även en text som Adam själv har skrivit åt JustDet där han beskriver låtarna spår för spår!!

Och håll ögonen öppna för om bara några dagar kommer ni kunna vara med och tävla om signerad CD, flera singlar samt RMH tröjja i en Tensta-tävling!!

www.justdet.se

-: www.Justdet.se :- Just Det svensk hiphop behöver!