I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Radi-YO: Västkustspecial med Nadasdi och Dj Porter

Svensk Hiphop - Audio & Video

   
Admin

2006-02-19 11:38

Radi-YO: Västkustspecial med Nadasdi och Dj Porter

Hej alla glada hiphopare! Nu på måndag den 20e februari är det dags för Radi-Yo att mätta alla radiolyssnare på hiphopfronten, igen. Vår eminenta radiokollega Chrille sitter och chillar med Corona i Barcelona så då styr jag (Pontus) upp det med lite goa gäster som vanligt och med min kära studioman Kazuma blir det hett. Senaste sände vi en riktigt het gangstarapspecial med Gubb som jag verkligen hoppas att ni fick uppleva, men nog om det.

Den här gången kommer bli minst lika het som tidigare för nu har vi nämligen finbesök av två av Sveriges skickligaste på hiphopfronten. Producenten Dj Porter är aktuell med en mängd produktioner lite varstans, svenska undergroundsläpp som duktiga amerikaner, det är en kille som kan sin sak helt enkelt. Nadasdi är andra gästen och han är en troligt tajt mc som blivit uppmärksammad av Mats Nileskär i p3soul och inspirerats av västkusthiphop, därav fallar inte äpplen långt ifrån trädet. För vi kommer nämligen att rikta in oss på västkustscenen under en timme då vi kommer spela klassiker från Project Blowed, Haiku Detat, Ras Kass, RBX och mycket annat. Dessutom kommer ni kunna vara först med att höra ny exklusiv shit från de båda gästerna. Trevlig lyssning!

Relaterade länkar:
Dj Porter
www.outofthebluecrew.com
Tropiczone

För att lyssna behöver ni bara ratta in 103.1 på FM-Bandet eller streama sändningen på www.gnf.nu

När: Måndagen den 20e Januari.
Tid: 18.00-19.00
Frekvens: 103.1