I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jose DGC Ifrån Grind Worldwide Update !!

Svensk Hiphop - Audio & Video

   

2007-07-01 19:34

Jose DGC Ifrån Grind Worldwide Update !!

Hallå alla flickor å snubbar !!

Nu har det blivit en rejäl uppdatering på alla fronter, ser ut som detta året kan bli ett rikitigt bra år hahah... kanske rent av mitt album blir klart !!!!!

För er som missat så lirar ja med Grind Ent (www.grind-music.com) som lirat med snubbar (antingen genom coverarts eller musikaliskt) såsom Cashis, wu tang, spider loc, s.a.s, bang em smurf, paul wall och nu senast T-pain !

Nog stilat med det haha

För nu var det dags för en uppdatering

Först ut är Myspace sidan som fått ett nytt ansikte å lite nya beats

WWW.MYSPACE.COM/JOSEDGC

Kika å lägg gärna en comment och friend request ..



Sedan är det min hemsida som håller på att få ännu en uppdatering, både med beats och ett nya ansikte

WWW.JOSEDGC.COM

Sidan e tyvärr inte riktigt klar ännu men inom de närmsta dagarna så är allt uppe å rullar, kanske rent av är klar senare idag, inget ja kan lova för det är en snubbe som donar med dessa sakerna inte jag själv !




BAng ... det var allt för denna gången men ja lovar att de kommer komma sjuuuuukt feta saker inom riktigt kort tid... det blir minst 4 album släpp denna månaden med Jose DGC prod i mängder ..

AIght---

Mys på detta nu !!

tack på förhand

Jose DGC

WWW.JOSEDGC.COM
WWW.MYSPACE.COM/JOSEDGC
WWW.GRIND-MUSIC.COM