Redaktionschef
2006-10-12 07:08
Aktuell MP3: Fattaru - Fingret Åtom
Som sedvanligt på torsdagarna så har det blivit dags för oss att presentera lite ny, svensk hiphop för er på startsidan. Gratis att ladda hem, som alltid. Enjoy! __________________________________________Fattaru feat. MCP - Fingret Åtom Fattaru är tillbaka igen med ny skiva, och många undrar givetvis hur det nya materialet låter. Whoa är därför glada att kunna bjuda på ett exklusivt spår från gruppen, direkt plockat från kommande "Mina Drömmars Stad" (release 18/10). Låten, "Fingret Åtom" , gästas av MCP från Majestic 3 , har producerats av Salla (från Latin Kings ) och mixats av Masse .
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Producent
2006-10-12 07:38
Aah intressant, kollar in när jag är hemma...
Tack för den! Texterna är klassiska... Ett mittenfinger åt aliansen! sug på den whoa-högerpack!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tjock!
http://www.lospalindromas.com
phat! ser fram emot den 18e!
yes ahaya
jag älskar asså stuffe.. solo platta av lkm!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Fanken också, lyssnar så fort jag kommer hem ikväll! Har höga förväntningar som vanligt när det gäller Fattaru!
Usch! Jättejobbigt beat, låter som nåt intro till ett tv program. O rappen var jätte tråkig och vissa delar av texterna var bra men det mesta var bara intetsägande nonsens. Fattaru blir tyvärr bara sämre o säme.
SUCK SHAFT
Har lyssnat igenom hela skivan o den är faktiskt helt ok. Det finns bättre spår än denna på skivan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Måste säga att fans tråkig låt med dåligt beat. Inget att hurra för detta. Hittas många bättre i whoa.
Alltså, jag hade förväntat mig bättre än det här. Jag är van vid att höra bra låtar från Fattaru, men det här höll inte samma klass som de brukar göra tyvärr. Beatet var okay, rätt ballt med kaxig flöjt osv, men det blev lite tjatigt efter ett tag. Det kunde varit hett med några variationer här och var. Verserna var tunga, men de kan ju göra så mycket bättre än det här. Saknar deras snabba rap, det är liksom deras kännetecken . Refrängen tyckte jag var tuff, men jag fick sänka basen till -3 för att kunna höra vad som sades. Betyg på den här låten, från 1-10 : 6!
Yeah, you know..
F - A - TT - A - R - U underbart att höra "ingen gör det som dom, fattaru?"
http://www.innuce.nu
Producent
2006-10-12 13:12
gillade denna. kul att de kör lite sån här stil, och inte bara som 100spänn låten och klassfoto. beatet var mys. riktigt skönt
http://www.soundcloud.com/gyllander
Det här var nice! Mingan låter bra också. Skönt beat och skön vers som fan av Mackan! Bättre än snippetsen från skivan tycker jag!
Fyfan! diggade verkligen denna. Tyckte beatet var jävligt härligt och rappen satt fint. Ännu ett skäl för att köpa plattan.
För att det är ute med forumsignaturer.
inte det bästa Fattaru släppt
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
fy fan vad keff beat
www.infernoproductions.se
så jävla underbar! Fetaste skiten på länge. Ser fram emot albumet som fan. Stila upp din skit kompis!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
sådär ja! nu börjar det låta fett igen. stuffe är galen.
Sopsäck Serenad
det här va phett tycker jag!
den va fet...
vafan..det var fainem nice...gillar detta..bra text också...
Graffare
2006-10-12 18:14
uuuuuberfett! hoppas skivan blir najs =)
http://metafourhiphop.com/
nice :) dom kunde droppat bättre men den e freee :D
FETT!! RIKTIGT FETT!!! lite "corners" a la´ common, kanye west vibe över den... riktigt fet!
LKM/Stuffe/Rah Balder = Soloskiva!
Tycker beatet var ganska bra, men samtidigt lite jobbigt typ. Rappen var najs, särskilt från Stuffe och Mackan! Ser fram emot plattan riktigt mycket!
sjukt bra!
fett...! Ser fram emot skivan.
jag är ingen hatare... eller jo det är jag men skitsamma. den här låten sög fett.
Redaktionschef
2006-10-13 02:39
1000 downloads första dygnet.... galet!
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
gillar den bäöttre nu ville jag bar säga
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
fet låt. Propps till Fattaru. Med den redan klassiska raden. "hela systemet kan få smarra tredje benet" Klockrent.
Väsby Crew! - Spana in min sida för Dubfiles DVD+CD dokumentär.
helt ok men trodde den skulle va mycket bättre bland de sämsta jag hört av fattaru tror jag :\ men blir kanske bättre om ett par lyssningar
helt ok, beatet va skönt. Tycker alltid att de är lika häftigt och moget med folk som hatar polisen..
riktigt dålig låt.. Refrängen var något skämt. vad säger han? .. han sjunger INTE bra ialla fall. Sen så räcker det inte att försöka flowa. nej detta var inget jag kommer spela igen.
tycker det låter fett! lekfullt!
oväntat att så många dissar ! (?) brukar knappt lyssna på svensk hiphop men mackans vers var riktigt tung... helt ok låt..
yeup skönt :) riktigt fin låt
:)
blakka blakka! blåa som dissar? Närå.. fet skit
Hej,
jag jobbar på www.megastore.se
Jag tycker jävligt mycket om Fattaru.
Skivan
Fattaru - Mina Drömmars Stad kostar 125kr där.
Med den här rabattkoden: whoaya, kostar skivan 25kr mindre.
Fattaru skivan kostar 100 spänn.
Till den 15/11-06 iaf.
Väsby Crew! - Spana in min sida för Dubfiles DVD+CD dokumentär.
ge mig 100spänn
Save the animals, eat the rich ------------------------------------- SB-BPG-
Jag blev lite positivt överraskad. Vanligtvis gillar jag bara Mackan, men de andra var bra här. Och beatet var tungt. Själva budskapet är lite taffligt ibland, men det är bättre än Det Går Bra Nu...
Rakt upp och ner.
Det här tyckte jag mkt om. Instrumentalen dunsade igång på ett smäckert(!) vis, och låten var sedan skön rakt igenom. Åker antagligen in i mp3spelarn. De här killarna kan fortfarande rappa vasst, popton i sin ära, aaye!!
Jävligt skön faktiskt. :)