Redaktionschef
2007-05-03 08:51
Aktuell Whoa MP3: El Sheriffo - Cross Seas
Ny torsdag och ny musik på startsidan. Några av er kanske känner igen samplingen från De La Souls storhetstid ;) Enjoy! ____________________________________________________El Sheriffo feat. Starrs & Murph - Cross Seas Den svenske producenten El Sheriffo bjuder på ett rykande färskt spår med amerikanska underground-duon Starrs & Murph , från hans nysläppta album "The Man Between" . För mer info surfa in på: elsheriffo.com samt myspace.com/elsheriffo
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
skön låt!
www.mofetajerre.se
Najs najs skön låt big upp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Keff att sampla samma låt som De la soul klassikern "say no go". Går inte att göra det bättre än De la....
Graffare
2007-05-03 12:47
helt okej, samplingen är en klasso!
http://metafourhiphop.com/
fett nice track! o va spelar d for roll om nan stor artist samplat samma lat innan? eren paxad da? hip hop handlar mycke om recycling of material o originallaten lever vidare
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
ah den var trevlig!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sheeriiifoooo .. mäktigt!
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
tungt!!!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Thungt! whoa´s fetaste mp3á tycker jag iallfall på riktigt läänge!eftersom den holler moralen. one!
Skivsamlare
2007-05-06 09:31
Låter sjysst, skönt beat rakt igenom. Är väl på tid att man haffar sig plattan.
Yes! In Concert — For the love of music
<a href="http://www.basementality.se/">www.basementality.se</a><br> THE BASEMENT MIXTAPE
Jag är ledsen för att jag poopar på ert party, men vad fan har hänt med Sheriffen? :X
I belong with all the glamorous trash, sex punkettes, bruised faeries, kinderwhores and art sluts. And cause rehab is for quitters. Awright?<br>
Fett som fan. Härligt produktion
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
en sak e konstig me whoa.. nar d kommer en sketen emo-lat me plastiga trummor, utan bass line me nan jonkopingsbo som rappar i otakt, sa haglar positiva kommentarer.. nar d kommer en lat som e sa fet som den HAR, sa far den knappt na uppmarksamhet. Real heads, where ya at?!
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Redaktionschef
2007-05-08 17:27
isofu> japp det är lite konstigt. Först får vi massiv kritik för att vi lagt upp nån låt som inte är "äkta" eller "hiphop" eller whatever, men sen när vi lägger upp en som utan tvekan är det... då är det tyst.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Många tycker antagligen det är roligare med svenska artister. Men jag skiter i det, lyssnar hellre på detta.. Den här va fet.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Skivsamlare
2007-05-08 21:04
Suttit själv och funderat på det själv isofu .. Bra skumt, men jag är inte förvånad heller med tanke på whoas utveckling. Någon siffra hittils på hur många som dragit ner den?
Redaktionschef
2007-05-08 21:19
1068 stycken, lite färre än vanligt men det är ju fortfarande folk som laddar liksom. Man tycker ju att dom 3-4 största gnällspikarna från förut borde kunna hitta till tråden alla fall och ge lite beröm :)
Skivsamlare
2007-05-09 00:45
Haha exakt :) Hur som helst är det bra skumt att folk inte kommer med kommentarer överhuvudtaget..
All respekt till Sheriffen!!
Tack alla för era positiva kommentarer och props! respect/ sheriffoooo
"get outta here"
Redaktionschef
2007-05-10 07:19
1176 downloads.