Shazaam (BT) - Du borde veta nu - NY MP3a
Shazaam - Du borde veta nu (Från mixtapet Hungrig) Må-Soft Records gjorde debut på hiphopscenen tidigare i höst genom släppet av Hotet Från Underjorden Mixtape vol. 1 . Tidigt 2006 följer vi upp det mixtapet med vårt andra släpp: Shazaam (BT) - Hungrig Mixtape 1. 16 bars 2. En dag 3. CrackRap 4. Vilse 5. Hustle 6. Mer Bas 7. Hungrig 8. Mic-Check 9. Jag pallar shiii 10. Skruvat! 11. Hustle Del2 12. Shazaam 13. Grön Musik 14. DödFel 15. Älvdans 16. Feeding Time 17. Saker har blivit... 18. Nu eller aldrig 19. Du borde veta nu 20. Carpet Studio Men redan nu presenterar Shazaam och Må-Soft Records stolt "Du borde veta nu", det första mp3-släppet från Hungrig . (För att ladda ner låten - "Högerklicka + spara som" på låtnamnet i tracklisten ovan) //Brought to you by Shazaam & Må-Soft (www.ma-softrecords.cjb.net )
Må-Soft Records - Independant Hustlers Since 2005
Shazaam ? BT passar bättre =)
WWW.ISMEN.NU
Tung! skönt beat o soft text.
"Im known as an ape in the jungle, cause if i see somethin i like thats yours then im takin it from you"
Lyssna nu på låten istället mickelito ;)
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
okejdå =) jag gillar refrengen ! jag gillar beatet ! rappen var helt okej, inget speciellt egentligen. men i det stora hela rätt tungt i alla fall, brukar inte digga BT ändå.
WWW.ISMEN.NU
håller lite med herr mickelito.. fett beat, skön refräng, men rappen är så där.. inget händer liksom. men visst, bättre än den där låten som var video. den var endast jobbig.
kasim upp i mixen hur gåre
Lika nice som vanligt när det kommer från BT lr rättare sagt shazaam.. jävligt fresh, beatet jääävligt nice!! va mer ska man säga!!!!!!!
Volym Entertainment <br>
Skönt beat. Skönt flow. I like it.
varför byter man namn från BT till shazaam?
UTE NU! Osten af - Hiphophjälten (Official HD) http://www.youtube.com/watch?v=UTj-1HJvSSI
SIDAN FUNKAR INTE???
DIIIF
Jag gillar BT! Underhållande. Beatet var skitskönt. Texten var inte skitcool men det funkar. Soft låt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
shazaam är en gammal serietidningsfigur eller?
Skivsamlare
2005-12-30 21:19
Fy bävern vilket nice beat!
Ganska nice, det var tajt men inte riktigt min smak tror jag! Päjs
woop woop, kan det bli hetare? har svårt att tro det, för detta är some hot fiya!
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
nice låt mayne! allt från crinc e grööönt
http://www.myspace.com/cliq75 "LVT baby baby!"
allvarligt du kan bäääääääääättre
www.myspace.com/mangemyt
skulle ju vara nice om det inte va för dom där störande "R"en...bokstaven som verkar vara snubbens överman
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Shazaam dödar som vanligt
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle
crinc!!?? RI-FA i er baslåda yaaao!!
smo
poooh hört tapet nu... DÖDLIGT... jag e chok hungrig...
you should never argue with a crazy mi-mi-mi-mi-mind.. fo real. Överfet låt, dödar beatet.. Shaaz e hungrig! AI!
ni borde veta battre............tung bevapnad bomb
www.myspace.com/040anel<br>
bara ja som inte får hem den? :/
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
Vad kommer shissen kosta osv?
DIIIF
KB-Raggs P16 Du kan ju skicka ett PM till mig med de frågor du vill ha svar på, så hojtar jag =) MÅ-SOFT!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Exit BT Enter Shazaam ?
Äh fan, man ska skita i analyser och sånt. Jävligt skön låt! För en gångs skull nåt jag VILL lyssna på flera gånger på på whoa. Ibland behövs det inte mer än ett jävligt nice beat och nån som snackar skit. Props!
Ri-Fa hiphop år 3025...
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
"beväpnad tjockis, bt, men nu är det shazaam" dunderfett..
tackar ! .. coppa mixtapet! o håll utkick efter Ri-Fa!
gillade inte så mycket.. har hört betydligt bättre med Bt
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Shazaaaaam!!!
vilken härligt osvensk kötthantering
Jonny?
Beatet är så sjukt tungt, reffen flyter gubbnice. fina grejer!
varför bytta från det coolaste namnet nånsin? Beväpnad Tjockis liksom klockrent detta låter ju bara löjligt
Lite irriterande att så många väljer att kommentera namnbytet istället för låten. Herr Beväpnad Tjockis/Shazaam/BT är lika tung vad han än kallar sig. Må-Soft!
shiz detta va nice mannen !!
Goddamnit give it up för Shazaaaam!
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
"Först flow och text-ändringar, sen försöka ändra röstläge och basa ner sig, och nu byta artistnamn." Inte så konstigt iofs., rappar man i massa år är det klart man utvecklas. Och rätt många ändrar sitt röstläge när de blir mer avspända med rappen, inget konstigt med det...
vicolino P20: Precis, lyssna på Eminem bara hur han ändrats...
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle
låten var tung som fan, beatet var underbart. skall inte klaga på att bt bytt namn, men jag tycker det låter som han fått det från den gammla batman tvserier. när batman&robin whoopar massa onda skrukar så stod det alltid *whaaam* *baam* *Shazaam* osv osv hehe
Out in the streets, they call it döööööööönaaa... Döna Söundtrack.. www.myspace.com/donainc
gillar inte rösten men du flowar bra beatet va tungt , bra låt :)
Jag stör mig något så offantligt mycket på att du inte kan säga R. Hade det inte varit för det hade du varit riktigt bra..
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
K k k k k k k k Kusten,,, vaad vaad! Tungt , får hooka next time man sladdar runt i sthlm! Tungt ,
24/7 always keepin it.