Redaktionschef
2006-04-27 06:58
Aktuell MP3: Johnny Redskin - Bridges
Godmorgon! Torsdag, och ny musik på startsidan som vanligt. Enjoy! _________________________________ Johnny Redskin - Bridges Luleås Johnny Redskin är tillbaka med ny hiphop på vår startsida. Låten, "Bridges" , är tagen från rapparens nysläppta EP "The Exordium" och är producerad av Cha-Em .
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Riktigt nice låt tycker jag! Beatet är väldigt bra och rappen är säker och bra! Reffen är skitbra Päjs!
Riktigt fet låt. Faktiskt riktigt bra!
Sköjjare
ja... efter som det varit tyst så längre från BamBam så hade man ju hoppats på mer... annars så var det ju jävligt schysst.. Keep On Workin...
helt ok låt. men samplingen är fan mer played out än vinter OS
Checka EPn, den e grym, han har jobbat länge med den och förväntningarna som byggts upp har han verkligen lyckats tillfredställa. och när det gäller samplingar så ska man fan sampla allt, oavsett om det samplas 10 gånger innan, vem bryr sig förutom hiphoppare?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mm ruggigt nice låt. Diggar den stenhårt. Har väntat på låtar sedan jag hörde halleluja å nu kom det en : ) fortsätt göra dina grejer, riktigt tungt!
Jag diggade, trots val av sampling. Refrängen klingade fint! yo!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
denna låten var riktigt soft, skön produktion, bra text...ett härligt budskap, som aldrig kan bli uttjatat. reffen var riktigt härlig. bra flyt och bra röst, men lite otydligt på sina ställen. i helhet en bra låt!! /majistern
riktigt jävla bra.. Peez awt.
prefix for death.
Ajajaj och fy fan och kors i taket och herrejävlar vad den här låten är BRA! Har aldrig hört en svensk rappare meden sån stark text och sjukt skönt flow... plus att beatet äger... Det är verkligen Sage Francisklass på det här.... Absolut bland det bästa jag någinsin hört från Sverige.... Jag har bara en sak att säga: Johnny Redskin är HJÄRTSKÄRANDE BRA!
Dynastin Med Inslag Av - Beställ skivan NU!!!! <-----Skicka mess till Dabbe, endast 50Kr.
skon låt, fet reff.... bam bam e grym men han blir så våldsam nar han dricker
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
bara för mig som det inte funkar? de är bara 7 sekunder för mig
skitfet låt.. Cha-Em, fet beat
www.soundcloud.com/arionmusic
yeah vart lite positivt overaskad.. beatet ar riktigt daligt.. fanns inget jag gillade med det men rappen var helt aight och ganska soft text.. vart kan man lysnna pa mer grejer? peace
shin who?
går det att få texten?
bränt barn har många namn
oj, riktigt bra.
label69 P20 ehm.... Inte som att man behöver "dig deep" för att hitta den. Samplingen är: "Shuggie otis - Strawberry letter 23" Från albumet "Inspiration Information" från 1974. Haha du trodde verkligen att du hittat ett guldkorn? sorry...
btw så är samplingen all over the internet
Denna EP måste jag köpa ;D
Sov inte på Johnny!!! EP:n är riktigt jävla bra... Nu får alla punga ut å köpa den! Ingen jävla nedladdning... Hjälp mindre artister... Han har gjort ett så bra jobb så han borde få lite dineros av det... Luleå in your face!
/ Zacke
sen ett tillägg... Vem fan orkar hålla på å tjata om en sampling är played out eller inte? Typisk jävla löjlig analytisk inställning till musik...
/ Zacke
Tack, jag uppskattar att ni tar er tid att skriva vad ni tycker. Vare sig det är propps eller konstruktiv kritik så fortsätt ladda och skriv vad ni tycker. Hör gärna av er till mig om ni gillar och beställ ep:n. M.V.H / Johnny Redskin
Producent
2006-04-30 03:20
nice beat man.. även nice rap!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
jag kan känna att redskin snubben inte fått tillräckligt med kritik under sitt skapande.... alltså det är en ok rap, men den är inte perfekt, den går att lägga bättre. det finns mkt att leka med som johnny inte har gjort. alltså inget ont om artisten men som sagt..... det finns mkt att förbättra i rap:en och man kan undra om hans polare har fått kritisera denna ordentligt innan det blev ett nätsläpp....
en smäll, en duns... och en hink att blöda i<br> <br> © VARGFLÖJT 2001-2008
Livsfarligt beat
From Sydney to Stockholm, 06-07
BIg up Cha-Em, fett som vanligt!
The Title Ute Nu! www.miztarodga.com www.myspace.com/tobyandmizta
Njaaaa...pretto går inte hem hos mig.
Reffen blir aldrig mer rätt! allt annat svängde bra och var soft! mp3n direkt
Inspelning 2 is the shiat
Mycket bra, refrängen var lite sådär, men som helhet så var det en bra låt, jag blev positivt överraskad. Keep it up, peace
Always look on the bright side of life
Hur många downloads blev det?
"Att tiga är en vacker konst" -Alltså snackar jag oavbrutet...
Redaktionschef
2006-05-04 18:37
1368 downloads.. ovanligt låg siffra. Trist på en så bra låt.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Grymt skön, var kan man få tag på hans album. Sugen på att höra mer :)
Impulse Reflex - Smutsiga Södern!
går denna fortfarande här asså, sköön låt
bränt barn har många namn
Redaktionschef
2007-05-16 01:15
molp> Skicka ett mess till Bam_Bam här på whoa och fråga?