I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2007-11-26 17:49

Hatare

Det här är säkert helt galet att lägga det i det här forumet men jag vet inte vart jag ska lägga det liksom.

Men till saken, för att vara en vän av bra musik så blir jag jävligt less varje jävla gång man läser i en tråd och sen ser att någon som inte tycker allt är bra blir klassad som en"hatare".

Alltså vet ni vad en hatare är? Om jag tycker Paragons musik är den största skiten jag hört så gör ju inte det att jag hatar han som person.

Så det borde stå en förklaring till alla kids i FAQ/Regler vad det ordet betyder så slipper ni missbruka det ordet helt i onödan. Kolla i rapparen Phenomenals trådar, där ser ni pure hate och det har inte med hans jävla skit musik att göra utan det är helt personligt.

Låt alla göra sin skit, och tycker någon att din idol gör skitmusik så är det så. Ett missbruk av ett ord från er sida lär ju ändå inte få personen i fråga att gilla killen/tjejens musik mer.


Stay Real/R

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.