I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Radi-YO: GBG-Special med P.S the Marginal Error

Svensk Hiphop - Audio & Video

   
Admin

2005-11-13 22:05

Radi-YO: GBG-Special med P.S the Marginal Error

En månad har gått sedan sist och jag förstår inte hur tiden bara kan flyga förbi så fort som den gjort. Men nu på tisdag den 15e är det dags för tredje delen i våran hiphopsaga på Göteborgs studentradio. Jag (Pontus) och mina kära kollegor Dj Kazuma och Sideshow-Chrille kommer göra vårat bästa program hittills vilket känns grymt.

Vi kommer ha den livs levande legenden P.S the Marginal Error , som var en av delarna ur 3Ess som gäst. Numera jobbar han som host på hiphopklubben Scratch i GBG, spelar in med gäster lite här och var, nu senast till Rico Wons nya skiva. Han har även droppat flertalet 12or på Doze records och arbetat med Mics of Fury. Ni vill helt enkelt inte missa oss på tisdag, då vi även kommer spela helt nytt exklusivt material med flera lokala artister. Bland annat lite osläppta grejer från 3Ess osläppta album.

För att lyssna på programmet rattar du in 103.1, live n direct, get ya flex!

Väljer du att inte lyssna på programmet i en klassisk FM radio kan du använda våran streamningsfunktion på internet genom Göteborgs Närradioförening: GNF

Hårdfakta: Radi-YO, tredje tisdagen varje månad. 20.00-21.00. Med P.S the Marginal Error i studion. Frekvens 103.1.

Frid & kärlek!