I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vill du tjäna pengar på din musik?

Svensk Hiphop - Audio & Video

   

2007-11-08 13:49

Vill du tjäna pengar på din musik?

Hej!

Jag har en idé på att starta en sida där artister som inte har skivkontrakt ska kunna tjäna pengar på sin musik.

Vill du tjäna på din musik?
Skriv till mig här på whoa eller mail: [email protected] .

Hur funkar det?
Du skickar din musik till mig, Jag lyssnar på den, bedömer om den skulle passa på sidan. Gör den det så kommer jag att lägga upp din låt / skiva på sidan. Sen kommer jag överens med dig som gjort låten hur mycket du vill tjäna per låt / skiva, sen kommer jag att lägga på 15-20kr på det priset för att både du och jag ska tjäna på det.

T.ex, Om du vill tjäna 40kr på en skiva så kommer jag att lägga upp den för 60kr. Sen när nån köper den så kommer jag att sätta in 40kr på ditt konto.

Hur köper man ?
Du kan betala med betal-sms / betal-samtal (tele) / kortbetalning(t.ex visa) . Sen får man en kod för att kunna ladda ner låten / skivan.

Det spelar ingen roll om du gör hiphop / raggae eller vad du nu gör, hör av dig i alla fall.


Nu behöver jag artister som vill vara med på sidan, är du intresserad så hör av dig. Skriver du så ge mig din mail & ditt artist-namn, så hör jag av mig.

Sidan finns inte uppe just nu, än så länge är det bara en idé.
Får jag ihop tillräckligt mycket artister som är intresserade så kommer sidan upp i början av nästa år (08).

HÖR AV DIG! PEACE!


Beat On The Brat, With The Baseboll Bat .