I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2007-11-29 21:29

The Keffat Liv

Saxxa från deras hemsida.. för dem som inte har koll på vad som händer så ville jag förmedla de..genom ett inlägg!

 

Nyheter
Nyhetsbulletin!
25 November, 07:44 Prinzen

I sedvanlig ordning ska jag nu redogöra för Rappare i Samverkans förehavanden framöver, för er som undrar och för er som börjat spekulera i om jag tappat stinget. Två separata projekt är under produktion. Följande:



The Keffat Liv - Hastigt Skena Livets Horse LP

Ja, ni läste rätt. JNI och Prinzen har sedan ca 3 mån tillbaka jobbat på en fullängdare med ovanstående namn. Mer än så finns inte att säga i nuläget, men slutresultatet kommer graranterat att blow your socks of, såvida ni inte tillhör den grupp av lyssnare som gillade Jag Älskar Dig.



Färska Prinzen - Vad Fint Du Spelar LP
Ja, ni läste rätt. Prinzen jobbar parallellt med The Keffat Liv-plattan på en soloskiva med ovanstående namn. Tanken med denna platta är att göra den ovanligt lång och ovanligt tramsig, stick i stäv med den rådande buttyman-trenden som infekterat rap-genren. Även denna platta is garanteed to blow your socks of, såvida ni inte är vuxna män med våta kinder. Denna falangen kommer snarare att känna sig illa till mods vid avlyssnandet av slutresultatet, och gråta ännu mer. 8 låtar är klara på denna, så det är en bit kvar.

Vilken av ovanstående bomber som kommer att brisera först är en fråga för gudarna än så länge. Det läggs en större estetisk ansträngning vid The Keffat Liv-plattan så jag gissar att denna är sist ut såvida jag inte gör en Axl Rose och helt plötsligt blir mån om resultatet på Vad Fint Du Spelar LP.



Så, ta nu fram era fittor och kukar och börja masturbera, gott folk, för this types of shit don't happen every day!

/ Prinzen

o just de.. du är jävligt äcklig också.