I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Flöde På Smeten - Gratis låtar från förra albumet

Svensk Hiphop - Audio & Video

   

2007-10-01 22:54

Flöde På Smeten - Gratis låtar från förra albumet

Eftersom vi tänker släppa vårt nya album inom en snar framtid kändes det inte rätt att ta betalt för den gamla musiken. Dels pga kvalitéskillnaden och dels för att den nya skivan kommer släppas gratis. Därför får ni några av låtarna från Tappa huvet inom räckhåll gratis, så kan ni ju försöka skapa er en bild av hur mycket vi kan ha utvecklats sen dess. ;) (Den släpptes våren 2006 om jag inte misstar mig)

Laddas här!

Låtarna ni kan ladda är:
Juggle
Fru Fortuna
Kvällsmusik med eftersnack av Kristoffer
Vad fan håller jag på med?! feat Heli
Oj! med eftersnack av Kristoffer
Ipomoni

Alla låtar är inspelade i Heavens Gate, Säter av Roffe eller Mr. Vitamin, förutom Helis delar som är inspelade i Duschen. Alla texter av respektive artist, alla beats av Roffe utom "Fru Fortuna" och "Vad fan håller jag på med?!" som är producerade av Mr. Vitamin från Bullit.
Mixat av Mr. Vitamin, mastrat av Fredrik Aspelin.


Två av låtarna finns även på min myspace: www.dafne.foo.se

Hoppas någon gillar och för er som inte gör det hoppas vi att netplayen blir till belåtenhet :)

Feel free to droppa en kommentar så länge ni inte skriver nåt idiotiskt. (dvs all kritik är välkommen, även fast det är gamla grejer vi snackar om, men inga dryga kommentarer, tack!)

Frid och annat fint till folket!

Science Genius Girl