Dubbel Trubbels nya Ep
The Dubbel EP Dubbel Trubbel Inspelad mellan april-maj, 2006. Samarbete mellan Färska Prinzen och Mr Cool, aka. Gudagåvan. 10 sylvassa låtar, rakt ut i cyberspace på bästa rap-manér! Inspelad i Studio Rasist. Alla låtarna är producerade, mixade och mastrade av Färska Prinzen. Håll till godo, offer. keffatliv.ath.cx
Varning! (the post you just read might not be serious at all. The creator take no responsibility for what so ever. (if you ban me i will sue you))
först organism sen detta soft som fan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jävligt tungt! Det grövsta skitet jag hört någon droppa.
Ointresserad av alla.
Haha, så jävla tungt. Timbuk, Petter och diverse whoa-sopor får sig ett gäng kängor som vanligt.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Tror BT ligger och gråter sig till sömns av doubloz troubloz!
Ointresserad av alla.
Äntligen! Detta har man ju väntat ett bra tag på!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Om ni vill sätta mig i ett fack som humoristisk MC så kan ni kalla mig Yamaha-ha-ha Ett gott samvete är bästa kudden - det är bara snack men det kan ligga nåt i det för jag har alltid ont i nacken Jag har utslag på kuken, KOLLA! det står en golfspelare på den och bara drämmer iväg bollar Haha, fan detta blir bättre och bättre. Fan vad sugen man blir på DVS nya.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Denna skivan innehåller så fantastiskt roliga rader! Herregud, kan man göra annat än att älska?
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Jorrååå hittills funkar det...
härligt smutsigt detta, underbart. börjat fastna mer för märkliga saker.
Ointresserad av alla.
Tycker att Tocata & Tuba i D#dur är tyngst hittills. Tycker dessutom att folk borde fucking vakna och inse att det är sånt här som gör att dom slipper sitta och låtsas digga sina kompisars bullshit i datamickar och wacka texter.
Ändra mig detta är faktiskt riktigt roligt!
Fetaste släppet sedan Biz Markie - I Need A Haircut. äntligen några som kan göra hiphop på svenska.
life sux, die. Dinero Primero. Rated X X X.
Klarade inte av att lyssna på rösten mer än 10mins. Det lät rätt skoj.
Det bästa med ungdomarnas fria sexuallitet är att dom går och lägger sig tidigt på kvällarna.
Rösten ? Antar att du menar Mr Cool. Håller med. Men bakom den irriterande gnagande rösten döljer sig svensk hiphops... vet inte om man ska säga bästa textförfattare, det beror på vad man föredrar för slags texter, men iaf så är han sanslöst skicklig. Random exempel; (jag träffade en brud på nätet för ett tag sen - och addade henne) "Kom igen nu, starta camen schyssta Har du sett den där filmen - När lammen tystnar? Jag grät när dom bar ut Jodie Foster på båren Så visa din röv, hora - som plåster på såren" ;-)
"Jag har utslag på kuken, kolla Det står en golfspelare på den och bara drämmer iväg bollar" HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAH :D
lyssnade på en låt och skrattade rätt mycket, men beatsen och rösterna var rätt så mycket röv. flow och textskrivning var det inget fel på dock, props!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ThePharaoh P18, beatsen är ju mkt bättre än 95% av alla annan svensk hiphop som släpps.
Beatsen på den här plattan är alla mörka, lätt melankoliska. Inte så jiggy och sådär så att dom sätter sig på hjärnan i första taget. Men om du lyssnar efter så inser du att dom är jävligt välproddade. Prinzen kan sin shizn. Letar du mer utstickande och lyssnarvänliga beats rekommenderas Live På Gondolen-plattan med Färska Prinzen alternativt Pass På Hall med Keffat Liv. Allt finns på deras hemsida under musik. Lycka till, och glöm inte... äh.
X: må va så, jag lyssnar mest på amerikansk hip hop.
Haha så jävla roligt :) Jag tog telefonen och ringde Hagamannen, "Läget? Tjejer är jävligt svaga mannen, du borde våldtagit fler", "Äh sluta klaga mannen!" Nu tar jag fram min hagelbössa, det kommer snart börja hagla mannen!
soundcloud.com/G-O-R-D-A
"Det ska va gött att leva annars kan det kvitta, Läget Tiina Rosenberg? raka fittan"
Kan man få texterna på nått sätt?
Tyckte Prinzen sa på forumet att det skulle läggas upp snart.
Lite besviken, lite för tråkiga beats, lite för lite konceptlåtar. Men jag kommer ändå lyssna mer på den här än nån annan svensk hiphop som kommit i år.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
beatsen är feta!
Ointresserad av alla.