Redaktionschef
2006-12-28 11:18
Aktuell MP3: Tay Tay Dat Dude - Bekännelsen
Ny svensk hiphop upplagd på startsidan för gratis nerladdning!DIREKTLÄNK _____________________________________________Tay Tay Dat Dude kommer från Stockholm och är en av de tre medlemmarna i kollektivet Ri-Fa . Låten i fråga är producerad av JakobOne och gästas av Malin på refrängen. Låten kan även hittas på mixtapet Weedneedpaper , från Ri-fa. Kolla in http://www.ri-fa.nl/ för mer information.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Jag gillar det!
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
Fin låt, riktigt bra text.. Sköna verser och reffräng, nice beat!
skönt beat. bra text kanske inte fullt så skön röst. men malins röst! jävlar!! har hon spelat in nåt mer?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
när släpps weedneedpaper då?
yes ahaya
waaaah asså jag gillar somfan! ärlig låt,
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
Han _vet_ att jag diggar denna. Blastat den i veckor fan. Fuck yall wannabe rappers. R I F A rules.
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
Galet tugnt, ttdd är fan det starkaste kortet i ri-fa, sjukt tung är han!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
skriv en blogg iställe
http://www.myspace.com/mcblindfold
riktigt tungt.. gillar detta mycket. texten riktigt bra o får fram det bra propps te jakobone för beatet med One
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
nice..gött beat, lite geto boys över det.
från sthlm??? e inte detta han "eminem sikta mot sjärnorna" snubben från trelleborg
yeah i said it!
Malin är ganska nice, beatet är ganska nice, Tay Tay Dat Dude gillade jag inte alls.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ander versens text är fet btw
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jäääääävlar var skön! Förvånande bra faktiskt. Åker in på mp3n. peace,
tackar för en skön låt!
Jag vet när han ljuger! så fort han rör på munnen
Skivsamlare
2006-12-28 20:19
Tungt helt enkelt, balans i koppen liksom.
http://www.soundcloud.com/adamkross
inget jag gillar, gillar honom och rifa annars men inte på detta beatet och med dena texten, inte min sort.
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
Hubler Balans e the shit. tack!
I can dig!
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Jag gillade låten hårt,. Jag tyckte den träffa mig rakt i hjärtat.. Så jag skrev ner texten! Det kan vara något fel.. Men fuck that! ;D
okey, jag lägger korten på bordet och jag bekänner mina synder i mitt hjärta jag pratar om alla känslor som berymmer det finns en kärlek mellan mor och son en inspiration där jag får mina ord ifrån mamma jag vill aldrig göra dig besviken men jag har ett eget liv och ett intresse för musiken kan inte säga jag är sonen nummer ett kan inte säga att jag lyssnat på dom råden som du gett har gått min egen väg och kommer nog att fortsätta vandra längs den vägen tills min grav ska jordsättas och allt jag vill är känna stolthet i din blick känna känslan att "sonen min har gjort nått med sitt liv" blickar dom är viktiga, blickar kan förstöra så första gången när jag såg den blicken i ditt öga mamma sätt dig ner och lyssna här på min berättelse din son har blivit vuxen och förklarar sin bekännelse..
okey, mamma jag vill förklara mig själv jag vill berätta för dig att jag knappt kan klara mig själv älskar hur du stöttar mig, hur du försöker vara till hjälp när jag är ledsen och behöver vara för mig själv när jag vänder mig inom att tala med pappret så står du vid min sida och du klarar det tappert och målet med min rapp, det målet som jag satt är att lyckas till nivån där jag kan ge dig ett palats kanske inte funkar men min önskan är magisk det kanske blir för dyrt men att drömma är gratis vill bygga upp mitt mod, sen hoppa känslorna av vill berätta för dig att jag röker växter och blad vill berätta för dig att jag dricker mer än jag ska vill berätta för dig att det hela får mig att må bra och om jag får välja känsla hoppas jag du har förståelse men om du blir besviken så är detta min förlåtelse..
nu vet du saker som du inte visste igår saker som du aldrig trodde skulle hända din son saker ändras, och saker förändras.. men klumpen i min mage ger mig alltid samma känsla förlåt, men lycka varar shi förgott och din son har lyckas åka fast för narkotikabrott och just den blicken som du gav mig när jag sa sanningen så var det något som verkade bli begravningen kanske solen, kanske hoppet över mig kanske någon som jag aldrig kan förklara för dig mamma jag vet att vägen varit svår och jag vet att du kommer vara där vart än jag går du är min mamma och jag vet att du kommer vara min mamma oavsett om det går fel eller om jag ramlar av min bekännelse!
asså shiiät det är tung shiit :) ett utav det bästa jag hört från dig iaf :)BANHA & PENIS !
Sjukt bra! Man får aldrig nog av TayTay
facebook.com/idiomatisk - fan page
FETE FETT!!!
One in a milli-on.
Kmr man se mer känsloladdade tracks på Tapet? För det du presterat på denna och "Regnet" är galet. Du förmedlar det djupa i texten på ett grymt sätt ser fram emot mer o mer från ri-fa asså, hollaa
du funka fett till betatet, nice!
tay har fan den skönaste dialekten/rösten inom svensk hiphop
Verkligen skön, får en att ta det lungt och njuta helt enkelt.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Skön låt, du förmedlar det du vill på ett bra sätt. Skitbra, fin text, fin rap osv. Kanske inte i denna men annars tycker jag att du nästan flyter bäst i Sverige, din röst och dialekt är för övrigt tjockt nice. Fett, keep it up!
Fet låt.. men han är från skåne!! RI-FA! kankse liiiite dårligt mixad dock
Oj! RIFA tungt..
work some magic
TTDD - jättefin låt minst sagt ..
hört denna för skitlänge sen men du har väl spelat in den på nytt om mina öron har rätt. beatet är riktigt bra. och verserna knäcker, verkligen. tycker dock att refrängen förstör. hon låter efterbliven.
Ja reffen är skit kass tyvärr, hon passar inte in, låter som att hon sitter och pressar som fan eeller något, men men bra låt annars
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
Ruskig Bra Text Blir Fan Gråtfärdig....
Heh ok jag har druckit tre pilsner o lyssnar in mig nu,, jag hör en röst som påminner som fan om Lilleman o det han rappar om är WACK för alla +20,, öööh, nae, jag stänger av nu. Det här går fan inte hem! Pass pass pass o gott nytt år på er chattskallar!
Riktigt nice av TayTay men hon på reffen förstörde tycker jag.. Ändå skön låt though
www.Myspace.com/InsoMusic
Tack för alla kommentarer! Fortsätt ladda och lyssna!
btw.. Gewan, varför är det wack för alla +20? Alla har väl olika livsöden och relaterar till olika saker? Kan det inte bara vara så att du inte känner igen dig i det jag säger?
Grymt skön låt.. har lyssnat på den här flera timmar om dagen nu.. Går inte att sluta lyssna på den, så grymt jävla bra.. Big up!
Rappen funkar helt ok. Bruden borde sjunga istället för att mummla...
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
gillar inte bruden, tay va bra...blev dock inte så förvånad som resten verkar blivit...trodde de skulle va mkt bättre men aja..
Diggar inte reffen. Feta verser och tungt beat.
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Tjejens röst får mig att rysa... Tungt.