| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Jag har den redan :) den är cool
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
fan vad nice, grattis! ska tjacka mitt ex sen!
www.mofetajerre.se
schläng upp den på itunes! :)
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Redaktionschef
2007-06-15 11:47
http://shop.se.mtve.com var smidigt för dig som inte vet vilken affär du ska välja att handla ifrån. Man behöver inte logga in eller så.
Köpte Ismen och Inga Problem remixen :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Asså hur betalar man sån där skit?
Redaktionschef
2007-06-15 12:44
Testa gå in på
http://shop.se.mtve.com . Lägg en låt i kundvagnen och tryck på "betala". Då kommer det upp en massa alternativ.
Du kan betala med visakort, sms, internetbank osv... hur lätt som helst.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
videon e så jävla ball hahah
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
jo, nu hittade jag det.. köpte singeln!
Så nu har man köpt genom MTV vassegood
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Tackar folk! Jag köpte den själv i förmiddags! Crunk: Som vi nämnt tidigare så släpps den bara som mp3/video nu med förhoppning om hype och mediarotation och blir det en hit så kommer den antagligen ut även som fysisk singel. Men ingen köper singlar nu för tiden ändå, så det blir nog inte så extremt stor upplaga ändå. Men köp mp3an nu så kommer det i vilket fall en hel del annat i fysisk form framöver som du kan springa till butik och handla.
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
coolt. ska köpa en när jag har råd :)
Sopsäck Serenad
hittar inte sms grejen heller! fast du har ju hittat den men det har inte jag..
Vikktorius: Det går bara att köpa en låt med sms-tjänsten. Verkade i alla fall så för mig, fick inte upp den tjänsten när jag la två stycken låtar i korgen. Ha det!
köp skiten !! puss !!
WWW.ISMEN.NU
Hur ska man ha råd med det om man ska köpa knark för att må bra då?:( Ja ska köpa den snart när ja kommer ihåg och är vaken mer än nu.
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Hock: 8kr blir ingen monsterspliff direkt...... ;)
Grymt bra låt måste jag säga ;)
jobbigt, jag lyckas inte på mtve
www.mofetajerre.se
Den är nu inhandlad! Hoppas den släpps som riktig Singel nu med=)
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
får man med ett omslag så ens coverflow blir snyggt?
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
fet låt... men jag väntar tills skivan släpps istället
http://www.myspace.com/akinonline
inte vänta !
WWW.ISMEN.NU
bara jag som fått tag på dr.majk låten gratis ?;)
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
kopiera P19 sluta skylta med det och var en tjuv i tysthet.
WWW.ISMEN.NU
så nu har köpt den se till att köpa knark för pengarna vill inte veta av dom går till hyra eller mat (nej det är inte uppvigling)
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
köpt : )
CIRKEN ÄR SLUTEN VOL.1 SLÄPPT!
Skivsamlare
2007-07-08 15:29
kopiera, sjysst att skylta med att du laddat ner låten utan att ha betalat för den när det gäller en liten hiphopgrupp i sverige. om du gillar dem, köp skiten så de kan fortsätta kicka.
Yes! In Concert — For the love of music
10 kr är ni värda, ses på yran
Yran blir the bomb! För övrigt är nästa singel nu slutmixad och den kommer väl antagligen i samband med albumet. En riktig jävla hit kan vi beskriva den som.
hur många har ni sålt nu då?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kopiera nej, jag fick också tag i den gratis- men köpte den ändå T_T vilket du också borde göra
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
N_Jack: Tack för det! Vi har inget problem med fildelning och vi är väl samtliga för fattiga för att köpa skivor själv, men idag har vi inget annat sätt att få in något öre på musiken än att försöka sälja låtar samt göra spelningar. Så ska vi ha råd att fortsätta lägga tid på musiken så behöver vi varje krona vi kan få. Enkel matte. Ju mer ismen ni vill höra, desto mer ska ni stödja!
sober P20 vadå råd? 9-15 spänn måste du äga på visa-kortet eller sim-kortet :S Stöd Ismen och köp låtjäveln om du tycker dom är bra!
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
ManiaZee P16 haha, men sober kanske inte tycker om ismen så himla mycket!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Okej, hur fan kan man hata ismen :S han kan ju inte vara riktigt funtad pojken... kanske blir så om man planerar villaboende med 5 andra killar, då kanske man föredrar magnus carlsson
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
Finns det några försäljningssiffror?
vad snackar ni för skit?
Sopsäck Serenad
outrot va ju softast =) skön låt, väntar på mer! pz
Jag är en nätpirat med Google på näsan och Explorer i halsen.
alla farhågor som orsakades av låtnamnet besannades när jag lyssnade på den. ismen kan ju uppenbarligen rimma, men det här är ju något för smurfhits...kan tänka mig att den här går hem hos samma publik som tilltalas av "karatefylla" men i mina öron är det bara jävligt jobbigt! men hey, det är ju bara min åsikt och den gör ju varken till eller från. med rätt marknadsföring kan det här säkert bli en hit!
vi har inte fått några siffror alls! getting fucked in the a-hole!
WWW.ISMEN.NU
Inhandlat, den är grym grabbar! :)
Sätt videon nu.. haha jävligt skön men man får ju lite frondavibbar o så.. Fattar inte riktigt det där med o ta soundet från frondas rullar fram.. ironi eller?:S Det är ju tight men håll er på banan o bli inte bara trams... pzzzz
Jag är en nätpirat med Google på näsan och Explorer i halsen.
hitta inget passande ord men demento besvkrev det bra, smurfhit.
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
till er smurfar som claimar vår låt - ha tålamod! vi kommer släppa något smurfigt för er också. men tills vidare, stay the smurf away!
WWW.ISMEN.NU